EV ARKADAŞI

49 7 9
                                    

Lokantadan çıktığımda taksi durağına kadar yürümüştüm. İçim bir nebzede olsa rahatlamıştı. Çünkü parası iyi kendime göre bir iş bulmuştum. Maaşımı aldıktan sonra kendime bir ev tutsam iyi olacaktı. Aslında şimdiden ev arasam daha iyi olacaktı.
Taksi durağı uzakta olduğu için yorulmuştum. Bir bank a oturup dinlenmeye başladım.
Aradan çok uzun zaman geçmeden yanıma bir genç oturdu. İzin alıp otursaydı daha iyi olurdu.
"İzin var mı bayan.?
"Oturdun artık.
Göz ucuyla baktığımda hafif gülümsedigini gördüm. Ayrıca çok ta yakışıklıydı.
(Eylül un yanına oturan genç)

Sessizlik bir süre hakimken sessizliği bozan yine o oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sessizlik bir süre hakimken sessizliği bozan yine o oldu.
"Benim adım kaan. Dedi elini uzatarak. Uzatılan eli ayıp olmasın diye karşılık verdim.
" bende Eylül. Hafif gülümserken bende başımı öne çevirdim.
"Ne yapıyorsun sen buralarda.
"İş arıyordum. dedim.
"Buldun mu bari.
"Evet ileride bir lokantada Garson luk.
"O lokanta nin sahibi benim babam.
Şaşırmıştım. Tesadüf tü doğrusu başımı ona doğru çevirerek süzme ye başladım.
"Ama pek baba gibi değil.
"Neden ki..
"Sürekli azarlamalar ben daha 19 yaşındayım. Gencim yaşayacak güzel günlerim var ama buna izin yok. Neden. Kacirirlarmis.
Güldüm. Gerçekten komik değildi ama babasının 19 yaşındaki oğlunu kacirilacagini düşünmesi tuhafti.
"Çok tuhaf dedim.
"Öyle .Kaçtım ama buralarda çok da fazla duramam bugün babami gördüysen sinirliydi aslında hep öyledir de . Bugün farklıdır. Gece kaçtım. Beni arıyordur kesin.
Şaşırmıştım. Durumumuz hemen hemen aynıydı. İkimizde babamızın bize yaptıkları baskılar yüzünden k açmıştık. Aslında ben sadece babam değil selma yüzünden de kaçmıştım. bana baktığını görünce yönümü ona çevirdim.
"Ne yaptın peki dedim.
"Kaçtım zenginiz hemde çok ama babam kredi kartlarımi kapattirmis. Param falan yok sadece kirasını bile odeyemedigim ev. Babam pes edip döneceğimi sanarak kapattirdi kredi kartlarımi.
"İş arasana.
"Bulamıyorum.
Bir süre öylece kaldık. Düşünüyordum o iş bulamıyordu ben ev.
"Sen anlat bakalım. Genç yaşında neden is arıyorsun.
Hayat hikayemi anlattığımda çok üzüldü.
"Bak ne diyeceğim. Gel benim evde kal.
Bilmiyordum. Bir erkekle kalmam doğru muydu?
Ama eger otelde daha fazla kalsaydım. Param azalabilirdi. Onun için mecburdum.
"Peki ama yapmam gereken işler var Otel tuttum orada eşyalarım ve kalan parami alıyım olur mu?
Başını olumlu anlamda salladiktan sonra gülerek bana teşekkür etti. Ve sadece babasından kalan arabayla otele gittik.
.........
Otelde islerimi hallettikten sonra eve geldik ev gerçekten büyük ve güzeldi . Ayrıca ferah tı.
"Evin güzelmiş. Dedim.
"Öyledir geldiğim ev buradan daha güzeldi.
Belli ki evine ailesine geri dönmek istiyordu ama buna şartlar izin vermiyordu.
Elimdeki valizi bırakarak kaan a döndüm. Onu boydan boya suzdugumde daha yakışıklı olduğunu gördüm. Buğday teni,yeşili anımsatan gözleri ve masum duruşu. Kusursuzdu.
"Oda mi göstermeyecek misin?
"Ahh tabiki.
Önümden yürümeye başlarken bende onu takip ettim.
Sonunda bir odanın kapısının önünde durduk tan sonra;
"Burası senin. Dedi.
Teşekkür edip kendisini yolladım. Çünkü gerçekten yorgundum. Odanın kapısını açtığımda şoka uğradım. Çok büyüktü. Ve cok güzel dizayn edilmişti. Böyle bir odayı neden kendi si kullanmamistida bana vermişti. Anlamamistim.
.......
Kaan beni yanına çağırdıginda ikimiz içinde kahve yaptı ve evdeki düzen hakkında konuşmaya başladi.
"Elimde sadece 100 lira kaldı. Yarın kesin is bulurum. Ama şu kira işini halletmemiz lazım.
Bana yalvaran gözlerle bakıyordu. Benden galiba kirayi ödememi istiyordu.
"Kira kaç liraydi? Dedim.
"500.
Kirayi odeyebilirdim.
"Bak kirayi ben ödeyeceğim ama iş bulduktan sonra yarı yarıya olur.
"Tabikide.
Odama gidip 500 lira aldım ve tekrar kaan in yanına gittim.
"Ev sahibine ben versem.
Kaan buna bozulmuştu.
"Sen şimdiden bana güvenmiyor sun. Eylül hanim. Arkadaşlıkta en önemli madde güven dir. Emin ol parayi direk ev sahibine vereceğim.
Parayı istemeyerek te kaan a versemde kaan in başka şeylere harcamasindan korkuyordum.
Parayı verdikten sonra odama gidip kendimi yatağa attım. Telefona baktığımda eda nin aradığını gördüm.
Ahh tabiki ya onu bugün aramamistim.
Hemen eda yi aradım.
"Eda.
"Eylül nerdesin kaç kere aradım.
"Evdeyim. Duymadım canım yoğundum.
"Evde misin nasıl ya geri mi döndün.
Eda nin beni geri dönmemi sanmasiyla herseyi anlattım.
"Süper olmuş kızım.
"Bilmem nasıl oldu .
"Off eylül.
"Eda gorusemez miyiz?
"Olur yarın olur mu?
"Yarın erkenden hem ev ne durumda onu da merak ediyorum. Nerede bulusacagimizi atarım mesajla.
"Tamam.
Telefonu kapattıktan sonra abdest alıp namazımi kıldım. Ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
.....
Kaan'dan
Eylül u yanıma almam iyi olmuştu. Gerçekten bir ev arkadaşı lazımdı.
Bana pek guvenmemesi beni üzsede parayi ev sahibine verince bana güvenecekti. Eylül hayatıma birçok şey katabilirdi. Güzel ve hoş kızdı. Onunla iyi anlasacatik. Bakalım yeni ev arkadaşı nasıl olacak?
...... Bölüm sonu....
Yb geldi.begendiniz mi? Lütfen yorum yapın.
Solinin mavisi
İremçlk
Özelllikle sizlerden yorum kesildi.lutfen yorum yapın .
Ve siz diğer okuyucularım. Düşüncelerinizi bildirin. Kaan nasıl sizce. İyi gelcek mi eylül e.
Yb de görüşmek üzere hoşçakalin.

❤ SENİNLE AŞK ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin