Sabah uyandığımda Aras'ın arkamda yattığını fark ettim. Hoşuma gitmişti ama kalkmam lazımdı ağır olmaylıydım ve Aras'ın kolunu kaldırmaya çalıştım tabii ökuz gibi kolu var nasil kalksın sonra daha çok sarıldı bana bende bu sefer konuşmaya başladım.
Ada - aras kalk kalksana bee
Aras - ne var be ?
Ada - kolunu cekermisin ?
Aras - hayir sus uyicam .
Ada - ya kalkta kahvaltı yapalım acıkdım.
Aras - tamam kalk hazirla.
Ada - bırakırsan hazırlicam.Neyse Aras'tan kurtuldum ve mutfağa gittim dolaptan biseler cıkardım ve hazırladım. Tam sütleride çıkarıcakdım ki arkamdan belime biri sarıldı ve boynumdan öptü ve bu kişi Aras'tı aslında bu çocuğun hareketleri çok hoşuma gidiyo ama beli etmicem tabiiikide. Bende bian da elimdekileri yere düşürdüm ve utandığım icin yanaklarım kızardı Aras Bey de gülmeye başladı tabii ve geldi yardım etmeye çalışdı.
Aras - dur bekle elini kesersin.
Ada - bise olmaz deme me kalmadı birde elimi kestim sonra Aras kucağına alıp koltuğa göturdü sen otur ben hazırlarım dedi bende tabiikide teşekkür ederim dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum ikmizde hafifce gülümsedik.
Aras kahvaltıyı hazırlamıs olmalıkı geldi beni tekrar kucağına alıp masaya götürdü bu çok hoşuma gitmisdi tüm gün Arasin kucağında kalabilirim. Neyse kahvaltımızı yaptık Aras napıcaksin bugün diye sordu bende okul'a bakıcam dedim tercihleri kacırmıstım ozel okula kayıt yaptirıcakdim. Aras gülümsedi ve dediki o zaman benimle geliyosun dedi ve üstümü giyinmem icin kısa bir sure verdi bende koşarak odama cıktım ve yeni aldığım kıyafetlerimden giydim ve aşağıya indim.Aras beni ilk gördüğünde çok şaşırdı, gülümsedi ve çok tatlı olmuşsun dedi. Teşekkür ettim ve beni izlemeyi bırakda gidelim dedim bu sefer onun yanakları kızarmıştı buda benim hosuma gitti. Arabaya indik arabası da kendi gibiydi mübarek siyah mercedes kapımı açtı ilk ben bindim sonra yanıma oda yanıma oturdu ve şoförü aradı ve iki dakikada adam arabaya geldi. Yola cıktık biraz uzundu ben o sırada yine hafif uyuya kalmisim ama eminim kafamı omzuna koymadığıma ama nasıl olduysa uyan geldik diyince kafamı omzundan kaldirdım ve etrafıma bakındım ,
Ada -burası neresi Aras?
Aras -benimle aynı okulda okicaksin dedi elimi tuttu ve okula girdi herkez bize bakıyodu. Müdürün odasına çıktık biraz Aras müdürle kısa vir konusma yaptı ve beni sınıfımiza götürdü. Sınıf'a girdik ve 3 erkek 2 kız yanımıza geldi kızlar bana gülümsiyerek baktı bende Arasa onların kim oldugunu sordum ve Aras bana arkadaslarimla tanısmanı istiyorum dedi.Mutluydum Aras'ın cok iyi arkadaşları vardı. Taki birbirine benzeyen bir kiz bir erkek yanımiza gelene kadar Aras biraz sinirli bi tavirla günaydın sherpy dedi kiz da gunaydin dedi ve gitti. Bende tabiikide merakla Arasa yapıştım ve kim olduklarını sordum okulun ikizleri olduğunu ve cok tehlikeli olduklarını söyledi ilk günüm çok güzeldi son saat cıktık ve Aras bey beni kendi evine götürdü. Baya yorgun dusmusum ki kendimi koltuga atar atmaz uyudum aradan ne kadar saat gecti bilmiyorum Aras git ustunu degistir ve yemek ye diye kaldırdı beni bende dediklerini yaptım yemegimi yedim ve Arasa nerde yatıcagimi sordum benim odama cik uyu yorgunsun iyi bi uykuya ihtiyacın var dedi bende sessizce sen nerede yatıcaksin dedim ve gülümsiyerek yanında dedi ve mutfaga gitti.
Bugünlükde bu kadar arkadaşlar. Yorumlarınızi bekliyorum ♡♡