BLUE'S POV
Mel, Daisy en ik stappen de taxi uit. 'Thankyou' zeg ik en ik betaal de chauffeur.
We pakken onze koffers uit de achterbak en lopen richting het hotel. 'Jezus, Mel, je hebt echt een mooi hotel uitgekozen'.
'Ja en ook meteen de duurste' hoor ik Daisy mopperen. Ik begin te lachen en we lopen naar binnen.
Mel haalt bij de Bali de sleutels van onze kamers en geeft Daisy en mij iedereen een aparte sleutel.
'Niet kwijtraken dit zijn de sleutels van onze kamer!'. Zegt Melissa en ze kijkt mij doordringend aan.
'Zal me best doen' knipoog ik naar haar en we lopen richting de lift.
In het vliegtuig had Harry me wakker gemaakt toen we gingen landen. We hebben op het vliegveld nog met zijn 8e wat gedronken en nummers uitgewisseld en toen zijn wij naar ons hotel gegaan. En hun die van hun.
Ik hoor een pinggeluidje en we stappen uit op de 7de verdieping. Kamer 306.
We staan stil op een splitsing van 3 gangen. 'Aangezien iedereen een sleutel heeft, gaan we een spel doen' zegt Daisy.
Mel en ik kijken haar raar aan. 'We splitsen op en gaan op zoek naar onze kamer. Diegene wie er het eerste is. Mag als eerste een kamer uitkiezen'.
Ik knik en ren als een gek de gang rechtdoor in. Ik hoor Mel nog "hey das niet eerlijk!" roepen maar ik negeer het en ren gewoon door.
'300... 302.... 304... YES! 306'.
Ik open de kamer en stap snel naar binnen. Ik doe de deur dicht en draai hem op slot. Ik draai me om en me mond valt bijna open van verbazing.
Zo mooi en zo groot! Ik open de eerste de beste deur die ik zie. Slaapkamer 1. Een mooie groene kamer. Niet echt mijn smaak. Eerder die van Daisy.
Ik loop terug naar het "woonkamer" gedeelte waar ook, zo te zien, een keuken is. En open een andere kamer. Een grote blauw met witte kamer. Das meer een Melissa kamer.
Ik open weer een deur. "Badkamer". Hij is best groot. En wit met blauwe handdoekjes.
Ik open uiteindelijk de laatste deur. Mijn mond valt open. Het is een witte kamer met op de muur een super grote/mooie rozentak geschilderd. Midden in de kamer staat een groot roze hemelbed. Er staan overal kaarsjes en een paar rozen. Ik open een deur die in de kamer zit en die lijd me naar nog een badkamer. Helemaal voor mijzelf.
Het is een super grote badkamer met een bad en een douche. Een wc, een wastafel en een kastje voor allemaal spulletjes in te doen.
Meestal bij een kast...
DIT WORDT MIJN KAMER!!!
Ik ren weer naar de voordeur toe en pak mijn koffer en sleep hem naar mijn kamer. Ik pak mijn mobiel en maak een foto van mijn kamer. En zet die op twitter.
"Blueskyler: LOOK AT MY B E A UTIFUL ROOM! To bad @Melismyname and @DaisyFelipe. I'm first moehaha :)x"
Ik hoor gestompel en nog geen 5 seconden later staan Melissa en Daisy voor mijn neus. 'DEZE IS VAN MIJ!' roep ik en ze beginnen te lachen.
Mel en Daisy lopen weg. Waarschijnlijk om hun kamers te kiezen. Ik pak mijn koffer en haal mijn kleding eruit en leg alles in de kast. Ik hang de jurkjes op en zet mijn schoenen op een rijtje tegen de muur aan.
Als ik daarmee klaar ben ga ik languit op mijn bed liggen en pak mijn mobiel weer. Ik krijg een berichtje van Harry.
Harry:
Nice room, babe. X
-
Ik glimlach en stuur terug.
-
Blue:
I know right! witch hotel are you staying? X
-
Bijna gelijk krijg ik terug.
-
Harry:
The Big Bang Vegas hotel. You? Xx
-
Blue:
Me too! Awesome. X
-
Hierna krijg ik niks meer terug. 'BLUE!' hoor ik Melissa roepen.
Ik spring op en ren de blauwe kamer in (melissa haar kamer). Ik open de deur en vind Melissa en Daisy voor me op de grond zitten.
'We gaan uit vanavond. Dus trek wat leuks aan en kom mee'. Met dat wordt ik de kamer uit gebonjourd.
Ik glimlach en loop naar mijn kamer. Ik trek een wit jurkje aan tot net boven mijn knieën. Daaronder mijn rode naaldhakken. Ik doe makeup op en krul mijn donkerbruine. Bijna zwarte haar.
Ik glimlach om het eind resultaat. 'Klaar?' hoor ik Daisy roepen. Ik loop naar de woonkamer waar Daisy en Melissa zitten.
Melissa heeft een zwart jurkje aan met een open rug. En daisy heeft een korte broekpak aan. Ookwel een zwart kortbroekje aan een bloesje vast. Bij alle 2 zijn hun haar gekrult en hebben ze ook hun rode naaldhakken aan.
Er wordt op de deur geklopt en Melissa en Daisy kijken mij geheimzinnig aan.
Ik loop naar de deur en doe hem open.
'Wat doe jij hier?'
----------------------------------------------------------------------------------
Vote/comment/fan?
-Jade❤
JE LEEST
Vegas || Harry Styles
Fiksi PenggemarVoor je vrijgezellen feest naar Las Vegas gaan? Niet het beste idee. Maar toch doet Blue Skyler het. En wat als je de volgende dag wakker wordt met Harry Styles naast je. Die daar ook is voor zijn eigen vrijgezellen feest. En dat is niet het enige p...