-05

396 16 6
                                    

BLUE'S POV

Er gaan harde bonken rond in mijn hoofd. Ik lig tegen iets warms ,en zo te voelen, iets geweldigs aan. Ik kan alleen niet plaatsen wat. Het is best wel groot en stevig en gaat zachtjes op en neer. Maar mijn ogen willen niet open om te kijken wat het is.

Ik sla mijn armen er strakker omheen. Ik wil dit niet kwijt. MAAR WAT IS HET?!

Ik voel wel dat ik op een bed lig. Een heerlijk matras. Voor mij en dat warme ding naast me. Ik probeer me ogen open te doen. Ze gaan heel even maar dan gelijk weer dicht.

Wat heb ik gister avond gedaan? Het enige wat ik zag was een mooi huidskleurig iets met zwarte vlekken erop...

Ik druk me er steviger tegen aan en voel dan dat 2 zware dingen die om mijn lichaam zitten mij sterker vasthouden.

Ik probeer nog een keer mijn ogen open te doen. Yes! het lukt. Ik knipper even en kijk dan goed wat dat geweldige warme ding is.

Harry?...

Ik wil je me eigenlijk los maken. Maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil hem!

WOW WAT?! WhatTheFuck BLUE!!!!

Je bent verloofd met Drew. Ik kijk omhoog naar Harry zijn gezicht. Aangezien ik met mijn hoofd op zijn blote borst lig. Hij ligt nog vredig te slapen.

Opeens gaat mijn telefoon af. Ik voel Harry wakker worden en mij nog steviger vasthouden. 'Niet doen' kreunt hij zachtjes, als ik probeer uit zijn armen te komen.

Ik maak me toch los uit zijn greep en klim over hem heen naar de andere kant van het bed. Een steek gaat door mijn kop. Jezus dat doet zeer. Ik pak mijn mobiel van de grond en neem op.

'Met Blue' ik hoor nu pas wat voor schorre stem ik heb.

'Hey met Drew, wat duurde het zolang voordat je opnam?'.

Ik schrik even maar bedenk dan dat ik niet weet waarvoor ik moet schrikken. Ik rol me van het bed af en loop rondjes door de kamer heen.

'Ik lag nog te slapen' zeg ik moe. 'Het is daar 2 uur smiddags bij jou daar?'. Antwoord Drew.

Ohw...

'Blue hang die telefoon op en kom terug naar bed' hoor ik Harry achter me zeggen. Ik glimlach even en loop dan naar de andere kant van de kamer.

'Klopt nu kan ik eindelijk een keertje uitslapen zonder dat je me wakker ma... OH MY GOD!'

Ik sta voor de spiegel. Ik ben helemaal naakt en de onderkant van mijn donkerbruine haar is blauw.

'WAT IS ER?!' roept Drew. 'Niks ik bel je straks terug'. Ik hang op en laat mijn mobiel uit mijn handen vallen. Ik draai me om en zie Harry rechtop in bed zitten.

'Wat is er aan de hand... oh..'.

Hij kijkt naar zich zelf en weer naar mij. Ik loop naar het bed en laat me erop neervallen. Ik voel iets glibberigs onder mijn arm. Ik trek mijn arm op en zie daar een gebruikte condoom liggen.

'Gadver!' roep ik en ik ga snel wat dichter bij Harry liggen. Zover mogelijk van de condoom vandaan. Je kan Harry zijn gloedje erin zitten.

'Woow dat het ons zelfs is gelukt om een condoom om te doen vannacht'. Zegt Harry zachtjes. Ik begin te lachen en druk mijn gezicht in het kussen. Harry gaat weer naast me liggen en slaat zijn armen om mij heen.

'Ookal herinner ik me niks meer van gisteravond, ik weet zeker dat je prachtig en geweldig was, wat je trouwens nu nog steeds bent!'. Fluisterd hij in mijn oor.

Ik bloos. 'En je haar is prachtig. Had je eerder moeten doen. Dan had je iemand veel beter dan Drew kunnen krijgen'. Ik draai me om en kijk hem aan.

'Wat bedoel je daarmee?'

'Brengt hij je ooit bloemen?'. Ik schudt mijn hoofd.

'Zegt hij ooit tegen je hoeveel hij van je houdt?'. Ik schudt weer langzaam mijn hoofd.

'Noemt hij je ooit babe?'. Ik zucht en schudt weer mijn hoofd. Ik ga uit Harry zijn armen en stap uit bed. Ik zoek mijn ondergoed bij elkaar en trek hem aan. Ik doe mijn jurk ook weer aan. 'Drew is aardig en bezorgzaam en daar gaat het om'.

Harry stapt nu ook uit bed en kleed zich ook aan. Jezus wat heeft hij een goddelijk lichaam.

'Ja maar je hoort een vrouw met respect te behandelen. En haar hart elke dag opnieuw proberen te veroveren'

'En jij doet dat elke dag?' vraag ik aan hem.

Hij komt grijzend op mij aflopen en blijft nog geen 2 centimeter van me vandaan stil staan. 'Dat heb ik gister en vandaag toch al gedaan, babe'.

Ik neem de paracetamol die mij net is gebracht. 'Koppijn?' vraagt Harry. Ik knik.

'Waar is derest?' vraag ik en ik neem een hap van mijn croisantje.

Harry en ik zijn beneden in het restaurant gaan ontbijten. 'Geen idee. Waarschijnlijk slapen die nog'.

Hij heeft zijn antwoord nog niet gezegd of de rest van de groep komt aanlopen. Ze pakken allemaal een stoel en komen bij ons aan de tafel zitten.

'Waar zijn Niall en Melissa?' vraag ik. Iedereen haalt zijn schouders op. 'Ze waren niet op Melissa haar kamer. En ook niet op die van Niall. Er liggen geen kleding of wat dan ook. Dus die zijn gister avond niet teruggekomen in het hotel'. Zegt Daisy.

'Wat hebben we gisteravond allemaal gedaan?' vraagt Harry die met zijn vingers over zijn slaap wrijft.

'Geen idee. Maar ik weet nog wel dat jullie vanochtend rond 9 uur helemaal dronken de hotelkamer binnenkwamen' zegt Zayn.

'Wij?' ik wijs van Harry naar mij.

'Jup. Helemaal zoenend enzo. Zeker wilde nacht gehad?' lacht louis.

Ik kijk naar Harry de me met een big- smile aankijkt. 'Ja lach maar. Maar jij bent ook vreemd gegaan he!' zeg ik streng en ik drink mijn glas water leeg.

'Waar is je camera en fotos?' vraagt Liam. Ik haal mijn schouders op. 'Weet ik niet. Hij lag ook niet bij ons op de kamer'. Zeg ik.

'Uhh Blue'. Ik kijk Daisy vragend aan.

'Ja?'.

'Sinds wanneer heb jij een Tattoo?' en ze wijst naar mijn pols.

Daar staat met grote sierlijke letters.

HS

Niet te missen. Ik kijk naar Harry die ook naar zijn pols kijkt.

'BS' zegt hij dan uiteindelijk en hij laat zijn pols zien.

-----------------------------------

Vote/comment please.

- Jade❤

Vegas || Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu