-09

282 21 11
                                    

BLUE'S POV

'Blue?'

Ik maak een raar geluidje en draai me om in het bed.

'Blue, ik weet dat je wakker bent'

Dit keer laat ik een grom en duw mijn gezicht verder in het kussen.

Ik doe die gast nog eens wat. Het is zondag morgen en ik weet gewoon zeker dat het nog vroeg is.

Ik voel het aan me water.

'Blue ik geef je 3 tellen... 1...2...'

Terwijl Harry 3 zegt gooi ik de dekens van me af en beland over Harry zijn hoofd heen. Ik stap het bed uit en loop richting de kast waar ik kleding uit pak en doorloop naar de badkamer.

Ik hoor Harry wat mopperen van een : 'Jij ook goeie morgen'.

Ik sluit de badkamerdeur en realiseer me meteen het belangrijkste van dit hele gebeuren.

Melissa en Niall zijn nog weg.

Ik loop de eetzaal binnen met nog steeds een mopperende Harry achter mij aan.

Ik stop met lopen waardoor Harry tegen me aanknalt. 'Waar was dat voor nodig?'

Ik draai me om en kijk hem aan. 'Wat is er met jou gebeurt? Je bent stik sacherijnig en bent alleen maar aan het mopperen. Normaal doen mensen dat als ze ongesteld zijn, dus ik weet niet wat er met jou aan de hand is? Moet jij mij nog wat vertellen ofzo?'

Harry zucht en loopt lang mij heen naar een tafeltje, waar hij aan gaat zitten.

Ik laat een frustrerend geluidje en ga tegenover hem zitten.

'Praat.... Nu'

Harry zucht en legt zijn hoofd tussen zijn handen. Ik tik met mijn nagels tegen de tafel, die gelijk stoppen als Harry eindelijk begint te praten.

'Wat.. uhh... gister is gebeurt, had nooit mogen gebeuren. We zijn allebei verloofd en ik krijg je maar niet uit mijn hoofd. Dit moet stoppen'. Hij haalt gefrustreerd zijn handen door zijn haar en kijkt me aan.

Man, wat zijn die ogen mooi, zo groen, zo veelsprekend. Zijn dunne lichtroze lippen, die ik wel elke dag zou willen proeven. Zijn haar waar je zo lekker je handen in kan stoppen en kan spelen met zijn krullen. Zijn lichaam, mooi slank met prachtige tattoo's, waar ik maar niet genoeg van kan krijgen.

Okey wakker worden blue! Back to the point.

'Harry we waren dronken, we hadden teveel gedronken en wisten niet meer wat er gebeurde. Het was een fout die iedereen kon maken, en wij maakte hem. Just let it go'

Harry zucht en knikt, waarna hij gelijk zijn hoofd schudt.

'Gister waren we niet dronken, en deden we het toch'

Ugh waarom is het zo irritant als jongens gelijk hebben. Dan hebben ze gelijk het gevoel alsof ze beter zijn dan de rest. Zwaar irritant!

Blue je dwaalt weer af...

'Okey das waar, maar dat gebeurde gewoon en dat kunnen we toch niet meer veranderen' zeg ik en ik leg zie hoe Harry met het servetje speelt.

'Je hebt gelijk'

Yes! Ik heb gelijk. Die zit mensen! WHOOOHOOO

En we dwalen weer af, gaat lekker vandaag.

'Kom op' ik sta op en trek Harry met me mee.

Vegas || Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu