BLUE'S POV
Ik ren de trap op met Harry achter mij aan. 'Blue doe even rustig' is het enige wat ik Harry hoor roepen.
'Ik moet weten wat er gister allemaal is gebeurt Harry' roep ik terug en ik sta even stil en draai me om.
Ik zie Harry helemaal buiten adem de trap op lopen. Wat er eigenlijk best wel schattig uitziet.
Als hij eenmaal bij mij aangekomen is, pakt hij mijn arm beet en leunt hij tegen mij aan. 'Jeetje wat voor conditie heb jij man' lach ik en ik loop weer de volgende trap op.
'Een goeie maar hoe de hell loop jij die trappen op met die palen aan je voeten?' vraagt hij buiten adem.
Ik kijk naar mijn voeten en zie dat ze helemaal rood zijn. Dat voelde ik dus. Ik trek ze uit en glimlach naar Harry.
'Simpel'
•
•
•
Harry opent zijn hotelkamer en we rennen naar binnen. Ik gooi mijn rode hakken ergens neer en zoek heel de kamer rond.
Ik gooi alle kledingstukken die ik zie de lucht in. 'Auw!'
Ik draai me geschrokken om en zie Harry met zijn linkerhand op zijn hoofd en zijn rechterhand de schoen die ik net naar achter gooide. 'Sorry!' roep ik en ik zoek weer door.
Ik kijk onder het bed. Niks.
Ik trek de dekens omhoog en zie de condoom weer liggen. 'Harry please ruim hem op!' smeek ik en Harry komt grijnzend op me aflopen. 'Sorry babe' fluisterd hij. En hij pakt hem op. Knoopt hem dicht en gooit hem weg.
'Alstublieft mevrouw'.
'Dankuwel meneer'.
'Hij ligt hier niet. Zijn we naar jouw kamer geweest vannacht?' vraagt Harry. Ik schudt mijn hoofd.
Ik kan me helemaal niks meer herinneren van gister. Het laatste wat ik weet is dat ik die ring van Harry heb gehad en dat we daarna weer naar een club zijn geweest.
Ik kijk naar mijn linkerhand. De ring is echt mooi. En het is helemaal geweldig omdat ik die van Harry heb gekregen. Mijn ogen glijden van mijn ring naar mijn pols. De tattoo.
Hij is werkelijk prachtig. Het is alleen jammer dat er 'HS' op staat. Ik heb niet met Harry. Ik heb met Drew. Ik zie uit mijn ooghoek dat Harry op mij af komt lopen.
Hij steekt zijn arm uit en legt die tegen de mijne aan. Het ziet er heel mooi uit op deze manier. 'HS' 'BS'.
Ik zucht en kijk Harry aan. En geeft me een kleine glimlach en geeft me een knuffel. 'Kom mee' fluistert hij en hij trekt me mee de deur uit.
We lopen de 'woonkamer' in van de boys en zien iedereen daar zitten. 'Gevonden?' vraagt Zayn. Ik schudt mijn hoofd en plof neer op de bank.
'Waar is Melissa?' vraag ik. Melissa is als een zusje voor me. We kennen elkaar al sinds de middelbare school. Daarna zijn we samen naar de universiteit in London geweest en nu woont ze 1 straat van mij vandaan.
Ze gaat helaas verhuizen. Midden in het centrum van London.
Ik zucht als iedereen zegt dat ze niet weten waar ze zijn. Ik pak mijn mobiel uit mijn bh en bel Melissa.
Voicemail.
Dan maar een berichtje.
-
Blue:
"Waar ben je? X-Blue"
-
Ik zucht en kijk op naar de klok. Al half 3 's middags. Jeetje.
'Ik weet het!' roept Harry en hij springt op en tilt mij op. 'Wat weet je?' vraag ik een beetje boos. Aangezien dit niet zo'n fijne positie is.
'Waar je camera is, eihoofd' lacht hij en hij rent zijn hotelkamer in. Hij zet me neer in het midden van de kamer en kijkt me met een bigsmile aan.
'Waar dan?' vraag ik ongeduldig. Hij wijst naar boven en ik kijk verbaast omhoog.
Jahoor. Daar hangen ze. De camera en het tasje met de foto's in de kroonluchter. En hoe hebben wij dat gedaan, zal je je nu afvragen.
Ik heb werkelijk geen idee...
'En hoe komen we daarbij?' vraag ik en ik kijk weer naar Harry. Hij gaat door mijn knieen en tilt me vanaf me benen omhoog.
'Kan je erbij?' vraagt hij een beetje zuchtend. Ik steek mijn hand uit en kan net bij de camera. Ik haal hem eruit en laat hem voorzichtig op grond vallen. In de hoop dat hij niet kapot gaat.
'Ik kan niet bij het tasje' zeg ik zuchtend. 'Stukje naar rechts'.
Harry loopt naar rechts en ik pak hem bij zijn haar beet. 'Auw' roept hij en hij kijkt omhoog. 'Dat was eng' zeg ik zachtjes en ik grijp omhoog om het tasje te pakken.
'Je hebt een mooie string aan' hoor ik Harry zeggen. Ik bloos en weet gewoon zeker dat hij nu een grote grijns op zijn gezicht heeft.
'Look away Styles!' zeg ik waarschuwend en ik pak het tasje en laat die ook voorzichtig vallen.
Harry laat me zakken en kijkt me recht in mijn ogen aan. Ik wil wegkijken. Ik ben verloofd met drew. Maar ik kan het niet. Hij heeft een aantrekkingskracht op mij en ik wil er steeds meer van.
Ik schudt de gedachten weg en pak het tasje en de camera op. Ik loop naar het grote bureau en leeg het tasje. Jeetje dat zijn veel foto's. Veel zijn er met Harry en ik samen.
-Hand in hand.
-Zoenend
-Knuffelend.
Ooh. Help....
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Lang niet geupload. Maar daar gaat verander in komen. Ik heb zoveel ideeen voor dit verhaal. Hihi.
Hope you like it.
Vote? comment?
-Jade❤
JE LEEST
Vegas || Harry Styles
Hayran KurguVoor je vrijgezellen feest naar Las Vegas gaan? Niet het beste idee. Maar toch doet Blue Skyler het. En wat als je de volgende dag wakker wordt met Harry Styles naast je. Die daar ook is voor zijn eigen vrijgezellen feest. En dat is niet het enige p...