busra1753 - Röportaj 1

811 44 5
                                    

busra1753

İsminiz?

Büşra

Soyadınız?

Sayer

Kaç yaşındasınız?

18

Nerede yaşıyorsunuz?

Muğla\Fethiye

Kitabınızın adı?

Uyuz "Karanlığım Serisi"

Bu kitabı yazmaya nasıl karar verdiniz?

Aslında karar vermedim. Yani birden oldu. İlham geldi :)

Düşündüğünüz başka projeler var mı?

Aslında düşündüğüm birkaç proje var ama henüz yayımlamadım.

İsim verebilir misiniz?

Henüz isim bulamadım

Peki, son olarak kitabınızla ilgili hayalleriniz neler?

Benim hayalim de her yazarın hayali gibi kitabımın basılması

Bu röportaj için çok teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını diliyorum.

Asıl ben teşekkür ederim :)

Bu arada tanıtım kitabınız oluşturuldu. Bu kitabın yayınlanması için yarın size birkaç soru daha soracağım. Kitabımın tanıtımında da belirttiğim gibi her röportaj için ayrı bir kitap yayımlanacak. Bu kitaplarda röportaj yaptığımız yazarların kitaplarıyla alakalı duyurular, röportajlar, spoilerler ve daha fazlası olacak. Kapaklar için siyahinmelegi adlı kullanıcıyla anlaştık. Kendisi bize çok destek oluyor.

Peki, çok teşekkür ederim. Yarın için sorularınızı merakla bekliyorum.

Röportajcı'dan Not:

Evet sevgili arkadaşlar ilk röportajımızın sonuna gelmiş bulunmaktayız. Sevgili yazarımız ne dediyse harfi harfini yazmaya çalıştım (tamam, çok resmi konuştuğum için araya biraz tuhaflıklar katılım dedim ve son paragraflar sevgili yazarımızın dediklerini değiştirmiş olabilirim, ama yani sadece son 2 paragrafı canııım).

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin