İsminiz?
Merve.
Soyisminiz?
Fidan.
Yaşınız?
14.
Nerede yaşıyorsunuz?
İstanbul.
Kitabınızın adı?
Gökyüzünün Sahibi.
Bu kitabı yazmaya nasıl karar verdiniz?
Her gece uyumadan önce kendini sorguya çekip çeşitli hayaller kuran insanlardan sadece biriyim. Yine bir gece uyumadan önce bir şeyler düşünüyordum ki yaşadığım bir olay geldi aklıma. Sonra film şeridi gibi kitabımdaki kurgular gözümün önünden geçti. Arkadaşlarımla buna vahiy tabiri bile diyoruz. Aklıma gelen fikirle birlikte o gece hep o konuya odaklandım. Rüyamda da yine kitaptan kesitler gördüm. Uyanır uyanmaz en yakın arkadaşımı arayıp her şeyi bir bir anlattı. Onun sayesinde yazmaya başladım ve buradayım işte. Beynimdeki çığlıkları susturduğum ve birkaç kişinin kalbine dokunduğum içinde devam ediyorum.
Başka projeleriniz var mı?
Tabi, Türkçe rape bir ilgim olduğu için şarkı sözlerinden oluşan bir kitabım var. Bir de benim için çok ama çok özel olan bir kitap... Sanal ortamda yaşanan bir olaydı. Yazarken gerek güldüğüm, gerek ağladığım gerçekten hissettiğim bir kitabım var. Kısa bir hikaye... Tumblr hikayelerine benzettiğim içinde ismini 'Tumblr Hikayeleri' koydum. Belki yine eserse birkaç hikaye daha eklerim. Onun dışında kendimden bile kıskanıp yayınlamadığım birkaç eserim daha var.
Birini seçip isim verebilir misiniz?
Tumblr Hikayeleri.
İsminin böyle olduğuna bakmayın tamamen benim kurgum.Son olarak kitabınızla ilgili hayalleriniz neler?
Diğer yazarlara nazaran ünlü olup çok kitap satmak değil benim amacım. Sadece benim gibi düşünen insanların o sıcacık yüreğinde bir iz bulundurmak istiyorum. En kötü anlarında musmutlu gülebilsinler diye. Bir kez olsun gülümsetip mutluluktan ağlatabilirsem bu benim için yeterli olur. Ağlatmak derken şöyle; kendisi gibi düşünen insanları benim karakterlerimde buldukları için mutluluktan dolayı ağlamaları :). Hiçbir zaman çok fazla okunmak istemedim. Dediğim gibi içimdeki susturduğum çığlıkları insanlara yaymak istiyorum.
Peki, röportajımızın sonuna geldik.
Teşekkür ederim.
Biz teşekkür ederiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
FanfictionRöportaj için özelden ulaşınız. Her yazar için ayrı bir kitap yayımlanacaktır. Ama hepsi bu kitapta bir araya getirilecektir. Kullandığınız kitap kapağını bana ulaştırmanız gerekmektedir. Aksi taktirde kapağınız çirkin ve bulanık görünür.