zlemxmete - Röportaj 20

113 9 0
                                    

zlemxmete

İsminiz?

Özlem

Soyisminiz?

Mete

Yaşınız?

14

Nerede yaşıyorsunuz?

Samsun

Kitabınızın adı?

Ruhumdaki İz / Karanlığın Nefesi

Bu kitabı yazmaya nasıl karar verdiniz?

Öncelikle ben bu kitabı Mayıs 2013 yılından beri facebooktan yazıyordum. İlk başta kitap Gizem-Gerilim hikayesiydi. Farklı bir kurgusu vardı. Kadın bir dedektif. Güçlü , inatçı, azimli ve kararlı bir kadın karakteriydi. Tabi o zamanlar baya küçük bir çocuktum. Yazmanın ne demek olduğunu yeni yeni öğreniyordum. Bu yüzdende kısa hikaye gibi birşeydi zaten. Sonra wattpadi keşfettim zaten. Haziran 2014 yıllarıydı. Kitap filan hiç okumamıştım tabi. Ve maalesef hesabımı kaybettim. Sonra 13 yaşıma girdim. Şimdiki , yani bu hesabımı açtım. Ama bu sefer kitap yazmaktan ziyade kitap okumaya başladım. İlk okuduğum kitapsa Siyahın Kaybıydı. Onu okurken nasıl bir duruma gelmişsemo kadında ki acizliği gördükçe bittim. Sonrada aklıma küçük yaşta ailesini kaybeden, annesine ve babasına son kez sarılan ve o bütün gece silah seslerini duymamak için kulaklarını kapatan kücük bir kız çocuğu canlandı gözlerimin önünde. Wattpad 'de zaten hep kötü çocuk , masum kız hikayeleriyle doluydu. Bende dedim kendi kendime. Niye ben polislerin sağlayamadığı adaleti sağlayabilen bir kadın karakter yaratmıyorum. Sonrada karanlığın ölüm kokan nefesi Gece Akay karakterini ortaya çıkardım. Soy adının anlamı beyaz ay anlamına gelen kadını. Herşeyin başlangıcını.

Başka projeleriniz var mı?

Evet var. Kafamda dönüp duran tilkiler var. Aklımda binlerce kurgu dönük duruyor. Şuan seri halinde bir çalışmam var. İkinci kitap Ateşin Külleri - İntikam.

Son olarak bu kitapla alakalı hayalleriniz neler?

Aslında şuan tek hayalim var. Oda kitabımı okuyan okurum için benimsenmesi. Gece karakterini kendisiymiş gibi hayal edebilmesi. Ve tabikide kitap eğer okunur ve basılırsa çok satanlar listesine girmek istiyorum. Ama sadece hayal. Basılır belki ama , çok satanlar listesine girebilir miyim? Orasını bilinmiyor.

Peki. Röportajımızın sonuna geldik. Yalnız kitabımın tanıtımında da belirttiğim gibi kitabınızla alakalı bir kitap yayımlanacak. Bu kitabın içerisinde kitabınızla alakalı; Haberler, duyurular, röportajlar vb. olacak.

Tamam, teşekkür ederim :)

Asıl ben teşekkür ederim.

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin