×Prolog×

740 38 2
                                    

".. Simt că mor... Mă doare capul îngrozitor simt că mă mișc. Deschid ușor ochii și văd niște lumini roșii ... în stânga și în dreapta sunt doi bărbați îmbrăcați în alb. Închid ochii.
.. Ceva lumina alba mă deranjează . Deschid ochii și mă aflu în picioare într-o camera alba . În spatele meu... Îi simt prezența mamei . Îmi curge o lacrima pe fata întorcându-mă , cu capul în jos și ochii închiși , mă îndrept spre ea. O ating ușor și o îmbrățișez strâns de tot . Pe umărul drept tata ... Tata mă atinge , mă uit la ei si îmi spun odată ... *Aveți grijă* . Cad la pământ și încep să plâng . Mă trezesc brusc . Mă ridic în fund . Fratele meu mai mare mă ținea de mână . El dormea pe marginea ,patului. Hai sa ma prezint si eu ... * Mă numesc Melissa ... Am 17 ani și sunt din București . Mai am un frate pe nume Max si are 24 de ani . Îmi este ca un tata... Se comportă așa . Acum câteva ore am leșinat pe strada... Țin minte .. :)) lol.
.. Da ... *Oftez ușor* ... Am rămas fără părinți ... Au avut un accident de avion ... A explodat în aer... S-a făcut praf ... Acum câteva zile au murit ... Da ... Viața roz... Ce sa mai zic. Măcar îl am pe fratele meu *"

Aceasta e prima mea carte .. sper sa va placa ... Revin cu capitolul 1 . Pupici :*

Sclava ( Pauză )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum