×Capitolul 1

791 27 0
                                    

*Aprilie*

... Sunt în spital.. mai am puțin și mă externează.. of... Abia aștept să ajung acasă.... Sa trag perdelele si sa sar in pat. Viața mea... Iubirea mea. Tu mereu îmi satisfaci plăcerile *glumesc :))* fratele meu se uită la mine confuz ..
- Ce te uiți așa la mine ?
- Ce vrei mă tu ? Ce nu îți mai convine?
- Nimic.. :/
Doctorul vine la mine și îmi spune că pot pleca.
*dupa cateva ore*
Stau în taxi.. . . Max îmi spune că mai este puțin. Să am răbdare. Mă uit pe fereastră ... Vad in reluare si in ceață. Acolo , la capătul străzii era o persoană ... În teniși înalți negri , blugi negrii, o jachetă lungă neagra cu gluga si un batic negru tras până în vârful nasului... I se mai vedeau ochii... Ochii ăia... Albaștri ... Încep să țip. .
-Maaax!! Uite-l !! E el !!! Uita-te pe fereastră !!
- Unde ? Visezi ? Ce ai ?
Taximetristul se uită ciudat la noi si oprește taxiul si spune că am ajuns. Cobor din el panicată si ma uit in acel colț . Încă era... Se îndreptă spre mine!! Fug în casă cu viteza luminii , urc scările si intru în camera mea. Trag perdelele si ma pun in pat. Mă ghemuiesc acolo și mă învelesc până în gât. Max îmi bate la ușă și spune :
-Ești bine Melissa ?
- Da ...
- Sigur ?
- Da... Nu îți face griji .. fă te rog focul în centrala ... E frig în casă..
- Bine
Afară e frig .. ploua neîncetat ... Ies din pat și merg la fereastra dau puțin perdeaua la o parte să văd cum e peisajul .. e întuneric nu văd nimic... Dintr-o dată fulgerul își face prezența pe cer luminând fața persoanei care se află pe balconul meu. .. ce ? Wtf ???? Încep să țip si sa ma îndepărtez de fereastră . Era el !!! Persoana care era la coltul străzi... Se uită la mine insistent si se aude o șoaptă venind de nicăieri în urechile mele " V-ei fi a mea !" trag repede perdelele si ma pun in pat ... Si ma gândesc la El.. adormind...
E dimineață .. deschid ochii deranjată de razele soarelui .. mă ridic in fund si ma uit la fereastra * De ce fereastră e deschisă ? Perdelele trase ... * Un miros misterios îmi inundă nările.. un miros plăcut. Un miros de bărbat ( :)) cum a sunat ) . Mă ridic si merg spre bucătărie. . . Scărpinându-mă în cap simt miros de clătite ..
- Clătiteeeeee! :>
Cobor repede scările țipând si ma îndrept spre bucătărie . Mă uit spre aragaz ... Acolo era... Un băiat ... În picioarele goale .. pantaloni scurți albaștrii .. un corp bine lucrat si un păr negru ciufulit .. o mamasita... Ce bunaciune .. se întoarce cu fata la mine ... Fața lui era acoperită cu acel batic negru... Acei ochii albaștri :F ( :F își mușcă buza de jos :)) ) În mână avea o farfurie cu clătite . Fac câțiva pași înapoi si ma frec la ochii... Îl văd pe Max cum se îndreaptă cu o farfurie de clătite spre mine .
- Wtf!! Ești în boxeri !! Iac!! Ia ceva pe tine !! Scârbos !
- Cică scârbos . Acum câteva secunde salivai si ți-ai muscat buza de jos :))
Îmi dau ochii peste cap si ii iau farfuria cu clătite si plec sus. Mă așez pe pat și îmi controlez telefonul. Am un mesaj de la un număr privat... Îl deschid si scrie " Mănânci clătite fără mine ? Hai la balcon " Fac ochii mari si iau farfuria cu clătite ... Tremurând mă îndrept spre balcon... Brusc perdeaua se trage singura si pe fotoliu era băiatul ăla... De dimineață ... Era cu spatele la fereastra si trăgea dintr-o țigară.. întoarce privirea spre mine .. i-am văzut ochiul stâng și coltul gurii ridicat .. trag înapoi perdelele si fug în bucătărie ... Las clătitele pe masa lângă Max
- Nu le mai mănânci?
- Nu mai am poftă ... Azi poate ies în oraș cu Ștef ( Ștefania) Îmi dau telefonul din pantaloni de pijama ( Da... Am buzunare :)) ) Ii dau mesaj lui Ștef si merg sus să mă pregătesc . Într-o ora trebuie să fiu gata . Îmi fac rutina de dimineață și îmi iau o pereche de bichinii negri si un sutien la fel , negru. Îmi iau o pereche de blugi pătați, mulați ,rupți pe un genunchi , un maieu negru cu ceva modele cu flori , converse negre si o jachetă neagră . Îmi prin părul fin si negru ca cenușa într-un coc lejer. Îmi iau ochelarii de vedere si cobor jos. În 3 min. trebuie să apară. Îmi caut în frigider un iaurt de fructul pasiunii... Preferatul meu <3 si mă așez la masă. Cine oare era băiatul ăla? Mă pune pe gânduri ... Brusc aud un claxon. Ahh... e Ștef . Îmi iau portofelul , telefonul si ies din casă. . intru în BMW-ul ei si zâmbesc larg .
- Ce faci păpușă?
- Mă aflu în mașina ta și aștept să pornești motorul , păpușă :))
- A .. stăi așă :))
Ștef pornește motorul si mergem la un restaurant să îi spun tot despre acel băiat ... Ajunse la restaurant mă așez la o masă lângă un geam imens... Ștef comanda doua cocktail-uri de căpșuni.
- Deci ? Ce ai pățit?
- Păi... Eram în taxi .. [...]
- Tu visezi la băieți jur nu te cred :)))
- Dar ..
- Hai în seara asta în club.. vi ?
- Nu stiu .
- Vi .
- Văd .
Ștef mă duce acasă și în seara asta la 10:30 trebuie să fiu gata... Of.. Intru în casă , mă așez pe canapea si deschid televizorul . Urc repede sus și mă îmbrac în pijamale... Așa mai fac eu de obicei. . stau toată ziua în pijamale . Îmi fac un sandwich si ma pun pe canapea învelită într-o pătură mică cu blăniță . Mă uit la desene animate si bag in mine . La un moment dat adorm pe canapea cu farfuria în mână...
* După ceva timp *
Brusc mă trezesc din somn si tresar .. mă uit pe jos.
- Farfuria... Of... Am adormit cu ea în mână.... Pff..
Mă uit la telefon si e ora 9 ... Mama mia .... Cat am dormit ? 5-6 ore ? Urc repede sus sa ma îmbrac ... Of dar nu as merge... Se supăr Ștef .. Sau... Ce dracu !! Sunt trista în fiecare zi .. merg să mă distrez si eu ...
Mă duc să fac un dus si îmi iau prosopul albastru si pufos. Ies de la dus si îmi iau o pereche de bichinii roșii cu dantela in față, un maieu alb scurt pana sub sâni , mi de vedeau un sfert din ei , niște blugi scurți albaștri care îmi acopereau numai jumătate de buci...
Telefonul meu îmi vibrează pe pat . Mă uit la el... 3 apeluri și 3 mesaje . Acele 3 apeluri erau cu număr privat și acele 3 mesaje la fel ...

Oare de la cine a primit Melissa acele apeluri și mesaje ? Acest răspuns îl veți afla in capitolul doi...
Sper ca va plăcut :*

Sclava ( Pauză )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum