Telefonul meu îmi vibrează pe pat . Mă uit la el... 3 apeluri și 3 mesaje . Acele 3 apeluri erau cu număr privat și acele 3 mesaje la fel ...
În mesaje scria " Nu pleca în club , altfel vei avea de suferit , de ce nu citești mesajul ? , În sfârșit ai luat telefonul... Mesajele sunt de la mine :))"
- Tipul asta îmi dă fiori ..
Mă îndrept spre baie . Încep să mă machiez cu un roșu aprins si ma dau cu un ruj la fel , roșu. Îmi pun niste cercei lungi si îmi iau converse negre. E 10:30.. Ștef trebuie să apară ... Ies din cameră și îl caut pe Max.. nu cred că e acasă.. Ștef a ajuns... Iau cheile si ies . Înainte să apăs pe clanță primesc un mesaj .. mă uit si scrie " Nu ieși din casă " Îl ignor si ies . Încui ușă și mă urc în mașina... Ștef mă analiza din cap până în picioare rânjind la mine .
- Pregătită de petrecere Meli?
- Pregătită Baby!!
Ștef accelerează si in 5 min. Am ajuns. Intrăm in club ca două dive , privirile bărbaților erau ațintite pe corpurile noastre . Ștef era îmbrăcată într-un maieu cu buricul gol alb , niste egari negri si niste teniși albi . Mergem la bar să bem niste pahare de Vodkă . Am ajuns la al 6-lea pahar... Suntem bete moarte. Vedem o masă cu o bara în mijloc . Ne îndreptăm spre ea si ne urcăm pe masă . Atragem toți bărbații spre noi si începem să dăm din fund si sa ne frecam de bara. Toată lumea a venit la noi. Pe ritmul muzicii Ștef îmi dă pantalonii scurți jos .
- Dansează fato , dă din fund! * Îmi Da o palmă peste fund * Yeah Baby !!
Așa am continuat până nu mai știam ce e cu noi... M-am trezit în baie cu capul pe wc. Ce s-a întâmplat ? Mă ridic de jos si observ că sunt doar în chiloți și maieul meu ... Ies din wc si o văd pe Ștef dansând la bară trăgând băieții de ea... Ok... Eu plec de aici... Mă doare capul , mi-e rău și nu am dormit bine cu capul de wc. Ciordesc si eu o bluza de trening a unui bărbat ... Gras .. nu... Obez... O iau pe mine și ies din club in picioarele goale. Ștef e beată , nu stiu sa conduc.... Of... Noroc că hanoracul era mai mare si îmi acoperea fundul .
.
.
.
.
Sunt pe strada .. luminile stâlpilor îmi luminau strada .. un fior mi se prelingea pe spate .. îmi era frică .. îmi pun gluga în cap care îmi acoperea întreaga fata. Bag privirea în pământ și încep să maresc pasul si dintr-o data... Luminile s-au stins... Aud un motor de mașina. Se oprește în fața mea ... Fac câțiva pași înapoi si încep să fug de unde apuc... Simt cum cineva ma prinde de ceafa si ma ridică în sus..o lumină puternica îmi bate în fața... S-a aprins un bec de la un stâlp.. nu mă mai puteam misca . Un băiat vine în fața mea și sta cu mâinile încrucișate.. era un băiat blond cu ochii verzi ca iarba proaspătă de primăvară . În picioare avea cizme negre si era îmbrăcat în ceva haine care sclipeau. Se îndreaptă spre mine și îmi dă un pum în burtă eu căzând pe ciment... Mă uit spre el si totul se stinge ușor ... Eu lesinand pe strada ..
.
.
.
.Mă trezesc ... Stau pe ceva tare si rece... O lumina era deasupra mea luminându-mi fata si corpul.Eram legată de picioare ,mâini și aveam un batic la gura.. mă uit în jur.. în fața mea era o măsuță de sticla si după ea o canapea din piele.. încep să țip si sa plâng . O ușă se deschise .. un băiat intrase in camera , îmbrăcat la 4 ace se așează pe canapea .. nu îi vedeam fata ... Din vina luminii .. După el mai vin doi badyguarzi . Unul merge pe o parte a canapelei si unul vine să mă dezlege la gura...
- Cine dracu ești !!!
- Lucifer ..
- Ce vrei de la mine ? Unde sunt ?
- Nu te interesează..
- Dă-mi drumul !!
- Nu .. de ce as face-o ? Nu mă mai pot uita după la sânii tăi superbi...
Mă uit la sânii mei !! Erau goi !! Mă zbat din răsputeri să fac cumva să îi acopăr ..Încep să roșesc si sa ma uit la băiatul ăla nemernic ..
- Uu.. . Fetița noastră rodește .. mmm ce sâni pufoși si frumoși ai..
Asta ma făcea să roșesc si mai tare .
- Ce ai pățit ? Pisicuța ți-a înghițit limba ?
Se ridică din canapea si se îndreaptă spre mine ... Era chiar .....Sper ca va plăcut ..
CITEȘTI
Sclava ( Pauză )
RomanceMelissa este o fata oarecare .. Ea va fi urmărită si răpită de un băiat misterios paranormal , la început va fi sclava... Dar într-un sfârșit va fi regină