- Ce ai pățit ? Pisicuța ți-a înghițit limba ?
Se ridică din canapea si se îndreaptă spre mine ... Era chiar băiatul acela !! În sfârșit i-am văzut fata ... Avea niste buze cărnoase... Rozali... Un nas perfect .. si ochii aia .. mrr :F ...
- Alo.... Cu tine vorbesc ...- Ce ?
- Se pare ca vorbesc singur .
- Ce vrei pocitanie!! Jegule !! Ce vrei de la mine !!?? Lasa-ma in pace ! De ce mai adus aici ? Ha ?? Da-mi drumul obsedat prost ce esti !! ( il scuip in fata )
Se șterge cu mâneca pe față și se uită urât la mine . Ochii lui din albastru au devenit roșii ca sângele
- Joci murdar ? Na murdar ..!!
Mă ia de păr și mă ridică în picioare . . . pumnul lui face contact cu fața mea . . . eu căzând pe jos dându-mi pumni și picioare încontinuu . . . cu lacrimi în ochii îi spun să se oprească . . . îmi mai dă 2 picioare in spate și se oprește . Stau pe podeaua rece cu lacrimi în ochi și curgându-mi sânge din gură . . . Sunt un nimic . . . de ce trebuie să pățesc eu asta ? De ce ? Îl văd cum iese cu bodyguarzii lui pe ușă trântind-o după el . Tușesc scuipând sânge și strig după ajutor până nu mai am glas . . . Sunt legată . . . mă aflu în întuneric . . . nu văd nimic . . . nu pot face nimic . . . stau cu fața lipită de podea curgându-mi lacrimi calde pe față . . . închid ochii și simt cum mi se scurge viața . . .
*
*
*
*
*
Mă trezesc ... Stau pe ceva moale .. era un pat .. Dau să mă ridic dar o durere de spate mă împiedică si cad . . Mie ferig si imi este foame... Cu toată forța mă ridic în fud. Nu mai pot de spate . Simt că mor... Sunt într-o camera goala... Doar un pat ... Si o măsură ... Pereții ne varuiti ... Si ciment pe jos.. văd o ușă din lemn toată ciobită. . am uitat că sunt în chiloți și în picioarele goale ... Pe pat aveam o pernă... Fara pătură , fără cearceaf . . Salteaua goala. . Mă ridic cu greu in picioare indreptandu-ma spre ușă...mă sprijin de ea și încep să bat cu toată puterea .
- Ajutor !! Ajutati-mă !!
Dintr-o dată ușa se deschide cu putere si ma izbește de perete ... Vazându-mi moartea cu ochii ...Sper sa va placa.
CITEȘTI
Sclava ( Pauză )
RomanceMelissa este o fata oarecare .. Ea va fi urmărită si răpită de un băiat misterios paranormal , la început va fi sclava... Dar într-un sfârșit va fi regină