Louis:
Nesl jsem mého malého andílka do patra. Teda zatím můj není ale jako andílek vypadal. Hazz na mě byl přilepený jako klíště a mě to přišlo hrozně cute protože na mě usínal a veněl zlechka oddechoval do mého ucha. Viděl jsem že je už hodně unavený tak jsem ho položil na mou postel s tím že budu spát dole na gauči, ale on si mě k sobě přitáhl a já byl asi centimetr od jeho nosu.
,,nechoď pryč Lou bude se mi stýskat" řekl smutně a udělal psí očka. Bral jsem v potaz to že je nalitej tak jsem si nemohl dovolit si s ním něco začít už takhle mám dost problémů.
,,Harry spinkej já tě přijdu za chvilku zkontrolovat" zašeptal jsem a chtěl se odtáhnout, ale zelenooký kudrnáč vše okolo zahodil dělal že mě neslyšel a
svalil mě na postel jestli tohle není krásný sen tak je to noční můra pomyslel jsem si.
,,Harry já nemůžu"
,,můžeš nikdo nás nevidí neboj" řekl šibalsky a svlékl mi tričko. Nebránil jsem se až do té doby než mi začal sundavat i kalhoty.
,,Notak Lou chco tě... nebo ti snad vadim??" sklopil oči a začal vstávat. Stoupl si na nohy, ale nevydržel dlouho
,,když o mě nemáš zájem tak se jdu bavit dolů za ostatníma"
Udělal první krok a natáhl se celou jeho délkou na zem.
,,bože Harry jseš v pořádku! ?" řekl jsem vyděšeně jelikož to byla mega rána.
,,jop jsem v poho co ty?"
,,já bych šel spát..."
,,jojojo máš pravdu ale ja bez tebe neusnu Tomlinsone" odpověděl se smíchem a zároveň na mě zvedl obě obočí. No co mi zbývá skočili jsme do jedné postle. Hazz mi vzal obě ruce a řekl výtězným hlasem ,,teď už nemůžeš nic dělat!!". usmál jsem se a on se ke
mě sklonil a přitiskl naše rty. Vklouzl jsem jazykem do jeho pusy. Byla to nádhera se s ním zase líbat... mazlili jsme se strašně dlouho a jelikož jsem byl už bez trička přišlo mi
to nefér tak sem jeho tričko začal pomalu ztahovat. On ale nechtěl nějaké mazlení on chtěl víc... sundal mi kalhoty a na mě zůstaly už jen boxerky které mi pomalu začínaly
být těsné. Harry se odlepil od mého krku a malými polibky sjìžděl až ke gumičce u mích boxerek. Pomalu je začal sundavat. Trápil mě vzal můj penis do ruky a začal rukou pohybovat nahoru a dolu...
,,coto!????" dobrý vše co se s Harrym včera stalo byl jen sen z kterého mě probudil budík nic víc!! chtěl jsem se zvednout ale najednou jsem uviděl někoho při mém boku jak se ke mě tulí...
,,Harry!!?" vypískl jsem mím jemným hlasem ale Hazz se nevzbudil...bože snad jsme...ne blbost!!!
------------------
Je a bude to takhle krátký původně jsem vůbec neměla nic psát moc děkuju za všechny vote a komenty :))))))))) píšu na mobilu i když to mám zakázaný ale mě psát toto moooooc boví xDD no nic snad se bude líbit budou tu nějaký chyby za který se oblouvám papapa u dalšího dílu :)))) (tenhlle díl je docela nudnej nemyslíte? o.O )
YOU ARE READING
I'm sorry... (Larry Stylinson)
FanfictionJe ti zima a nudíš se?! Jsi Larry shipper nebo Ziam shipper? Tak tato knížka je právě pro tebe!! :3