Probudil jsem se okolo jedné hodiny a už nechtěl dál tupě ležet a koukat do stropu. Hazzy byl přitulený k mému hrudníku a lehce oddychoval. Dal jsem mu pusu na čelo a opatrně vztal z postele. Moje břicho už na tom bylo špantně, každou chvilku vydávalo hlasité zvuky jako znamení toho jak moc hladoví.
Otevřel jsem ledničku kde na mě vypadla mrkev. Lehce jsem se nad tím usmál a dal jí zpět na své místo. Jakmile jsem se koukl do lednice pozorněji zjistil jsem že ta mrkev vlastně bude můj dnešní oběd. Zabouchl jsem dvířka od ledničky a kousl do oranžové zeleniny. ,,yeah!" vypísk jsem a rychle se otočil jestli se Harry nevzbudil. Jop do prdele jó záchrana honilo se mi hlavou když jsem na dvířkách lednice uviděl kontakt do pizzerie.
Vytáhl jsem si svůj Iphone a namačkal číslo.
Nějakej chlap mi řekl že nám to doveze do půl hodiny. Jsem rád že nikam ven nemusím a že si tu můžu užívat krásný den s mým medvídkem.
Vešel jsem do koupelny a vyčistil si zuby a nageloval vlasy. Zazvonil zvenek a já popadl jen nějaký župan a utíkal dolů ze schodů pro náš oběd.
,,Dobrý den 489" řekl jednoduše poslíček a dal mi dvě krabice. Jen jsem kývl a šel zpět do patra kde už na mě z postele koukal celkem vyděšený Harry.
egh byl tak sladký když se vztekal.
Začal špulit pusu a to mi připomělo to jak mě minule zlechtal on. Jednoduše jsem mu vše oplatil, lechtal jsem ho tak dlouho dokavaď nezačal prosit o milost.
,,mám hlad "
,,hned to bude" dal jsem na postel jednu krabici pizzy a otevřel jí. Harry si mně přitáhl za krk a dlouze mě políbil
,,jsi nejlepší" šeptl
,,ne to ty" usmál jsem se na něj a vzal do ruky kousek pizzy
Hazz se cpal až se mu dělaly boule za ušima
,,cutná? " zasmál jsem se
,,jo! moje oblíbená! " řekl s plnou pusou a pokračoval v přejídání.
Harry:
dojedli jsme pizzu a lehli si k televizi. Zrovna dávali nějakou stupidní komedii, ale já se vubec na televizi nekoukal. Víc mě bavilo sledovat Louiho který seděl vedle mě jen v boxerkách.
Položil jsem mu ruku na stehno. Lou se usmál a začal mě líbat. Jazykem jsem mu mopoval každý jeho centymetr úst. Na chvíli jsem se odtáhl a za ramena jsem s ním hodil o postel. Naklonil jsem se k jeho krku a různě laskal jeho hebkou kůži.
Celý den jsme jen leželi a mazlili se. Louis je moje první a doufám i poslední láska, kterou doopravdy miluji a on miluje mě.
——————--------------
wow do prdel* :oooo jste úžasné! :o bože ty vote a ty krásné komenty :') Aww... :33 zítra slibuji že už přidám nějaký podstatný díl :))) jinak tahle celá knížka mi v přepočtu vychází na 40-50kapitol :'DD papapa u dalšího dílu :*** jste úžasné!
YOU ARE READING
I'm sorry... (Larry Stylinson)
FanficJe ti zima a nudíš se?! Jsi Larry shipper nebo Ziam shipper? Tak tato knížka je právě pro tebe!! :3