Tell Me Your Name
„Jsi.. Jsi moje sestra.." otevřela jsem pusu a rychle pustila jeho zápěstí.Vážně jsem jeho sestra?Proč jsem si tedy vzpomněla na Glenna a ne na Daryla?Otevřenou pusu jsem si rychle zakryla rukou a sklopila zrak.
„Ale jak..?" nedokázala jsem doříct větu a svyžným krokem jsem vyrazila za Torrou.Jeho pohled jsem stále cítila.Byl nepříjemný.. Až probodávající..
Torra na mě čekala u mě doma.Seděla tiše na posteli a koukala se na obrázky, které si schovala.Byla na nich se svou rodinou.Pomalu a potichu jsem jí sáhla na rameno.Ucukla sebou a otočila se.
„Kde jsi byla?" zeptala se a nenápadně si utírala slzy.
„Mluvila jsem s Darylem.. Co se děje?" zeptala jsem se jí nazpátek,„Proč brečíš?"
„Chybí mi moje rodina.." šeptla,„co jsi s Darylem řešila..?"
Co jí mám říct?Tady to ví každý kromě nováčků.Musím to udělat.Stejně by to zjistila!
„Daryl je můj bratr.." řekla jsem sklesle a podívala se na zeď.
„Děláš si srandu?" povytáhla obočí.To važně?
„Ne nedělám." byla jsem naštvaná.Řekla to tak povýšeně a chladně.Takhle semnou ještě nemluvila..
Takže jsem povýšeně nadzvedla ret.Musím jí to oplatit!Tak slabá nejsem!
Ale taky nejsem taková..„Sorry že jsem se zeptala.." začala být zas protivná.Já za svou pěst vážně neručím..
„Víš co?Až mě budeš hledat,nehledej." odešla jsem z pokoje.Tohle byla poslední kapka.
„Steph!" zakřičel klučičí hlas a já se za ním otočila.Byl to Carl!Nesl malou plačící Judith a běžel zamnou.
„Opatrně nebo s ní spadneš!" zasmála jsem se, „co se děje?"
„Nemůžu ji utišit.Táta je někde s Darylem a nechal mi na krku malou." uchechtla jsem se.To vážně?
„Dobře,ukaž mi ji" zasmála jsem se a začala utěšovat Judith.Už dlouho jsem dítě nechovala..
„Moc děkuju." usmál se.
„Nevíš kde je tvůj táta?" ani jednou jsem nebyla na nějaké výpravě.. Chtěla bych alespoň jednou než umřu.
„Ehm.. Myslím že někde u Aarona." odpověděl a já mu vrátila Judith.
Opustila jsem Carla a šla za Rickem.Když jsem zatočila za jedem z domů, uviděla jsem Daryla a Ricka jak se spolu baví.Svyžným krokem jsem za nima šla.
Oba dva se na mě otočili a já se ošila,nemá ráda takové pohledy.
"
"Ricku..chci jít s váma na výpravu." řeknu dost rozhodně.Daryl se otočí tak aby na náš rozhovor nemusel koukat a já se zakřenila.„Ehh.. Stephanie,to není dobrý nápad."řekl Rick a já se podívala na Daryla,„ ale Daryl zrovna pojede.Mohla bys jít s nim." Daryl se prudce otočil a hodil po Rickovi vražedný pohled.
„Dobře.." povzdychnu si.
„Za 10 minut tady!" zařval Rick z dálky a já přikývla.
Jaká to náhoda..Ahoj lidi ! Máme tu nový díl a s ním i nový příběh!🙌
Takže já doufám že se vám díl líbil a nejste naštvaní že díl vyšel dýl 😂😂