3#- Vyhořelé Vzpomínky

151 15 3
                                    

Tell Me Your Name
Po Týdnu..
Stephanie

Změnilo se to tady, jak už jsem zjistila,v Alexandrii.
Přišly dvě nové holky(spacky_a simonindaTWD :3)a já a Glenn jsme se více zpřátelili.
Bohužel, jedna z holek je až tak osamocená že se nechce bavit ani s Carlem.A to už je samo o sobě divné.Ale připomíná mi jednoho chlapa..
Každopádně, s Torrou jsem se začala bavit hned. Ačkoliv je mezi námi věkový rozdíl 6ti let, rozumíme si jako by nám bylo 10.

„A.. Ty jsi opravdu ztratila paměť?" zeptala se mě Torra a soucitně se usmála.

„Ano.." do pokoje přišla ta nová dívka a dívala se na nás takovým divným pohledem.

„Rick na vás volal.." řekla a z pokoje odešla stejně tak rychle jako přišla.

Obě jsme šly za ní,až ven z domu.Přede dveřmi stál Rick a koukal se na vedlejší dům.

„Co jsi potřeboval?" zeptala jsem se a on se otočil.

„Máš se stavit u Denise. Máš u ní kontrolu." přikývla jsem.Rick šel ke svému domu před kterým už spokojeně vyhlížel Carl.
Vyšla jsem si to tedy k domu Denise.

„Steph!Počkej!" řekl někdo zamnou a za mými zády se vynořila Torra.
„Půjdu s tebou." usmála se.
Když jsem přišly k Denise, na verandě stál Daryl. Neznala jsem ho, ale někdo mi o něm říkal. Ještě jsem s ním tedy nemluvila,ale až půjdu zpět.. Mohla bych.

Vešly jsme tedy dovnitř.Za sebou jsem ale přesto cítila jeho pohled.

„Oh.. Ahoj Stephanie." řekla zaneprázdněná Denise.

„Mám přijít později?" zeptala jsem se a koukla na Torry.

„Nebude ti to vadit?" zeptala se mě nazpátek a já přikývla.„Dobře.. Zítra mám celý den čas.Takže přijď tak ve 3 hodiny."

„Torry..Mohla bys jít napřed?Musím něco vyřídit." Torry přikývla a odešla.

Daryl stál pořád na stejném místě,ale když mě uviděl, chystal se odejít.

„Daryle.." chytla jsem ho za zápěstí.Otočil se.Tohle absolutně nečekal.

„Co se děje?Možná si na tebe nepamatuji ale to neznámená že mi to nemůžeš připomenout." usmála jsem se.

„Jsi.."

Pokračování příště :3 :D

vím.. Špatně ukončeno :D ale to tak baví :3

Ale teď se vrátíme k novým postavám.Torra je podle naší milované Spacky! :D
A neznámá bude.. Simík :D

Simčo.. Sorry že neznámá ale nedala jsi mi údaje :D to Spacky mi sepsala Román :3

Tell Me Your Name CZKde žijí příběhy. Začni objevovat