Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Yataktan doğrulup ayakalarımı yataktan sarkıttım ve gözlerimi ovuşturdum. Sonrada direk bonyoya girdim. Aynaya bakmamla şok oldum. Gözlerim şiş, rümelim akmış bildiğiniz mahfolmuştum. Hemen musluğu açıp yüzümü yıkadım ve makyajımı sildim. Tamamen bir depresyon tipim vardı ama hayır öyle bir şey asla olmayacak. Banyodan çıkıp odama girdim ve üstümü giymeye başladım. Çantamı da hazırlamamıştım zaten o yüzden hızlı olmam gerekiyordu. Üstümüde giydikten sonra alelacele çantamıda hazırladım. Suratıma çeki düzen vermeye vaktim yoktu çünkü 20 dk sonra ders başlaycaktı. Anneme kahvaltı yapmayacagımı söylemek için mutfaga girdim. "Günaydın anne!!!" dedim. "Günaydın kızım. Hadi gel kahvaltı hazır" dedi. "Annem ben geç kaldım bu günlük -" "tamam tamam anladık hadi çabuk ol!!" dedi. Bende yanagından öpüp kapıya dogru yürümeye başladım. Sonunda binada çıkmıştım. Okula doğru koşar adımlarla gitmeye başladım. Okula vardığımda derse başlamasına 5 dk vardı. Sınıfıma geçip çantamı sıraya koyduğumda ömerde geldi. Başımla selam verdim oda aynı şeyi yapıp yerine oturdu. Bende telefonumla kulaklığımı çıkarıp kulağıma taktım ve rastgele bir şarkı açtım. ANIL DURMUŞ- UZAKTAN SEVERİM. Son olanları aklıma getirmemeye çalışarak şarkıyı dinlemeye çalıştım ama genede göz yaşlarımı tutamadım. Ömer bunu farketmiş olmalı ki hemen yanıma geldi ve "Nehir iyi misin? Noldu" dedi ama ben cevap veremedim. Sanki boğazıma bir şey oturmuş ne kadar yutkunsamda gitmiyordu. O an ömere bir hareket yaptım ama ben bile ne yaptıgımın farkında değilim.
Ömer "hadi anlat bak bişey olmuş saklama benden hadi anlat" dedi. "Ömer gerçekten şimdi anlatacak gücüm yok sonra anlatırım şuan olmaz nolur anla biraz beni" dedim. Oda" tamam o zaman kalk baride seni lavaboya götüreyim bi elini yüzünü yıka.Kendine geirsin en azından" dedi bende kafamı salladım ve oturduğum yerden ömerin yardımıyla kalktım. Lavabonun önüne geldiiğimizde "ben seni burada beklicem tamam mı? Sen git elini yüzünü yıka.
Zoraki bir gülümsemeyle " Saol ömer iyiki varsın!" dedim ağlamaklı bir sesle. "tabiki nehir herzaman olucam" dedi ve alnıma buse kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞLANGIÇ
Chick-LitYENİ OKUL, YENİ EV, YENİ ARKADAŞLAR. KISACASI HERŞEYE YENİDEN BAŞLAMAK. İŞTE NEHİRİN YANLIŞ ANLAŞILMALARI, KAVGALARI, AİLE SORUNLARI, SEVGİLİ OLAYLARI HEPSİNDE DE ÇOK KÖTÜ ŞEYLER YAŞIYACAK. NE YAPSADA YAPTIKLARININ İÇİNDEN ÇIKAMAYACAK TAKİ İKİ TANE...