0.4 ≫ no way

564 39 26
                                    

# italik cümleler homofobik hakaretler içerir. rahatsız olacaksanız lütfen oraları atlayın. sizleri seviyorum. #

⋅ jauregui ⋅

"Yıllardır en yakın arkadaşım dediğim kişi ha? Senin de o iğrenç ibnelerden biri olduğuna inanamıyorum. Geceleri bende kaldığında, bana sarıldığında bana başka gözle bakıyordun demek! Senden nefret ediyorum. Nefret! Bir daha gözüme görünme."

"Camz, dinle-"

"Dinlemek istemiyorum Lauren. Sana güvenebileceğimi düşünmüştüm ve şimdi... Beni iğrendiriyorsun."

Titreyen ellerim ve dolu gözlerimle artık ezbere bildiğim o numarayı aradım. Her zamanki giriş cümlelerinden ve Pretty Woman'ın melodisinden sonra hızla konuşmaya başladım.

"Ben Lauren. Beni hatırladın, değil mi?"

"Merhaba Lauren. Aşk Hattı'na bağlandığında farklı Aşk Danışmanlarına denk gelebilirsin. Bugünlük sana ben yardımcı olacağım, şimdi anlat bana-"

Telefonu kapattım. Onunla konuşmalıydım. Birine öfkeleneceksem de ona öfkelenmeliydim. Adını bile bilmiyordum ama onu bulacaktım. Aynı numarayı yine aradım.

"Merhaba, Aşk Hattına ulaşmış bulunuyorsunuz. Aşk ile ilgili sıkıntılarınızı bize anlatmanız durumunda size yardımcı olmaya çalışacağız. Şimdi sizi boş olan bir aşk danışmanımıza bağlıyoruz. Lütfen aramayı sonlandırmayın."

Bekle kızım, bekle Lauren.

"Selam, ben birisini arıyorum da."

"Merhaba. Ben size bugün yardımcı-"

Hayır, hayır, hayır. Aradığım ses bu değildi. Öfkeyle aynı numarayı çevirdim. "Bu son," dedim kendime.

"Merhaba, Aşk Hattına ulaşmış bulunuyorsunuz. Aşk ile ilgili sıkıntılarınızı bize anlatmanız durumunda size yardımcı olmaya çalışacağız. Şimdi sizi boş olan bir aşk danışmanımıza bağlıyoruz. Lütfen aramayı sonlandırmayın."

Sikeyim aşkınızı.

"Merhaba. Ben size bugün yardımcı olacak aşk danışmanıyım. Lütfen bana hangi konuda yardıma ihtiyaç duyduğunuzu anlatın."

"Sonunda!"

love line ≫ alrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin