⋅ jauregui ⋅
"Merhaba, Aşk Hattına ulaşmış bulunuyorsunuz. Aşk ile ilgili sıkıntılarınızı bize anlatmanız durumunda size yardımcı olmaya çalışacağız. Şimdi sizi boş olan bir aşk danışmanımıza bağlıyoruz. Lütfen aramayı sonlandırmayın."
Odanın içinde volta atıp duruyordum. Bir elim sıkıca telefonu kavrarken diğer elim de ağzımdaydı, (ne yazık ki) tırnaklarımı yiyordum. Aradan saatler gibi hissettiren birkaç saniye geçtikten sonra kulağa gelen Pretty Woman sesi kesildi ve hoş bir ses duyuldu. "Merhaba. Ben size bugün yardımcı olacak aşk danışmanıyım. Lütfen bana hangi konuda yardıma ihtiyaç duyduğunuzu anlatın."
"Merhaba, Tanrım o kadar gerginim ki." Sesim titriyordu ve bundan tam anlamıyla nefret ettim. "Ben Lauren. Uzun zamandır çok sevdiğim birisi vardı. Yani, hala var, onu hala seviyorum. Sanırım? Onu görünce hala kalbim hızla atıyor ve ben ona çok aşığım Bayan Aşk Danışmanı." Derin bir nefes alırken elimi saçlarımdan geçirdim. "Ama çok korkuyorum. Çok. Onunla yakın arkadaşız ve onunla arkadaşlığımı bozmak..." Hıçkırıklara boğuldum. Kahretsin.
Ben acınası bir şekilde kendimi tutamayarak ağlarken hattaki kadının yumuşak sesi kulaklarmı doldurdu. "Lütfen sakin olun. Aşk Hattı, milyonlarca kullanıcıya yardımcı olduğu gibi size de yardımcı olacaktır." Ya olamazsa? "Şimdi anladığım kadarıyla, aşık olduğunuz kişi sizin yakın bir arkadaşınız. Ona çok aşıksınız ancak karşılık alamayacağınızdan ve ilan-ı aşkınızın arkadaşlığınızı bozacağından korkuyorsunuz."
"Aynen, aynen, aynen. Lütfen bana yardım et, ne halt yediğimi bilmiyorum."
"Öncelikle, size karşılık alamayacağınızı düşündüren nedir?"
"Çünkü... Çünkü sadece arkadaşız. Yani, bazen yanağımı öpüyor, elimi tutuyor ve yüzümü kızartan iltifatlar ediyor ama arkadaşça. Sadece arkadaşça."
"Her ne kadar şüphelerinizi anlasam da bence yaptığı her şey arkadaşça olmayabilir. Bir kadın ve erkek arasındaki arkadaşlıklar kolaylıkla romantik ilişkiler haline-"
"Bir kadın ve başka bir kadın."
"Afedersiniz?"
"Bir kadın ve başka bir kadın. Anlaması zor olmasa gerek."
Ve milyonların sıkıntılarına çözüm bulmakla övünen Aşk Hattı yüzüme kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love line ≫ alren
Historia Corta"Ona onu sevdiğini söyle." [kısa hikaye] {tamamlandı} ⋅ shebeingay için ⋅