0.3 ≫ i'm so sorry

688 39 34
                                    

⋅ hernandez ⋅

"Bir molaya ihtiyacım var Dinah," dedikten sonra yanımdaki kadının tepkisine bile bakmadan tuvalete koştum. Aynadaki aksime baktığımda ne kadar yıpranmış olduğumu fark ettim. Tanrım, Ally, kendine gel. Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirirken sol elim boynumdaki haç kolyesine gitti.

"Merhaba, ben size bugün yardımcı olacak-" İç çektim. Olmuyordu. Sabahtan akşama kadar herkese yardımcı olmak için kendimi parçalasam da kendi sıkıntılarımdan bir türlü kurtulamıyordum ve bu acınasıydı. Derin bir nefes alarak yüzümü yıkadım. Yanaklarım sıcaktan kızarmış, saçlarım dağılmış ve gülümsemem gerçekçiliğini yitirmişti.

Telefonu birisinin suratına öylece kapattığıma inanmıyordum. (Hem de 3 kere.) O kadar korkaktım ki. Korkmuştum işte.

Derin nefesler alarak masamın başına geçtiğimde aklımda çılgın düşünceler oluşmaya başlamıştı bile. Kimsenin bana bakmadığına emin olduktan sonra beni üç kere üst üste aramış numarayı geri aradım. Eğer yakalanırsam kovulurdum ve kilisede şarkı söylemeye devam ederdim, bunu istemiyordum. "Hadi aç, aç..."

"Merhaba? Bu Aşk Hattı'nın numarası değil mi?"

"Merhaba. Lauren Hanım'la mı görüşüyorum?"

"Ta kendisi. Eğer beyninizi götünüze sokmuş ve nasıl çıkartacağınızı merak ediyorsanız-"

"Tanrım, hayır. Hayır. Özür dilemek için aradım. Aslında büyük ihtimalle bunu yapmamın bir anlamı yok çünkü özrümü kabul etmeyeceksiniz ve ben kovulacağım ama yine de-"

"Sıkıntı değil be. Yani aslında koca bir sıkıntı ve senden nefret ediyorum ama kovulmanı istemem. Takma kafana yani. Ben alışığım böyle şeylere."

"Ama alışmanı istemiyorum. Yani, kimse cinsel tercihi-"

"Yönelimi. Tercih değil."

"Özür dilerim, işin teknik kısmı hakkında fazla bir bilgim yok. Kimse cinsel yönelimleri yüzünden böyle bir şeye maruz kalmamalı. Sana böyle davranmam hoş değildi, özür dilerim."

"Yufka yüreğin gözlerimi yaşarttı hatun. Şimdi bana sevdiğim kızı kazanmama yardımcı olacak mısın yoksa-"

"Olacağım. Elbette. Merhaba. Ben size bugün yardımcı olacak aşk danışmanıyım. Lütfen bana hangi konuda yardıma ihtiyaç duyduğunuzu anlatın. Gerçi yeniden anlatmana gerek yok, bunlar sadece formalite. Anlarsın ya."

"Aslında anlamam ama her neyse. Şimdi, harika bir kıza aşığım, tamam mı? Ona yıllardır aşığım ama artık canıma tek etti. Hem dürüst olmak gerekirse o da gittikçe güzelleşiyor ve erkekler etrafında pervane olmaya başladı. Onu elimden kaçırmak istemiyorum."

"Peki onun kızlardan hoşlandığını gösteren bir belirti falan var mı?"

"Yok bi' de doktorlar gibi semptomları not alsaydım. Eşcinsel radarım senelerdir açık ama Camila... Çok tuhaf sanırım. Yani erkeklere de pas vermiyor sanki ama özellikle kızlardan hoşlandığıyle ilgili bir şey de yok. Uff çok karmaşık."

"Yapılması en doğru şeyin ona aşkını itiraf etmek olduğunu biliyorsun, değil mi? Ona onu sevdiğini söyle. Olmadı en sonunda gecikmiş bir 1 Nisan şakası yaptığını söylersin."

"Çok sağol ya. Kesinlikle işe yarar bu."

"Dalga geçiyorsun değil mi?"

"E yani."

"Ama haklıyım. Ona söylemek zorundasın. Şöyle düşün, ya söylersin ya da onun başkalarıyla mutlu olmasını izlersin. Arkadaşlığını sonradan onarabilirsin ama aşkını onaramazsın Lauren."

Dııt.

love line ≫ alrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin