Smile, please! :)

182 36 4
                                    

Třetí kapitola a s ní podle mě otřesné téma.... SMAJLÍCI V TEXTU!

Je běžné, že je dávají autoři do takových těch ,povídaček a shrnutí' na konci kapitoly, ale je něco hrozného, když je vidíte všude:

Byla mi taková zima :( . Ale zase tady byl on :) . Jenže tu je i jeho bývalá přítelkyně -,- . Asi nám nepřeje osud, ale já se nevzdám, získám ho  <3   *-* .

OMG... No coment!

Smajlíci jsou k prdu (A to jsem ještě slušná.), strašně to bije do očí a kazí plynulost celého příběhu. Chcete, aby Vaši čtenáři znali výraz v tváři postavy? Popište ho!

- Měla přivřené oči, rty stažené do úzké linky.

- Držel se dál, oči doširoka otevřené a jeho ústa tvořila dokonalé O. (-Rázem tu máte popis na tohoto smajlíka :O )

- Její koutky se roztáhly do širokého úsměvu a mně připadalo, že v životě nebyla tak nádherná, tak okouzlující... (-A tady zase na toho :)) nebo toho :) )


Zeptám se Vás takto: Viděli jste je někdy v nějaké TIŠTĚNÉ knížce? Ne? A proč asi?

Vypadá to otřesně!

Berte Wattpad jako zdroj pravých, nefalšovaných knih - ZÁKAZ SMAJLÍKŮ, jasné?

Za tohle by si někdo zasloužil nafackovat, nemyslíte?


Shrnutí? Nikdy nepište smajlíky, ti patří pouze do poznámek autora. Plus komentářů. Od toho jsou stvořeni, ok? Děkuji za pochopení!

Wattpad z jiného úhluKde žijí příběhy. Začni objevovat