,,Hele, možná by jsi tohle měla vylepšit: Je nelogické, aby spolu měli sex (Oprava; pohlavní styk, nebo poměr, jsou tu děti moje zvrácená mysli!) oheň a voda, když jsi říkala, že je vzájemný dotek pálí a zabíjí. Není to trochu...na palici?"
,,Jsi hrozná ku*va, vůbec to nechápeš!"
Ehm... Tohle jsem si vymyslela (Oprava; moje zkažená makovice to vymyslela! Já jsem v tom nevinně!), ale je možné, že se to někde na Wattpadu vyskytuje. A dnešní téma?
KRITIKA!
Věc, která hodně lidí na Wattpadu bolí a hned ji šoupnou do pytle s názvem NADÁVEJ JEJÍMU STVOŘITELI DO *%=)ˇ|-!/{.
Ale tady je ta část, nad kterou musíte mít nadhled: Většina autorů/čtenářů vám kritiku napíše slušně a tak, že by se tomu mělo říkat spíš Upřímný komentář. Tohohle by jste si měli cenit, je to totiž krok správným směrem. Když Vám někdo napíše kritiku, máte dvě možnosti. Dobrou a Špatnou. Zde příklad:
,,Tohle je takové divné, kostrbaté, jak mohla udělat tohle a tohle, když tohle a tohle...?"
Špatná: Kouknete na komentář a odepíšete: ,,Jsi d***l, vůbec jsi to nepochopil! Hraješ si tu na Einsteina, ale jsi s****a!"
Následky? Vypukne hádka v komentářích, začnete se navzájem stahovat dolů a nikam se neposunete. Možná jeden druhého nahlásíte. Není Vám z toho nanic?
Dobrá reakce: Kouknete na komet. Poté na text juknete podrobněji a srovnáte tvrzení kritika s Vaším příběhem. A na závěr odepíšete (Můžete odepsat) něco stylu:
,,Děkuji za názor."
,,Máš pravdu, je potřeba to opravit."
Co se může stát? Získáte jistý úhel pohledu, dokážete, že jste lepší, než ostatní a třeba přijdete i na to, že je něco opravdu špatně.
Musíme se naučit brát kritiku jako skok do lepšího světa, právě ona Nás totiž posune dál...
- EllaWolfGirl 2016
Óóóó!!! Já vymyslela citát! Musím si to dát patentovat....
Počkat... Je rok 2016, ne?
Ale zpět k tématu! Snad chápete, co tím naznačuji. V mnoha případech to myslí ,kritik' dobře, pokud se nejedná o někoho, kdo Vás chce opravdu stáhnout ke dnu.
,,To je s****a, je to na h***o!" (Poznámka: Takhle hodnotím svoje příběhy.)
Ok, máte tři možnosti: Ignorace, smazání komentáře, odpověď.
Pokud se rozhodnete pro možnost tři, nepokoušejte se vyvolávat konflikty, Wattpaďané se strašně stahují dolů...
Proč? To v další kapitole.
ČAČOJ! :D
ČTEŠ
Wattpad z jiného úhlu
De TodoAneb co dělat, aby jste byli v obraze. Seznam nápadů, jak mít nadhled a nenechat se zruinovat ostatními, jak správně opravit autory, názory na jednotlivé věci, jako třeba kritiku a její přijímání. Plus moje výtky, pro které bych zavraždila i vlastní...