4.BÖLÜM

3 0 0
                                    

Multide mert
İyi okumalar

Akşamdı. Doğa uyanmış. Kendine gelmeye çalışıyordu. Bütün gün yatmıştık ama çok güzeldi. Garip garip rüyalar gördüm. Sehpanın üzerinden telefonumu aldım. Kim aradı diye bakıcam. Telefonumda mesaj vardı. Mesajın üzerine bastım. Bir numara 'uyandın mı?' Yazmıştı. Kimdi acaba. Biraz düşünüp kimin olduğunu buldum. Bu gizli numaradan arayan kişiydi. Sanırım adı mertti. Onu rehbere şema diye ekledim. Hiç mi anneniz telefonunuza bakmıyor ve bu erkek kim diye sormuyor. İşte tam bunu engellemek için yaptım. Sonra sevgilin mi sevdiğin kişimi diye saçmalıyorlar. Evet yaşadım.
'Hayır uyanmadım' yazıp gönderdim.
Bir iki dakka sonra 'aşağı gelsenize'
'hayır bakkaldan cips felan alıp evde pijama partisi yapacağız'
"Kaç kişi' yalan mı söylesem acaba
' 2 kişi ben ve doğa' diyip pijamalarımı giydim. Doğa üz üstü yatmış. Saat 8:40 tı. Aha annem gül gelicekler. "Doğa kalk doğaaa geç kaldık " doğa bağırmamla kanepeden yere düştü. "Allah bellanı ver-" dediki ben "mesin" diyip salondan çıktım. Banyoya gittim. Ellerimi yüzümü yıkayıp salona gittim. Doğa esniyordu. Esnemesi bile garip bu kızın. Sonra salondan çıkıp banyoya gitti. Su sesi gelince yüzünü yıkadığını anladım. Banyoda uyuma ihtimali var. Hatta bir kez banyo yapmak yerine banyoda yatmıştı. Annesi baya kızmıştı ona.banyodan çıkıp kapıya gitti. Bana baktı. Üstlerine baktım. Böyle çıkamadık demi. Pijamalarla. Birisinde pepe resimleri var birisinde köpek var. Çok kötü dalga geçerler. Oda üstlerine baktı. Boşver anlamında elini salladı. Uykuluydu. Bunu hatırladığında çok götü olucak. Binadan dışarı çıktık. Binanın arka tarafından gidiyorduk. Burası baya korkunçtu. Kapkaranlık.etrafıma baka baka yürüyordum. Demirlerde birileri oturmuştu. Yaklaştıkça kimin olduğu belli oldu. 9 kişiydiler onlarda ordaydı. Mert beni görünce bana göz kıptı. Ona gülümseyip önüme döndüm. Bir kahka koptu. Evet baran da 9 kişinin içindeydi. Baran bizim okulda şişman ve uzun boylu biri . Çok sinir bozucu. Bize doğru geliyordu.
Doğaya yaklaşıp "kaçalım" dedim.
Doğa bana baktı "takmadan yürü rezil edicek bizi. Of yaklaşıyor daha hızlı yürü"
Evet ve yanımıda.
"Pepe ve köpek resimleri sizin sayenizde -kahka- çocukluğuma geri döndüm "dedi. Arkadan gülme sesleri geliyordu. Arkama baktım çoğu kişi gülüyordu. O siyah gözlü siyah saçlı çocukta gülüyordu. Sonunda robot olmadığını kanıtladı. Baran kahka atıyordu.
"Baran defol" dedi doğa.
"Bu anı kaçıracağımı sanıyorsun" dedi baran .
"Biliyor musun aylada ( sevgilisi) beni bekliyor" dedim. Baran bana baktı. Doğa gülüyordu. Sanırım doğanın gülmesinin gazına gelip "hatta çağrıyım . Herşey açığa çıkar" dedim. Doğa bu kez kahka atmaya başladı. Bende baranın yüz ifadesini görüp kahka atmaya başladım. Sonra "çekil artık çok yüzümüzü gördün" dedim kahkalarımın arasında. Gülmemek elimde değil şuan ciddi olmam gerekiyor. Kahka atarak yürümeye devam ettik. Arkama baktım. Baran bir şey anlatıyor arada bize kötü kötü bakıyordu. Onlar ise gülüyordu. Sanırım bizi anlatıyor. Bakkalın önüne geldik. İçeride nefret etiğim kızlar vardı. Doğayla birbirimiz baktık ve "lafı direk yapıştıracağız" dedim. Doğa oraya bakıyordu. Bu tamam anlamına geliyordu. Bakkala girdik. Bize baktılar ve gülmeye bazladılar onların yanından geçerken doğa "köpek ve kuyrukları" dedi. Kızların yünü bakma gereğide bulunmadım çünkü hakketmiyorlar. Cips yerlerine geldik. Doğa ve ben elimize ne cips çeşidi geliyorsa alıyorduk. 9 tane cıps almıştık. İşecek olarak bir fanta bir kola aldık. Kola içemem. Bakkaldan çıktık. Yine arka yerden gidicektik. Basamaklardan inip yürümeye başladık. Şuan doğanın koluna yapışmış bir şekildeyim. Korkuyorum. Bu yola genellikle erkekler gelirdi. Onların oturdu demirlere gelince içimdeki heyecanı bastırıp yürümeye devam ettim. Ordaydılar. İlk başta elimizdeki poşetlere baktılar . Tamam benim elimde 4 doğanın elinde 5 tane poşet vardı. Ağır değillerdi. Onlara gözlerimi devirip binanın içine girdik. İşte şimdi başladı party. Koşarak merdivenlerden çıktık. Kapının önüne gelince anahtarı çıkartıp kapıyı açtım. Poşetleri yere bırakıp. Salona koştuk. Youtube den şarkı aramaya başladım. Ses 89. Poşetlerin içindeki cipsleri ve içecekleri alıp dans ederek yemeye başladık şarkı listesini hazırlamıştık.
Şarkılar
Leon on
Sorry
Daddy
Boom clap
Bang bang
Worth ıt
Work
Sam old love
Focus
Love me like you do
Work from home
Come & get ıt
Prefect
Into you
Love you like a love

Şarkıları bağıra bağıra söylüyorduk. Hatta zıplayıp yere düşüyorduk. Ses kesinlikle binanın içinde yankılanıyordur. Yoruldum. Yerden kalkıp cama doğru gittim. Dışarıda bir topluluk vardı. Kavga vardı. "Doğa dı-dışarda kavga vardı."
"Me kavgası" doğada cama geldi.
"Çabuk dışarı çıkalım ilk defa kavgayı tam anlamıyla görücem"
"Sen Ayakkabılarını giy ben çekirdek alıp geliyorum. " aklı garip çalışıyor bu kızın. Doğa kavga meraklısı bir kız.bağıran insanları pek sevmez. Yalan söyleyen insanlarıdan da nefret eder. Bana benziyor. Bende yalan söyleyen insanlardan nefret ediyorum. Ayakkabılarımı giydim doğayı bekleyemem demi. Merdivenlerden koşarak indim. Binadan çıktım ve kavgaya doğru koştum. Gördüğüm kişiyle şoka girdim. Hayır hayır gelmemeli. O değil. Gözlerimin derecesi  artmış olmalı o değil. Bana bakmasıyla gözlerim dolmaya başladı. Doğa onu görmemeli. Arkamı dönüp koşmaya başladım. Tamam baranda benim peşimden geliyordu.
"Eylül dur lütfen ben çağırmadım o geldi. Dur." Dedi baran. Bu olayı sadece baran ve ben biliyorduk. Koşmaya devam ettim. Binanın içine girdim. Doğa merdivenlerden iniyordu.bir şeyler bulmalıyım. Yere düşmeliyim. Merdivenlerden daha hızlı çıkmaya başladım. Ve bilerek ayağımı demirlere koyup düştüm ama sanırım biraz fazla sert düştüm. Şuan sadece karanlıktı. Başım ağrıyordu.

————•—•—————

Okuduğunuz için teşekkürler.

KartanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin