Hailey P.o.v.
De les is bijna gedaan. Ik heb de hele les lang met Sarah zitten praten. Ze wou alles over Louis weten. Ik zei dat ze het maar zelf aan hem moest vragen tijdens de pauze.
Julian die voor me zit. Heeft zich nog een paar keer omgedraait. En het is me opgevallen dat hij super mooie ogen heeft. Ze zijn groen aan de binnenkant en ze worden grijzer aan de buitenkant. Hij is eigelijk best knap. Maar hij is zo iemand die het al na een dag uitmaakt. Iemand die je alleen gebruikt! Hij is een goed voorbeeld van een harteloze hartenbreker.
Mr. O'Brien zegt nu wat ons huiswerk is. Misschien ben ik de enigste maar ik heb huiswerk nooit echt leuk gevonden. Opeens roep er een meisje door de klas.
'Mermainds don't do homework!' En niet veel later doet heel de klas mee. Sarah neemt haar gitaar en speelt een melodietje. Nog een paar andere nemen ook hun gitaar en spelen mee. Terwijl de rest van de klas zingt:No, no, no, we don't do homework because we are mermaids, so..4×
Even dachten we dat we toch huiswerk gingen krijgen. Want Mr. O'Brien werd boos en hij schreeuwde tegen ons:"Dit is misschien een muziekacademie maar dit is nogsteeds de wuskunde les en jullie doen nogsteeds wat ik zeg!" Maar toen fluisterde Julian iets in zijn oor en we mochten dan gewoon gaan! Ik vraag me af wat Julian zei zodat Mr. O'Brien van gedachte veranderde.
...
Samen met Sarah loop ik lachent de klas uit. Het is pauze dus mag ze zo meteen Louis ontmoeten. En ik ben er zeker van dat ze zenuwachtig is. Maar dan zie ik 2 jongens voor mijn kluisje staan. Het zijn Louis en Julian!
Ik zeg dag tegen Sarah en loop naar de toe. Als Louis me ziet lacht hij. "Hai, Hailey! Wil je even tegen deze creep zeggen dat hij niet op je moet wachten naast je kluisje?", zegt Louis.
Net als ik dat wil gaan zeggen. Begint Julian met praten. "Misshien vindt ze het wel leuk dat ik op haar wacht bij haar kluisje!"Ze kijken me alle 2 vragent aan. Ik heb niet echt zin om mee te doen met hun ruzietje. En ze staan recht voor mijn kluisje dus geraak ik er niet in.
"Jongens jullie vechten nee, praten het buiten maar uit. Ik wil graag in mijn kluisje kunnen."
Ze kijken me raar aan maar gaan daarna toch naar buiten. Louis draait zich nog een keer om. Maar ik vorm een 'succes' met mijn mond. Hij begrijpt het, lacht en loopt dan naar buiten. Ik neem mijn lunch uit mijn kluisje en loop naar buiten. Daar zie ik Sarah staan. Dus ik loop naar haar toe. Ze ziet mij nu ook en zwaait.
"Hey Saar, Louis komt zo meteen. Maar ik denk wel dat je hem leuk zal vinden", zeg ik tegen Sarah die er nogal gestresst uitziet. Volgens mij is de een beetje zenuwachtig.
Sarah:" Ik heb hem al gezien. Hij is eigelijk best wel knap.
Bloos
Hij is daar." De wijst naar een groepje mensen. In het midden staan Louis en Julian.
What The Duck zijn de aan het doen?
-----------------------------------------------------
Hai, little angels
Hoe gaat het? Ik heb een vraagje.
Wat vinden jullie van huiswerk? Ikzelf vind het een beetje euh..
Saai
Martha wat kan je er aan doen? En als je wil weten waarom mermaids. Ik weet niet. Ik vind ze gewoon cool, denk ik.
Hoedan ook bye.. denk ik*Yana*
JE LEEST
LIAR
Teen FictionHet gaat hier om Hailey. Ze is een 17 jarig meisje die is geadopteerd toen ze 5 was. Ze heeft lang bruin haar, blauwe ogen en is best wel mooi. Ze zit nu op een muziekschool want haar droom is om songwriter te worden. Haar leven gaat haar gangetje...