3. Celebrity crush

24 1 2
                                    

Hailey P.o.v.

Louis en Julian zitten aan een tafeltje te armworstellen. Daar rond staan een paar kinderen 'FIGHT' te roepen. Ik loop snel op hun af. Julian is aan het winnen! "Kom op Louis, wie niet sterk is moet slim zijn... Oké, je bent verloren!", zeg ik. Ik weet het. Ik moet hem steunen maar ik kon het gewoon niet laten. Louis kijkt me boos aan en duwt nu met zijn 2 handen op die ene hand van Julian. Uiteindelijk wint Louis.

En ik gil. "Aaaaaahhhh!!! Louis heeft gewonnen. Ik wist wel dat je het kon." Hij kijkt me met een tuurlijk-niet gezicht aan maar heeft me daarna en knuffel. Dan lopen we weg en laten Julian alleen achter. Nou ja, alleen?
Met zo'n 2867 meiden naast hem.

Ik en Louis lopen naar Sarah en we gaan op het gras zitten. "Vertel is iets over jullie zelf", zegt Sarah. Louis begint.

"Ik heet Louis Simson , verslaafd aan cola en nogal euh.. hoe moet ik dat zeggen? Bescherment."

Sarah kijkt hem vragend aan. "Hij is overbescherment bij de mensen van wie hij houdt. Soms zelfs te veel. Maar ze weet dat hij het lief bedoeld", zeg ik er achter. Sarah knikt. Volgens mij snapt ze het nu beter. "Nu jij !", zeg ik en wind naar Sarah.

"Goed, ik heet Sarah Grey, ben nogal vaak hyper snel emotioneel en mijn hobby is fangirlen! Ik hou van 5 Seconds Of Summer, Troye Sivan en One Direction. Naill Horan is my bea! Dat was het zo ongeveer. Ow ja, en Michael Clifford is gewoon

PERFECT!

Nu ben ik wel klaar denk ik."

Louis kijkt Sarah vragent aan:
"Serieus Naill! Louis is toch veel leuker?" Hij knipoogt naar haar.
Maar ik blijf bij een ander stuk hangen."5 Seconds Of Summer!  De 4 beste mensen in de wereld? Sarah, wij begrijpen elkaar." Sarah knikt. Maar nu is het mijn beurt om mezelf voor te stellen. Dat zal ik dan maar doen, hé.

"Ik heet Hailey Bennet, ben geadopteerd en ik ben niet de normaalste. Maar goed nu een serieuze vraag. Wie is je celebrity crush?"

Ik kijk ze vragent aan. Sarah antwoordt als eerste.
"Mogen er 2?"

"Nee, maar 1"

"Ik ga niet kiezen! Dat kan ik hun niet aandoen! Michael  en Naill"

"En jij Louis?"

"Ariana Grande!"

"Wow, dat was snel!"

"Wat wil je het is Ariana Grande."

"En nu jij Hailey."

"Euh.. Luke en Ashton!"

"Dus jij mag er wel 2?"

"Ja want ze zijn van dezelfde band!"

Sarah wilt me een mep op m'n arm geven maar ik trek weg. Waardoor de recht naar voor valt en op de grond ligt. We beginnen alle 3 super hard te lachen. Zo hard dat Louis ook valt en hij trekt mij mee. Nu liggen we samen op het gras. Ik heb tranen in mijn ogen van het lachen. Ze zijn alle 2 toffe peren!

Dan komt er een meisje bijstaan. Ze is best wel mooi, denk ik?  Louis vindt in ieder geval van wel. Dat zie ik omdat hij aan zijn haar zit. Dat doet hij altijd als hij iemand knap of leuk vindt. Het meisje gaat naast Sarah zitten op het gras en zegt:
"Hey, hoe gaat het?"

Louis P.o.v.

Er komt een meisje bij ons zitten. Ik ken haar! Ze heet Abby. Ze zit bij mij op de voleybal. Ik wist niet dat ze ook op deze school zat. Ze is wel 2 jaar ouder dan mij maar ik denk dat ik haar leuk vindt. Ze gaat naast Sarah zitten. " Hey, hoe gaat het?",vraagt ze.
Ik hoop dat ze me niet herkent. Want ik zit hier nu tussen 2 gillende meiden dus ja..

"Goed, maar wie ben jij eigelijk?", vraagt Hailey opeens.
"Mijn naam is Abby, ik ben 20 jaar en ik ben laatste kaars hier. Ik zag dat jullie nieuw zijn. Ik wil gewoon even zeggen dat als een vraag hebben jullie die altijd aan mij mogen stellen. Ze kijkt me even aan. Ik weet dat ze me herkent heeft dus lach ik niet naar haar. Ze lacht onzeker terug en het is eigelijk best schattig. Dan loopt ze weg. En Hailey kijkt me vragent aan.

"En wie is dat? Ik zag je wel hoor. Dus ga nu niet liegen. Ik weet dat je haar kent."

"Je bent me te goed!"
-----------------------------------------------------
Heyhey
thnx om dit boek te lezen!
Dat wou ik gewoon even zeggen.
Die Sarah is soort van een cloon van mijn best vriend Nathalie of
Alex21022016 love you girl!
En hebben jullie soms ook een celebrity crush? Schrijf het in de comments, ik wil het graag weten!
Comment?
Vote?
Tot later

*Yana*

LIARWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu