Hailey P.o.v.
We hebben nog één lesuur te gaan en dan is deze schooldag ook al voorbij. Ik loop het lokaal binnen en ga ergens alleen zitten. Al mijn vrienden hadden nu een andere les. Dus heb ik geen keus. Dan komt Julian binnen. Hij kijkt rond en als hij mij ziet lacht hij. Hij komt naast me zitten. Net als hij iets wil zeggen komt Mrs.Dawson binnen. Dit is de eerste keer dat ik het leuk vind dat de les begint.
Als Mrs.Dawson zegt:"Vandaag gaan we een opdracht doen om je klasgenoot beter te leren kennen. Het eerste half uur praten je over jezelf. Hobby's, lievelingskleur, schoenmaat. Maakt niet uit, zolang het maar over jullie gaat. Met degene die naast je zit.
~ O dat meen je niet!~
Het 2de halfuur gaan jullie allemaal in een kring zitten en zeg ik een paar opdrachten die jullie dan moeten uitvoeren.
Is dat duidelijk? Mooi zo, start maar!"Julian draait zich naar me om en kijkt me grijnzent aan. Dan zegt hij: "Goed, schoonheid waar zullen we het over hebben? Over Mij , over jou?"
"Over onze favoriete band! Ik ga voor 5 Seconds Of Summer. Jij?"
"Volgens mij hou jij een beetje te veel van die band."
"I don't care, i love it!"
Hij rolt met zijn ogen en lacht.
"Fifht Harmonie, of wat dacht je?"
Dan zeg ik:"Laten we over onze familie praten.
"Ik ben geadopteerd en ik weet niet wie mijn echte ouders zijn. Maar ik hou van wel heel van mijn adoptieouders en zij van mij. We hebben zo'n gekke traditie dat we altijd op de 22ste van de maand een Disney film kijken. En dan schreeuwen we meestal tegen de TV. Over hoe dom dat ze zijn omdat ze die kikker hebben gekust ofzo."Julian kijkt me aan met een WTF blik maar grinnikt dan. Ik lach mee.
"En jou familie?", vraag ik dan aan hem. Hij kijkt zenuwachtig opzij. Hij ziet er opeens heel erg kwetsbaar uit. Wat er echt heel zielig uitziet. Ik kijk ik zijn ogen. Er zitten tranen in, die hij snel weg slikt. Het is even stil. Als Julian de stilte doorbreekt.
"En wat is je grootste droom?"
Hij begint gewoon over een ander onderwerp. Ik wil hem nog vragen hoe het nu met zijn familie zit. Maar inplaats daarvan antwoord ik gewoon op zijn vraag. RAAR
"Mijn muziek droom is om ooit is een duet te zingen met 5sos. Maar mijn grootste droom is om mijn echte ouders te ontmoeten. Ik hou ook van mijn adoptieouders maar dat is niet hetzelfde."
Hij knikt alsof hij het begrijpt. Dat geeft me een fijn gevoel. En dan komt er een moment dat onze ogen elkaar kruisen. We staren elkaar een tijdje aan. Dan gaan zijn ogen naar mijn lippen. En dan kijkt hij verlegen terug in mijn ogen. Waardoor ik begin te blozen.
Dan zegt hij.
"Mijn droom is om een award te winnen door mijn muziek. Dat lijkt me gewoon geweldig!"
We praten nog een beetje verder over Work from home en Amnesia. En dan is het eerste half uur al gedaan. We moeten allemaal in een kring gaan zitten. Ik ga naast Julian zitten wantja.. Naast wie moet ik anders gaan zitten.
...
De les is gedaan en ik loop samen met Julian naar buiten. Als zijn vrienden aan komen lopen. Opeens wordt hij terug zijn irritante zelf.
"Later, beaty! Ik krijg je nog wel", zegt hij, knipoogt en loopt daarna gewoon weg. Wat haat ik deze Julian. Ik weet dat ik
'de andere Julian' nooit meer zal terug zien. Dus zal ik hem maar vergeten."Be-bye",zegt ik stotterend terug.
Ik heb het gevoel dat ik nu de echt Julian ken. En ik vind deze leuker. Maar hij is een Badboy en hij doet alleen zo om mij in zijn bed te krijgen. Wat hem niet
gaat lukken.Ik zal nooit op een Badboy vallen. NOOIT
(Hoop ik)
------------------------------------------------------
Hey jullie zijn de beste! Thanks voor 65 reads. En je mag gerust is comments of voten (hint)
Maar dat hoeft niet hoor.
Is dit hoofdstuk te 'lief'? Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen. Maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Het volgende hoofdstuk wordt in ieder geval
(een beetje) spannender.
Love you all ♡♡♡♡♡❤❤
Ps: 5sos is life maar Malanie Martinez, TOP, nightcore, ...
zijn ook geweldig! Wie is jullie favoriete band/zanger(es)/bekend persoon? Ik wil het graag weten!
Bye!*Yana*
JE LEEST
LIAR
Teen FictionHet gaat hier om Hailey. Ze is een 17 jarig meisje die is geadopteerd toen ze 5 was. Ze heeft lang bruin haar, blauwe ogen en is best wel mooi. Ze zit nu op een muziekschool want haar droom is om songwriter te worden. Haar leven gaat haar gangetje...