Adsız Bölüm 18

10.9K 266 36
                                    

Rüzgar söylediği sözler karşısında çok üzüldüğünü fark etti fakat umrundsa değildi. Çünkü söyledikleri doğruydu ve Doğa'nın ona karışmaya hakkı yoktu .


Doğa odaya geldiğinde hıçkırarak ağlamaya başladı.Ne yapmıştı böyle?Nasıl biriyle evlenmişti? Evet zoraki bir evlilikte aşkı beklemiyordu ama bu kadar kötü bi eş de beklememişti. Sevgili eşi şuanda başka bir oda da başka biriyleydi ve onun buna karışma hakkı yoktu ve olmayacaktı.Ne kadar durdurmaya çalışsada ağlamasına engel olamadı.ve en sonunda uyuya kaldı.

Sabah kalktığında Rüzgar oda da hazırlanıyordu. Dün aldığı karara göre artık olabildiğince onunla konuşmayacaktı. İki yabancı gibi olurlarsa her şey daha kolay olucaktı.

Rüzgar:Kalktın mı?Hadi hazırlan kahvaltıya gidelim.

Bu adam aptal mı ?diye sormadan edemedi Doğa.

Doğa:Ayrı ayrı gidebiliz bence beni beklemene gerek yok.

Rüzgar:Sana hazırlan diyorum.

Doğa daha fazla onunla uğraşmak istemiyordu eşyalarını aldı ve hazırlanmak için banyoya gitti.Çıktığında beyaz ince askılı bir elbise giymiş saçlarınıda hafif bol bir topuz yapmıştı.

Doğa:Hazırım.

Rüzgar onu baştan aşağı süzdü ve cidden güzel görünüyordu fakat birden dikkatini Doğa 'nın o incecik kolundaki kocaman morluk dikkatini çekti. Nasıl olmuşt bu ?

Rüzgar:Senin koluna ne oldu öyle?

Doğa Rüzgar'ın bi an ne demek istediğini anlayamadı ve koluna baktı .Dün gece Rüzgar'ın kolunu sıkmasından dolayı büyük bir derece kolunda morluk oluşmuştu.Sinirlendi, o bugüne kadar kimseden böyle bir davranış görmemişti.

Doğa:Dün gece kolumu sıktığından olmasın dedi ve üstüne mavi renk bir şal aldı.

Rüzgar morluğa bir kez daha baktı ve cidden canını acıtmış olmalıydı. İçinden kendisine küfürler yağdırdı.Ama yinede Doğa ya olan kızgınlığını atamıyordu.

Rüzgar:Eğer ben ilk söylediğimde odana gitmiş olsaydın ve beni sinirlendirmemiş olsaydın bunlar olmazdı .

Doğa iyice sinirlenmişti. Ona resmen şiddet göstermiş ve hala kendini suçlamak yerine Doğa'yı suçluyordu.

Doğa:Senin derdin ne? Sadece zorla evlendirilen sen değilsin ben de seninle isteyerek evlenmedim. Ailem yüzünden evlendim bu işkenceye bir tek sen dayanmıyorsun gerçi senin için pek bir değişiklil oldu sayılmaz. dedi 

Doğa söylediklerinde haklı olabilirdi ama bu Rüzgar'ı rahatlatmıyordu.

Rüzgar:Hadi gidelim artık 

Kahvaltıya indiler Doğa bir şey yemek istemiyordu. Rüzgar onun söylediklerini umursamamıştı. Düşününce Doğa'nın boğazına bir yumru saplanıyordu. Açıkbüfeden nerdeyse tabağı boş döndü. 

Rüzgar:Bu kadarcık şeyle doyacağına emin misin dünden beri pek bi şey yemedin.

Ne yani beni gerçekten düşünüyor musun şimdi de diye düşündü Doğa.

Doğa:Aç hissetmiyorum.

Rüzgar:Peki sen bilirsin. Kahvaltıdan sonra dışarı çıkıcaz Annme balayı fotoğraflamızı bekliyormuş.

Evet bütün bu işkence yetmez gibi bir de mutluluk pozları eksikti.Sanki bilmiyorlar gibi. Ama Rüzgar 'ın annesini gerçekten seviyordu. ve onun için katlanabilirdi.Kahvaltıyı yaptıktan sonra Rüzgar'ın kiraladığı lüks bir arabayla dolaşmaya gittiler . Doğa kendini çok halsiz ve güçsüz hissediyordu. Birkaç yerde durup resim çektirdikten sonra 

Doğa:Rüzgar artık dönebilir miyiz?

Rüzgar:Olur zaten yeterince resim çekildik 

İlk defa Rüzgar olumlu bir cevap vermişti.Arabaya doğru yürümeye başladığında Doğa' ya araba çok uzakta göründü sanki kilometrelerce mesafe var gibi.Rüzgar Doğa gidelim dediğinde onun yüzünün oldukça solduğunu fark etti ve daha fazla üstüne gitmedi.Hiçbir şey yemezse olacağı yorgun hissederdi tabi.Doğa arabaya doğru biraz sendeleyerek yürümeye başladı.Çok yavaştı ve birden yere yığıldı.Rüzgar koşarak Doğa'nın yanına gitti ve onun yüzünü tuttu gerçekten çok solgun görünüyordu.Hemen onu kucakladı ve arabaya doğru götürdü. O kadar küçüktü ki. Rüzgar'ın kolların da kaybolmuştu.Hemen arabayı en yakın hastaneye sürdü.

 Hastaneye geldiklerinde Doğa'yı hemen bir sedyeye yatırdılar ve müdahale odasına aldılar. Biraz sonra doktor geldi

-Hastanın nesi oluyorsunuz ?

Rüzgar :Eşiyim dedi hızlıca .

-Eşinizin tansiyonu düşmüş bu yüzden ufak bir baygınlık geçirmiş, şimdi serum taktık bittikten sonra gidebilirsiniz.

Rüzgar:Yanına gidebilir miyim?

-Tabi elbette 

Rüzgar içeri girdiğinde Doğa uyanıktı fakat halsiz görünüyordu.

Rüzgar:iyi misin

Doğa: Evet iyiyim önemli bir şey değil. Ufak bir baş dönmesi.

Rüzgar:Sana yemek yemeni söylemiştim. Yemek yemeyerek kendine işkence etmekten başka hiç bir şey yapmıyorsun. bu bir duygu sörüsüyse bilmiş ol pek işe yaramıyor.Daha öncede bayılmıştın zaten 3. sü olmazsa sevinirim 

Doğa duydukları karşısında şok olmuştu.

Doğa:kimseye duygu sömrüsü yaptığım yok benim. Hele sana hiç.

Serum bittiğinde arabaya bindiler ve hiç konnuşmadan otele geldiler.



Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin