Lily

4.7K 146 10
                                    

Hej,ja sam Lily Rose.Nemam ni brata ni sestru.Nazalost.Uvijek sam htjela da imam starijeg brata koji ce me stititi od svega i svaceg.Ali eto.Imam 17 godina i sam zavrsila 3 srednje.Na ljetnom smo raspustu.Tako je dosadno.Pocela sam razmisljati o Justinu.Mom bivsem najboljem prijatelju.Od kako sam se preselila u drugi grad nista nije isto.Kada sam odlazila on mi je samo rekao:"Dobro ides.Okej" i otisao.Nismo se ni pozdravili nit culi vise.Ah,oopet se selimo natrag,opet cu ga vidati.Cujem da je postao jaako popularan na skoli.Da je kapetan Nogometnog tima.Ah,neka mu je sa srecom.
Mama:Lily,duso.Vecera je spremna.
Ja:Okej,silazim za minutu.
Mama:Koferi su spremni? *pitala me je*
Ja:Da,jesu..
Tesko mi je sad otici iz ovog grada od ovih ljudi.Ovdje sam stekla nove prijatelje.Ah,opet oprostaji.
Sutra idemo natrag kuci u stari grad.Justinova kuca je preko puta moje.Nazalost.Nekad nam je u zivotu bilo predivno.Dijelili smo sve lose-dobre stvari.A sada?Sada smo se svi promijenili.
Sisla sam u kuhinju i sjela za stol.
Mama:Dovoljno?
Ja:Aha.
Tata:Jesi dobro? *pitao me je*
Ja:Naravno. *fake smile*
Nesto sam sa vilicom po tanjiru "izganjala" te sam ju spustila ustala sa stolice te kenula u sobu.Kada sam dosla uzela sam laptop te sjela na krevet.Upalila sam ga i otisla na fejs.Vidjela sam jedan zahtjev kliknula sam da vidim ko je i pisalo je "Justin Bieber".Potvrdila sam aj.-.-"
Ostatak veceri sam se dopisivala frendicama iz sada bivse skole.Stekla sam jaako mnogo prijatelja i dobri ljudi.:")
Ali ponajvise sam se sprijateljila sa Cameron-om i Lydiom.Oni su mi jaako puno pomogli.Obecali smo jedni drugima da cemo se posijecivati pa svaka 2 mjeseca bar.
Bilo je vec poprilicno kasno oko pola 3.Ugasila sam laptop te ga spakovala u torbu.Legla sam u krevet te se pokrila po glavi.Tako sam zaspala.
Ujutro!
Tata:Lily,uustani.
Ja:Taata ali samo jos..
Tata:Nikakvi 5 minuta,ustali.Za pola sata krecemo pa mozes spavati u autu.
Ja:Okej-.-"
Tata je izasaoiz sobe a ja sam lijeno i umorno ustala iz kreveta otisla sam u kupaonicu te obavila jutarnju higijenu i stavila pribor onda u tasnu.Obukla sam ovo sto sam sinoc bila pripremila da nemoram "prckati" po koferu kad mu bude nesto trebalo.
Uz to bijele starke.Lakse ce mi biti u starkama u autu i sa koferima nego u stiklama.U tom gradu gdje sad idem me ceka takored moja jako dobra frendica Kate.Sa njom sa isto bila dobra i cule smo se cesto.
Jedino mi je zbog nje drago sto idem tamo.
Kada sam se obukla sisla sam sa koferima u dnevnu gdje su me cekali starci sa njihovim stvarima.Stavili smo u auto i krenuli.Vec su stvari iz kuce *regali,kauc,tv itd itd* otisli prije 1 sat. Rekli su mi bar tako..
Stavili smo prtljagu u auta te krenuli.Tata sa jednim a mama sa drugim jer imamo previse stvari.Plus su oni neke svoje stvari dali da ide 1 sat prije. Ja sam isla sa mamom.Sjela sam napred te sklopila oci.Razmisljala sam kako ce sada moja situacija biti sa Justinom. Bolja ili samo jos gora ?

Evo ga ovo je prvi dio, danas ce izaci i drugio dio, dali vam se svida pocetak. xoxo

BEFORE(J.B.)Where stories live. Discover now