Stvari idu na bolje,ili ipak NE

2K 101 9
                                    

(Ryan🔝)

J:Um,jesi li ikad pomislila na mene?Da li ti je nedostajalo sve ono nase zajednicko provedeno vrijeme ?
Ja:Justin..
J:..
Ja:Da.Mislila sam na tebe i da falilo mi je sve nase zajedno provedeno vrijeme.Ali,navikla sam se ovako.:$
J:Ahm..:/

Naaakon par dana!

Ja i Justin smo sve bolje i bolje.U drustvu naravno xd.
Ryan i Kate su zajedno.^_^
Jako sam srecno zbog njih.
Justin provodi sto vise vremena sa mnom i imam osjecaj da se vraca onaj stari Justin.Ali onda..onda me u skoli ignorira.-.-"
Tako nece moci dalje ici..
Ne.
Trenutno smo kod dosadne profke iz matematike.Ona nesto svrlja po tabli.
Jos uvijek sjedim sa Ryanom.
On je zabavan i uvijek podijebava nastavnike.:")
Bilo mi je dosadno pa sam uzela mob i usla na fejs.Vidjela sam da je Justin online.Pogledala sam prema njemu on je imao slusalice u usima i pisao je nes po svesci.Okej to je cudno..Onda mi je dosla poruka..

Razgovor:

J:Svida ti se Justin ?
Ja:Ne ?
J:Kako ti se ne svida.?Pa on je najpopularniji i najzgodniji decko na skoli o.O!
Ja:Pa sta onda ? -.-"
J:Nista zabroravi!

Ne znam tko je to bio ali Justin nije.A onda se "taj netko" odjavio sa profila.
Ugasila sam mob.Nakon par sekundi upalila sam ga te napisala Justinu poruku.

Poruka:

"Moramo pricati!Hitno je. -Lily."

Nakon par sekundi je zazvonilo.Uzela sam svoje stvari te pogledala prema Justinu koji je citao moju poruku zatim je digao glavu te me pogledao.
Prisao mi je te rekao

J:"Nadimo se u zenskom wc-u za 3 minute!"
Ja:Okej.

Justin je izasao ispred mene a ja sam krenula za njim.Na hodniku sam srela Kate.

K:Hej,Lily.Idemo na rucak?
Ja:Moram nesto obaviti dodem za 5-10 minuta.:$
K:Ou,okej.Nacu mjesto za nas.Bye!
Ja:Bye.:$

Usla sam u wc u kojem je bio samo Justin.

J:I o cemu hoces da pricas ?
Ja:---

.............obavjest......

evo gaaa, nastavak uskoro

citajte moju novu pricu

xoxo

BEFORE(J.B.)Where stories live. Discover now