19

1.1K 66 0
                                    

-nesto iz proslog djela:

Dan je prosao jaako dosadno,Justin je morao ic kod doktora jer je imao termin. Tako kaze

Jes da je cudno jer on nikad nije bolestan il nesto slicno xd

Ali nema veze.Zazvonilo je spakovala sam knjige u torbu te posla kuci..

Kada sam izasla iz skole oopet mi se zamantalo onako kao sinoc.

Kada sam dosla na cestu polako sam hodala jer nisam mogla brze,a onda..Onda se culo auto kako ide.Pokusala sam da sto brze idem ali nije usphevalo.Noge nisu se micale..

A auto se sve vise i vise preblizavalo i nije usporavalo.

Nakon par sekundi sam osjetila udarac..

Auto me je udarilo..

Lezala sam na podu a oko mene lokva krvi.

Pred ocima mi se sve zacrnilo.

I od tad se vise niceg ne sjecaam.

__________________________________________________

Saan!

Justin:Ljubavi,daj dodi ovamo!

Ja:Evo sekund samo da nahranim beebicu..

J:Okeej:$

Kada sam ju nahranila otisla sam do Justin-a..

Dnevna soba je bila puna crveni latica i od svijeci napravljena srca,lagana muzika je svirala..Na stolu je bio bjeli stolnjak,na njemu svijece,vino i vecera..Bas kao i onu noc..

J:Znas posto mi imamo vec i bebu,zivimo zajedno i sve..

Ja:Da ?

Justin je kleknuo pred mene te izvadio kutijicu..

Ja:Justin-e ..

J:Ss..Lily,hoces li se udati za mene ?

Ja:O mooj Booze..Justin..DA!

Justin mi je stavio prsten na ruku te se ustao..

Cvrsto sam ga zagrlila..

A onda se cuo plac bebe..Otrcali smo Juss i ja do njene sobe..Ona je bila u kreveetu..Kada smo mi dosli ona je prestala da place.

J:Mogu te nesto pitati ?

Ja:Naravno..

J:Jel me volis?

Ja:Hah,znas da te volim..Vise od iceg.Naravno poslije nase kcerkice.^^

J:Hh:3 i ja tebe voolim.. :$ najvise :3

Ja:Znam ja to vec:3

J:Uum,drago mi je mm :*

Rekao je te me poljubio..

A ja ? Ja sam osjecala kako krvarim..Pogledala sam u trbuh i stvarno sam krvarila.

Ja:Justin..

J:Ljubavi.. :O

Osjecala sam samo vrtoglavicu i nista drugoo..

Rana je bila jaaaako velika..

Poljubila sam Justina ii kcerkicu..Ako mi sta bude neka su oni dobili "poslijedni" poljubac..

Justin:Okej ?

Ja:Okej.Volim te Justin..

Progovorila sam te pocela sam polako padatii..

Kraj sna..

J:Ljubavi,moolim te probudi se.Ovi mjesec dana bez tebe su najgori mjesec dana u mom zivotu.Sjecas se onog "okej ? okej." nemoj me sad razocarat pa da vise nikad ne vidim taj tvoj savrseni osmijeh,te tvoje oci.Da ti vise nikad ne pomirisem kosuu..

Cula sam ga sve sta je goovorio.Sta je sa mnom?Zasto nmg otvoriti oci ili zasto ne mogu da mrdnem prstima il nogom il bilo s cim? Sta je sa mnom?

A onda? Onda ga vise nista nisam cula.. :/

Justin P.O.V.

Vozio sam se do kluba poslije skole jer smo spremali rodendansku zabavu za Lily.Mislila je da smo svi zaboravili za njen rodendan..Ali nismo:3

Zato sam slagao razrednika da moram kod doktora a i nju :D

Kada sam stigao pred taj klub gdje Amy,mama,Kevin i njene bff pripremamo tu zabavu zazvonio i je mobitel.

Javio sam se i zvali su iz bolnice.Lily je udarilo auto..

Brzo sam sa Pattie,Amy i Kevinom sjeo u auto te smo se uputili do bolnice.

Vozio sam 100 na sat..

Bojao sam se za njuu,ah samo da ju ne izgubim..

Kada sam dosao pred bolnicu dao sam da parkiraju auto a mi smo uletili unuta sto brze smo mogli.

Djevojka na recepciji nam je rekla da je jos na operaciji i da zna da je izmedju zivota i smrti.

Uhvatila nas je panika.

Otisli smo pred salu te smo sjeli na stolice..

Cekali smo 2 sata ali doktor se nije pojavljivaoo.

Mislio sam onda uci unutra ali kada sam e digao i krenuo prema sali doktor je izasao..

Bio je sav od krvi..

Ja:Doktore,recite mi da je dobro ?!

D:_____________________..

Ja:Doktore!?

nastvak uskoro jos malo kraj :*

BEFORE(J.B.)Where stories live. Discover now