Nisam mogla vjerovati.Na tvu je bilo
"Saobracajna nesreca.Tesko je stradao mladic oko 18 * u prici ima 18* godina.Kako smo saznali zove se Justin Drew Bieber.Pitanje je hoce li uspijeti prezivjeti..Bit ce prebacen u prvu bolnicu imena ____..Toliko od nas o nesreci do 20:00 sati.!"
Gledala sam u tv i upijala svaku rijec sta je ta voditeljica govorila..
Uspela sam se brzo uuz stepenice te onako u suzama sam obukla ono sto mi je prvo palo pod ruku.Uzela sam jaknicu i kljuceve od auta.Usla sam te ga upalila.Pod brzim gasom sam se uputila prema bolnici.
Parkirala sam odmah pored ulaza te dala kljuceve da parkiraju auto.Usla sam brzo te pitala zenu za recepcijom..
Ja:Oprostite,ovdje je malo prije dovezen Justin Bieber.
Zena:Ou,to je onaj mladic sto ne znaju hoce li preziviti.Trenutno je na operaciji ali mozete pricekati ispred sale doktora sa novostima..
Ja:Oke
Otisla sam te sjela ispred sale.Stolice su bile ledene.Cekala sam doktora 3 ipo sata da izade iz sale.Pattie je isto dosla tu takoder je sva uplakana.Malo prije je zaspala u sjedecem polozaju.Kada je doktor izasao drmnula sam ju da se probudi.Pa smo "otrcale" k njemu.
P:Doktrore,recite mi da mi je sin ziv..
D:Ja..
Ja:Molim vaas,doktore poozurite malo sa govorom
D:Ziv je
Ja:OOh,hvala Boguu..
D:Alii..
P:Uvijek sam mrzila recenice koje pocinju sa "ali" -.-"
Ja:Oo da..
D:Ali,nece se moci micati jedno mjesec dana...
Ja: :O
Nakon 1 mjesec!Justin:Lily!
Ja:Sta je oopet -.-"
Justin:Ajde me ceskaj po glavi. :")
Ja:Justin-e,ruke mos koristiti.A i izasli su ti mjesec dana xd
J:Pa booli me :( Pliz
Ja:Uh,-.-" Okej!
Dosla sam do njega te sam rukom presla preko kose.Zatim sam rekla
Ja:Zadovoljan?
J:Aha,al de jooos malo,pliiiz:3
Ja:A Boze, Justine-.-"
J:Um,mogu te nes pitati ?
Ja:Naravno.......Evo i nastavka,citajte i novu pricu Trapped i ostavite vote xoxo
YOU ARE READING
BEFORE(J.B.)
FanfictionUvu priču je napisala jedna Belieberka i ja cu je objavit jer je prica savrsenaa♥♥♥♥