1.Bölüm: Sıradan Bir Okul Günü

869 40 28
                                    

*Songül

Her zaman olduğu gibi bugün de şu okul belası var. Aslında okul güzel de şu tikiler yüzünden zindan artık!

Hepimiz hazırlanmıştık. Ki... Meral hariç!

Songül: Hayırdır Meral sabah sabah neyin makyajı bu! Okula gidiceksin kızım görücüye çıkmayacaksın.

Meral: Sanane be! Ben senin gibi gitmem okula. Şu tipine bak! Gelde biraz sana da makyaj yapayım. Biraz bak kızım kendine bak!

Songül: Ulan maymuna döneceğime böyle giderim daha iyi be!

Kader: Meral hadi hazırsan çıkalım artık.

Meral: Hayır daha saçlarımı düzleştireceğim.

Songül: Aman yürüyün kızlar! Bunun maymun suratına daha fazla katlanamıyorum!

Meral: Sensin maymun be! Şu saçlara bak! Ağır ablasın diye kendini soktuğun şu tipe bak!

Songül: Ben şimdi seni var..

Cemre: Tamam kızlar yeter. Meral Songül de haklı. Senin yüzünden geç kalıyoruz.

Meral: Sana beni bekle diyen mi var canısı. Kapı orada bak buyrun gi..

Songül: Bana bak Meral! Şu kızlarla düzgün konuş. Sabah sabah benim tepemin tasını attırma!
Kızlar sizde yürüyün artık bunaldım!!!

Ve bahçeye doğru ilerledik. Bahçede Feride hanıma rastladık ve

Feride hanım: Günaydın canlarım :)

Kızlar: Günaydın Feride hanım :)

Daha sonra okula doğru ilerledik.

*Güney

Sabah kalktım ve yine sıradan günlük şeyleri yaptım. Daha sonra Serkan'ı aradım.

Güney: Alo Serkan.

Serkan: Efendim Güney

Güney: Kanka hadi hazırsan çıkalım.

Serkan: Hazırım kanka. Her zaman buluştuğumuz yerde buluşalım.

Güney: Tamam kanka.

Dedikten sonra telefonu kapatıp aynı yere gittim.

*Songül

Okula gelmiştik. Bildiğin tüm tikiler bahçedeydi. Serkan, Defne gıcığı ve Pislik Güney!!!

Meral de bize yetişmişti.

Meral: Nasıl olmuşum canlarım.
Defne: Iyy eziğe bak. Güzel olduğunu sanıyor kıyamam.

Songül: Bana bak Defne! Kardeşimle düzgün konuş! Onunla sadece biz böyle konuşabiliriz elimde kalırsın.

Meral in yüz ifadesi öyle karmaşıktı ki...

Meral: Bana bak kızım o saçlarını yolarım! Düzgün konuş benimle. Yoksa seni pişman ederim.

Songül: Bana bak kızım aklını başıma topla bizimle uğraştığını görürsem...

Serkan: Ben varken kardeşimi azarlamak size düşmez. Şimdi lütfen gider misiniz?

Güney: Abi nazik davranma şunlara bunlar terbiye görmediği için böyle.

Songül: Ben şimdi göstereceğim sana terbiyeyi!

SON!!!

Okuduğunuz için teşekkür ederim arkadaşlar. :) vote vermeyi unutmayalım. :)
2. Bölümü akşam yazmaya başlayacağım. Yarın yayımlayabilirim. Yorumlarınızı bekliyorum. Hakaret içeren yorumları takmıyorum! Beğendiyseniz buyrun yazabilirsiniz. Beğenmediysenizde düzeltmeye çalışacağım. :)

HOŞÇAKALIN!!! :)

Bu bölüm "03/08/2016" tarihinde yayımlanmıştır.

Kırgın Çiçekler SonGün #Wattsy2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin