2.Bölüm: Meral'in Defne'ye planı

513 33 11
                                    

gizzemcann aşkıma ithafen ssjsjsk

*Songül

Çok sinirlenmiştim. Yetimiz öksüzüz diye kimse bizi böyle aşağılayamazdı! Hemen pislik Güney'in yakasına yapıştım ve onu ittirmeye başladım.

Songül: Ulan sizin bizle derdiniz ne he! Ne alıp veremediğiniz var oğlum bizimle. Sizde insansınız bizde insanız! Niye böyle yapıyorsunuz! Niye lan niye!

Cemre: Songül sakin ol!

Eylül: Songül yapma!

Meral: İyi yapıyor valla gebertsin.

Kader: Meral öyle söylemesene yazık kıza

Meral: Bu kadar merhametli olmayın canısı!

Eylül: Meral öyle deme baksana Defne hemen gitmiş kesin müdüre gitti.

Cemre: Hemen Songülü durdurup burdan gitmemiz lazım.

Meral: Ben o Defne'ye yapacağımı biliyorum!

***

*Meral

Hemen Defne'nin yanına gittim. Müdürün odasına doğru gidiyordu ki, Defneyi durdurdum.

Meral: Defne özür dilerim lütfen yapma :(

Defne: Defol be ezik! Sizi attırmam için bir bahane. Sizi pişman ettireceğim bu yaptıklarınıza. Bana yalvaracaksınız. Çok bile durdunuz pis ezikler. Fazla kalabalığa gerek yok tatlım.

Meral: Defne artık senden yanayım. Onları pişman ettircez tamam mı?

Defne: Eğer beni kandırırsan seni pişman ederim kızım!
Anladın mı beni?!!

Meral: Sen tuvalete git plan yaparız tamam mı?

Defne: Tamam be salak!

Diyip ilerledi. Ben ona yapacağımı bilirim!

*Songül

Cemre: Songül yeter artık! Olayın daha fazla büyümesini mi istiyorsun ha!

Songül: Kızım dayanamıyorum anlıyor musun? Dayanamıyorum! Ya ben aşağılanmaktan, dövmekten bıktım. Ama bunlar aşağılamaktan da, dövülmekten de bıkmadılar Cemre!

Cemre: Songül alışacaksın o zaman. Ya da muhattap olmayacaksın!

Songül: Ya muhattap olmamak mümkün mü Cemre! Elimde kalıcak bu hayvan!

Güney: Benim gibi bir yakışıklıyla muhattap olmamak mümkün değil tabii ki. ;)

Songül: Lan oğlum sus lan sus! Geberticem lan seni!!

Cemre: Güney sende kaşınma artık!

*Meral

Hemen koridordaki hademenin yanına gittim.

Meral: Şey kolay gelsin ablacım. :)

Hademe: Sağol kızım. :)

Biraz ablanın yanında bekledim ve en sonunda abla bana şöyle söyledi.

Hademe: Kızım bana bir iyilik yapar mısın?

Meral: Tabii. :)

Hademe: Sana zahmet şu kovayı lavobaya koyar mısın? Bak bu da lavabonun anahtarı birde lavabonun içindeki bölmeyi kilitliyor. O bölmeye koyup kilitler misin. :)

Meral: Lavaboyu da kitliyor mu gerçekten? :D ayyy tabii yaparım ver bakalım.

Hademe: Sağol kızım. :)

Hemen lavaboya doğru ilerledim. Az sonra Defne'yi lavaboda saçlarını düzeltirken gördüm. Bakalım az sonra saçlarını düzeltebilecek mi? :D

Defne: Nerede kaldın be ezik?

Meral: Geldim ya işte Defne.

Bana doğru ilerledi ve parmak salladı.

Defne: Bana bak kızım eğer o ezik arkadaşlarınla bana tuzak kurduysanız tuzağınızı başınıza yıkarım ona göre!

Geri çekildim ve

Meral: Ay yeter Defne! Dost musun düşman mı belli değil. Bekle ben dışarıya bakiyim biri varmı?

Defne: Çabuk ol be seni bekleyemem!

Meral: Ayh! Tamam Defne!

Dışarı çıktım kapıyı araladım ve

Meral: Bana bulaşmanın intikamını çek bakalım canısı!

Hemen kapıyı kilitledim. Defne bunu farketmiş olmalıydı. Hemen kapıya vurmaya başladı.

Defne: Kızım mal mısın sen? Napıyorsun aç şu kapıyı!

Meral: Üzgünüm tatlım. Sanırım bugün orada sabahlayacaksın! :D
Seni mahvedeceğimi söylemiştim benimle uğraşmanın cezasını çek bakalım! PİS EZIK

evet arkadaşlar ve bölümün sonuuu

Çok fazla meral-defne oldu biliyorum ama olay songun e baglanicak merak etmeyin :D

Ben şimdi 3.bolumu yazmaya gidiyorum

Vote vermediyseniz aşağıdaki yıldıza basmayı unutmayın

Yorumlarınızı merak ediyorum :)) yorumları da eksik etmeyin

Hadi bb shshsj

Bu bölüm "04/08/2016" tarihinde yayımlanmıştır.

Kırgın Çiçekler SonGün #Wattsy2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin