Yemeği yedikten sonra hep birlikte oturduk ve konuştuk.
"Sekreter Kim ben okula gitmek istiyorum"
"Küçük hanım olmaz"
"Neden"
"Babanız izin vermez"
"Bir kere kendi isteğimi yapmak istedim babamın dediklerini yapmaktan sıkıldım eğer okula gitmeyeceksem evde eğitim almayacağım"
"Küçük hanım"dedi tekrar. Hiçbir şey demedim gerçekten okula gitmek istiyorum ama babam yine bana engel oldu. Morali bozuk görünce Sekreter Kim çok üzülmüştü.
"Tamam konuşacağım ama izin vermezse üzülmek yok"
"Tamam ama ben konuşmam sen konuş"
"Biliyorum konuşmayacağını"dedi ve yanımızdan kalktı. Herkes ne olduğunu anlayamadı sonunda Sungjong dayanamdı sordu.
"Neden baban ile sen konuşmuyorsun"
"Ailem ile aram pek iyi değil"dedim. Bayan Kim bana sıcacık bir gülüş attı. Sadece Sekreter Kim in dönmesi bekliyordum herkes birbiri ile konuşuyordu. Sonunda gelmişti yüzünü okuyamıyorum ne oldu acaba.
"Min Hee"
"Efendim"
"Çok zor izin aldım ama bir kaç şartı var" dedi. Hemen yerimden kalkıp sarıldım ona çok mutluydum artık okula gidecektim.
"Şartı ney"
"Klasik aynı şeyler kimse ile ailen hakkında konuşamazsın kim olduğunu kimse bilmemeli ve biri senin kim olduğunu öğrenirse geri döneriz"
"Bu sefer fazla abartmış"
"Her zaman ki hali"
"Söz veriyorum çok dikkatli olacağım"dedim.
"Senin adına çok sevindim Min Hee"dedi Dongwoo
"Çok teşekkür ederim"dedim o kadar mutluydum ki ona bile sarıldığımı herkes bize gülünce fark ettim.
"Özür dilerim"dedim ve balkona çıktım. İlk defa Sekreter Kim dışında bir erkeğe sarıldım tuhaf hissettim biraz. Dongwoo yanıma gelmişti oda utanmıştı.
"Çok özür dilerim çok mutlu olduğum için ne yaptığım farkında değildim"
"Sorun yok"dedi gülümseyerek. Birbirimizle iyi anlaşıyoruduk ilk defa okula gidecektim sonunda istediğim oluyordu galiba. Sekreter Kim beni yanına çağırdı.
"Artık uyumalısın çok yoruldun"
"Teşekkür ederim"dedim ve Bayan Kim takip ettim. Bana yatak hazırlamışlardı üstüne de kıyafet koymuşlardı.
"Çok teşekkür ederim bana kendi annem bile bu kadar iyi davranmıyor"
"Senin kadar sevimli bir kıza neden kötü davranıyor ki"
"Beni pek istemiyorlar"
"Öyle değildir sen yanlış anlamışsındır"dedi ve uyumam için odadan çıktı. Deliksiz uyudum çok yorgundum sabah beni Bayan Kim uyandırdı.
"Kızım uyan"dedi.
"Anne"dedim ve uyandım ama Bayan Kim olduğunu gördüm.
"Özür dilerim"dedim utanmıştım.
"Sorun değil"dedi ve saçımı okşadı. İkimiz de aynı anda odadan çıktık Dongwoo ve Sunggyu aşağı iniyordu dun gece burada mı kaldı evine gider zannediyordum.
"Günaydın" dedi Dongwoo
"Günaydın"dedim gülümseyerek. Hep birlikte kahvaltı için mutfağa geçtik.
"Küçük hanım bugün ne yapacaksınız"dedi Sekreter Kim.
"Alış veriş yapmam lazım evden hiç kıyafet getirmedim"
"Sunggyu ve Dongwoo ile gidersiniz"
"Sizin için sorun olur mu isiniz varsa önemli değil"
"Yok yok geliriz"dedi Dongwoo
"Tamam he bu arada arabamı nasıl alıcam"
"Ben gider alırım kahvaltıdan sonra"dedi Sekreter Kim. Yemeğimizi yedikten sonra üzerimi değiştirmek için kaldığım odaya geri döndüm. Kıyafetlerimi giydim ve içeri geri döndüm Sunggyu ve Dongwoo üzerini değiştirmiş beni bekliyorlardı.
"Sekreter Kim geldi mi"
"Birazdan gelir"dedi Sunggyu.
"Bugün seni okula da kayıt ettirmemiz lazım"dedi Dongwoo
"Neler lazım"
"Babam belgelerini hazırlar"dedi Sunggyu. Zil çaldı ve Sekreter Kim geldi hepimiz koşarak dışarı çıktık. Arabamı görünce şok olduk kırmızı
Lamborghini gördüm.
"Bu araba benim mi"
"Evet garajda bu vardı" dedi Sekreter Kim.
"Vay demek ki evden gitmemi bu kadar çok istiyorlar"
"Küçük hanım"
"Tamam tamam biz gidelim artık"dedim gülerek.
"Sen araba kullanmayı biliyor musun"dedi Dongwoo
"Evet Sekreter Kim öğretti"
"Baba" dedi Sunggyu
"Haydi gidin artık"dedi Sekreter Kim.
"Bu arada okula beni kayıt ettirmeyi unutma"
"Peki küçük hanım"dedi Sekreter Kim.
"Gidelim"dedi Dongwoo kahkaha atarak. Çok mutlu görünüyordu böyle güzel gülecekse onu hep araba ile gezdiririm bir sürü araba alırım.
"Tamam"dedim ve arabaya geçtim yanıma Dongwoo yanıma oturdu Sunggyu arkaya geçti.
"Bana yolu tarif edin bilmiyorum"dedim gülerek.
"İlk önce sana kıyafet alacaksak Alışveriş merkezine gidelim"dedi Dongwoo. Bana yolu tarif etmeye başladı ve en sonunda gelmiştik. Her girdiğim yerden mutlaka bir şey alıyordum. Ellerimiz doluydu ve hepimiz çok acıkmıştık.
"Yemek yiyelim mi"dedim
"Olur çok acıktım"dedi Sunggyu. Hepimiz pizzacıya gitmeye karar verdik. Yemek yerden Sunggyu telefonu çaldı. Sekreter Kim benimle konuşmak istiyordu.
"Evet"
"Bugün erken gelin okula kayıt yapmaya gideceğiz"
"İşimiz bitti yemek yiyip geliyoruz"
"Sunggyu seni okula götürsün orada buluşalım"dedi ve telefonu kapattı.
"Okula gitmemiz gerekiyormuş"dedim.
"Gidelim o zaman"dedi Dongwoo. Poşetleri arabanın bagajına koyduk ve okulun yolunu tuttuk. 10 dakikaya oradaydık. Sekreter Kim beni bekliyordu dışarıda.
"Küçük hanım sizi Sunggyu nun kuzeni olarak tanıtacağız"dedi
"Benim için sorun yok"
"Gidelim o zaman"dedi ve kolumdan tutarak içeri soktu Sunggyu ve Dongwoo peşimden geliyordu. Adam çok zor ikna olmuştu ama sonunda beni kabul etti. Odadan çıktığımızda çok mutluydum.
"Yarın okula başlıyorsun"dedi Sekreter Kim.
"Çok teşekkür ederim amca"dedim gülerek artık amcamdı.
"Gel gidelim artık kuzen"dedi Sunggyu kolunu omuza atarak. Bende Dongwoo elinden tutup dışarı çıkardım. Kendi evimi bilmediğim için yine Sunggyu evine gelmiştim. Bu sefer Dongwoo burada kalmamıştı kendi evine gitmişti. Ben tok olduğum icin yemek yemeden odama geçtim sabah erkenden kalkıp okula gidecektim çok mutluydum. Kapımın çalmasıyla düşüncelerimden uyandım "gir"dedim ve içeri Sekreter Kim girdi.
"Size bir şey sormam lazım"
"Tabi"
"Sizin için sakıncası yoksa hep bizle kalır mısınız eşim sizi çok sevdi ve kendi kızı gibi sahiplendi"
"Sizin için sakıncası yoksa olur tabi bende sizi çok sevdim ama arada orada ki eve gidelim annem şüphelemesin"dedim gülerek.
"Peki küçük hanım"dedi ve odadan çıktı.