FİNAL

91 8 0
                                    

1 YIL SONRA...
Hayatım hiç olmadığı kadar mükemmel artık ailem ile bütün bağımı kestim sadece bana aldıkları bu ev araba ve biraz para kaldı onlardan bana. İlk başta kabul etmeselerde zorla ikna ettim. Yeni ailem mükemmeldi. Çok güzel bir ilişkim vardı ve yakında evlenecektik.
"Sevgilim ne düşünüyorsun"dedi Dongwoo.
"Hiç sadece evleneceğimize inanamıyorum"
"Bende"dedi kahkaha atarak. Sekreter Kim ve Bayan Kim bize destek verdikleri için çok mutluydum ayrıca Bayan ve Bay Jang beni çok sevmişti bende onları.
"Bugün ne yapalım"dedi Sunggyu.
"Futbol oynayalım"dedi Hoya.
"Ama Min Hee"dedi Myungsoo.
"Benim için fark etmez"
"Tamam o zaman üzerimize uygun kıyafetler giyip bahçede buluşalım"dedi Woohyun. Hepimiz kafamızı sallayıp odalara ayrıldık. Siyah bir şort giydim ve üzerime de beyaz tişört giyip aşağı indim. Bay Kim in canı sıkkın gözüküyordu hemen yanına gittim.
"Bir şey mi oldu canınız sıkkın gibi"
"Yok ama babanıza sizin evleneceğinizi söylememiz lazım"
"Bence gerek yok nasıl olsa artık o aileden değilim"
"Sonuçta onlar senin ailen"
"Bu konuyu Dongwoo ile konuşup kararımızı sana söylerim"dedim ve çocuklar aşağı indi. Birlikte bahçeye çıkıp futbol oynadık daha çok onlar oynadı ben izledim. Dongwoo ne kadar gol atsa gelip bana sarılıyordu Sunggyu artık hiçbir şey demiyordu nasıl olsa evlenecektik. Maç bittikten sonra hepsi yorulmuştu eve geçtik. Herkes bir yerlerde uzanıyordu ben Dongwoo ile konuşmaya karar verdim.
"Az seninle konuşalım mı sevgilim"dedim.
"Ne oldu sevgilim"
"Önemli bir şey değil ama Sekreter Kim üsteleyip duruyor"
"Gel odana çıkalım"dedi ve elimden tutarak odama çıktık. Kapı kapattık ve ikimiz de yatağa oturduk.
"Sekreter Kim aileme haber vermek istiyor"
"Niçin"
"Eveleniyoruz ya onlarla bilmeliymis"
"Tabi ki de gelecekler onlar senin ailen"
"Ama ben istemiyorum ya bir şey derlerse ve evlenmemize izin vermezseler"
"Korkma ben seni bırakmayacağım"dedi ve sıkıca sarıldı. Saçlarıma küçücük bir öpücük kondurdu. Ona bakıp gülümsedim tam bir şey diyecekken içeri Sunggyu girdi.
"Hemen gelmen lazım"
"Ne oldu"
"Min Hee çok önemli"dedi ve kolumdan tutup sürükledi beni aşağıya doğru. Aşağı indiğimde babamın adamlarını gördüm ilk başta ne olduğunu anlamadım sonra arkasından babam gelince herşey belli oldu.
"Sizin ne işiniz var burada" diye bağırdım herkesin önüne geçerek.
"Sana hesap vermek zorunda mıyız"dedi babam. Dongwoo aşağı inmişti herkes ilk defa babamı görüyordu.
"Kusura bakma ama sen buradan nefret edersin niye buraya geldin"
"Annen gelmemiz için başımın etini yedi"
"Ne odamı burada"
"Sen bize hesap ver neden evinde bu kadar erkek var"
Dongwoo yanıma gelmiş ve beni sakinleştirmek için uğraşıyordu.
"Sizin aksine onlar benim ailem"dedim Dongwoo elini tutarak.
"Yakında bu kişide kocam olacak"
"Bize haber vermeden nasıl evlenirsin"
"Beni umursadıgınız mı var yapmayın ilk başta beni buraya zorla gönderdiniz oda yetmedi bana bu evi ve kapıdaki arabayı aldınız gitmemi bu kadar istediniz şimdi bana gelip babalık taslama sen hiçbir zaman bana kendi kızınmıs gibi davranmadın ve bende sana babamıs gibi davranmadım"
"Çok oldun küçük hanım"dedi babam ve bir korumaya bana gönderdi beni Dongwoo ile ayırıp kucağına aldı.
"Onu hemen bırak"diye bağırdı Dongwoo.
"Bana nasıl bağırırsınız"dedi babam.
"Sizin hiçbir şeyden haberiniz yok. Bu kız ailesini özlerken biz onun ailesi olduk şimdi gelip ben senin babamın bana nasıl haber vermezsin deme bir kere bile onu aradın mı ya da bağırmadan konuştun mu onunla o sadece aile istemişti ve bizde ona o aileyi verdik"dedi beni adamın kucağından alırken. Bir anda hepsi babamın karşısındaydı ve beni korkuyorlardı.
"Min Hee"dedi annem sonunda gelmişti.
"Bir sen eksiktin"
"Burada ne oluyor"
"Min Hee ve yeni ailesi"dedi babam bizi göstererek.
"Nasıl yani"
"Çok basit anne benim yeni ailem bunlar bu bayan bana annelik yaptı ve Sekreter Kim babalık yaptı sizin aksinize"
"Kızım"dedi annem yaklaşmaya çalışarak. Ama Woohyun ve Hoya önüme geçtiler.
"Siz kimsiniz"dedi annem.
"Biz onun kardesleriyiz"dedi Myungsoo.
"Onunla konuşmama izin verin"
"Olmaz"dedi Sunggyu.
"Yalvarırım size"
"Dongwoo Min Hee alıp odanıza çıkın"dedi Sunggyu.
"Tamam"dedi ve elimden tutarak yukarı çıkarırken bir ses durdurdu bizi.
"Siz bana bakın"dedi annem.
"Ne oldu" dedim.
"Nasıl sizin odanız burada neler oluyor anlatın bana"diye bağırdı.
"Biz evleniyoruz"dedim ve Dongwoo odaya sürükledim kapıyı kapatıp kitlitledim. Kimsenin sesini duymak istemiyorum.
"Herşey geçicek"
"Dongwoo ailem adına özür dilerim"
"Sakin ol sevgilim ortada bir şey yok"
"Uyumak istiyorum"dedim beni yatağa götürdü ve üzerime yorganı örttü.
"Gitme"dedim ve yanımı açtım ve elimle yatağa vurdum ve yanıma yattı sıkıca sarılıp uyudum. Uyandığımda herşeyin rüya olmasını istedim ama aşağıya inince annemi ve babamı gördüm.
"Gidin buradan"diye bağırdım.
"Kızım sizinle konuşmak istiyorum"dedi annem.
"Ama ben istemiyorum"dedim Dongwoo elini tutarak.
"Kızım sana her şeyi anlatacağız"dedi babam. Çok şaşırdım babam bana kızım dedi.
"Burada konuşun bunlardan gizlim saklım yok"dedim Sunggyu yanına oturarak. Babam konuşmaya başlamadan önce boğazını temizledi.
"Seni sürekli bir yerlere göndermemiz seni sevmediğimiz den değil buna mecbur kaldık. Sen ilk doğdun zamanlarda herşey düzgündü ama büyüdüğünde seni saklayamadık ve herkes seni öğrendi ve çoğu sefer seni kaçırmaya çalıştılar. Bizde anne ile bu kararı aldık seninle ilgilenmiyormus gibi davranacaktık ve evden dışarı cıkmayacaktın sıkıldığını anlayınca seni Sekreter ile buraya gönderdik"dedi. Ne diyeceğimi bilemiyorum nasıl olur bu yani ailemin düşmanları mı var neden benim bundan haberim yoktu. Annem gelip bana sıkıca sarıldı ve ağlamaya başladı.
"Ağlama"dedim ama ona sarılamıyordum.
"Kızım sadece bir kere bana sarıl"dedi ilk defa bende böyle bir şey istedi. Dongwoo ile göz göze geldik ve beni başıyla onaylı bende ona sarıldım.
"Teşekkür ederim"dedi benden ayrılarak. Sonra babam gelip bana sarıldı bu zamanı çok bekliyordum ama içimden onlara sarılmak gelmiyordu. Sarılma faslı bitmişti ve herkes yerine oturdu annem konuşmaya başladı.
"Sizin düğününüz ne zaman"
"2 hafta sonra"dedim.
"Herşey hazır mı"dedi babam.
"Evet sadece gelinlik ve damatlık alacağız"dedim. Etrafa sessizlik yayılmıştı.
"Dışarı çıkalım mı"dedi Woohyun.
"Çok güzel olur"dedi Hoya.
"Tamam"dedim.
"Amca dışarı çıkabilir miyiz"dedim Sekreter Kime sorarak.
"Nereye gideceksiniz"
"Baba merak etme buralarda olacağız"dedi Sunggyu.
"Tamam gidin"dedi Bayan Kim.
"Çok teşekkür ederim"dedim ona sarılarak. İzin aldıktan sonra ailemi başım ile selamlayıp koşarak yukarı çıktık. Hemen dolabımdan dizleri yırtık siyah kotumu giydim üzerine beyaz sıfır kollu gömlek giydim. Saçlarımı topladım ve koşarak aşağı indim daha çocuklar gelmemişti annemlerin konuşmasını duydum.
"Sizi çok seviyor olmalı"dedi annem.
"Bizde onu çok seviyoruz"dedi Bayan Kim.
"Teşekkür ederiz"dedi babam. Bu konuşma neyin nesi diye düşünürken Sunggyu aşağı indi.
"Kuzen"diye bağırıyordu.
"Efendim kuzen"diye bağırdım bende. "İyi misin"dedi yanıma gelip.
"İyiyim yanımda olduğunuz için teşekkür ederim"
"Lafı bile olmaz"
"Çabuk olun"diye bağırdım. Hepsi sıra ile indi Myungsoo mutsuzdu.
"Ne oldu ona" dedim.
"Uyumak istiyorum"
"Söz erken döneceğiz"dedi Woohyun.
"İnanmıyorum ama neyse"
Hepimiz gülmeye başladık içeri geçtik.
"Biz gidiyoruz"dedim Sekreter Kime
"Gecikmeyin"
"Tamam amca"dedim ona gülerek.
"Baba fazla endişeleniyorsun biz buradayız"
"Sunggyu kuzeni ne dikkat et"dedi Bayan Kim.
"Siz merak etmeyin"dedi Dongwoo elimi tutarken.
"Kızım"dedi annem.
"Efendim"
"Dışarıda dikkatli ol senin burada olduğunu kimse bilmiyor"
"Tamam"dedim ve dışarı çıktık. Eve gece döndük ve herkes uyuyordu. Sessizce eve girdik ve odalarımıza dağıldık.

                 2 HAFTA SONRA...

"Artık evleniyoruz"dedim mutlulukla. "Evet çok mutluyum"dedi Dongwoo.
İkimiz de hazırdık ve çocukları bekliyorduk nerede olduklarını bilmiyorduk ve baya merak etmiştik. Kapı açıldı ve içeri çocuklar girdi.
"Yah neredesiniz"diye bağırdım.
"Kuzen bağırma saçın bozulacak"dedi Sunggyu.
"Dalga geçme benimle kuzen"
"Hey çocuklar burada da kavga etmeyin"dedi Myungsoo
"Hep o başlatıyor"dedim.
"Sakin olun birazdan düğün başlıyacak"dedi Hoya.
"Woohyun şu herifi alıp dışarı çıkar mısın"dedim gülerek.
"Kuzen yapma böyle bugün seninle son günümüz artık evli birisi olacaksın"
"Evli olacam ama sizden koyacağım anlamına gelmez farkındaysanız sizin arkadaşınız ile evleniyorum"dedim Dongwoo gösterek.
"Şuan çok duygusal sunggyu üstüne giyemelim sevgilim"dedi Dongwoo. Biz şakalaşırken annemler içeri girdi ve zamanın geldiğini söyledi. Dongwoo nun koluna girip düğünün olacağı mekana yürüdüm. İkimiz de çok mutluyduk sonunda geleceğimiz yere vardık ve yeminlerimizi ettik artık karı koca olmuştuk.

Biliyorum saçma bir son oldu erken bitti ama başka bir hikaye yazmak istiyorum umarım bu hikayemi beğenmişsinizdir ilk hikayemdi bu benim. Bitti için hem mutluyum hem üzgünüm umarım 2.hikayemi de destekleriniz 😘😘😘😍😍😍

İLK AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin