-jay-
Oke we hebben gym, ik loop naar de gymzaal en zie haar staan, ze heeft een strakke yoga broek aan en haar kont komt er echt goed in uit. Als ze zich omdraait zie ik dat ze ook alleen een sport bh aan heeft die tot haar navel komt, omg ze is zo hot, ik zou haar het liefst nu nemen, wat? Het zit in mijn natuur om zo over haar te denken. Als de les begint vraag ik of ik naar de wc mag, wat ik altijd mag. ik loop naar de meisjes kleedkamer en zie haar tas liggen, ik neem hem mee en doe er een leuke verassing in, wat zal zei bang zijn ik lik even aan men handen zodat het lijkt of ik ze gewassen heb en ga dan weer terug naar de zaal, waar de gymles al vol in gang is. Ze spelen trefbal en ik loop naar het team waar mijn matties in zitten die vragen wat ik zo lang op de wc deed en ik vertel wat ik heb gedaan. Na een tijdje zijn alleen ik Lewis, Ces en mijn oh zo lieve zusje nog over, zei hebben beide een bal en ze zijn aan het overleggen wat ze gaan doen, als ze klaar staan gooit mijn zusje op mij, ik vang hem natuurlijk en ces op lewis die weer zo dom is om af te gaan, nu is het ces tegen mij, ik heb beide ballen. ik gooi de eerste bal die ik mis en de tweede gooi ik raaaa- mis jeetje wat is zij snel.
-ces-
Ik ben nog alleen over samen met Jay, ik mag hem echt niet. Hij heeft twee ballen en ik er geen een. Als hij de eerste bal gooit, compleet mis, schrik ik wakker en zie de tweede bal aankomen, bijna raak, maar niet helemaal, ik ontwijk hem snel, komen die 2 jaartjes turnen toch nog van pas. Nu heb ik beide ballen en ik weet al wat ik wil gaan doen, ik gooi de eerste bal zacht en mis zodat hij op die bal let en dan gooi ik die tweede bal raak. ik gooi de eerste bal een beetje naar rechts hij probeert hem te vangen en dus gooi ik de tweede bal vol raak in ze ballen, dat moet pijn doen.
-jay-
AAAUUUUWWW MIJN GVD MEN BALLEN, ALWEER GOOIT DAT WIJF IETS IN MEN BALLEN, MAAR MIJN WRAAK IS ZOET EN NOG LAN NIET KLAAR. kut, kut, kut. ik krimp ineen gelukkig was iedereen al weg behalve ik men zusje ces en men vrienden, waarvan ik liever niet heb dat ze me zo zien want nu ben ik slap en kan ik me niet echt goed verzetten. SHIT de tweede keer doet nog meer pijn. ik zie ces rustig naar binnen lopen en ik hoor het gelach van al die meiden. nu wachten op het gegil, en ja daar is het al.
-ces-
Ik loop rustig wel samen met jill naar de kleedkamer en kleed me rustig om, ondertussen doe me tas open en er springen 5 krekels uit en een mot, ach wat zijn ze schattig, najaa dat vind ik, de rest van de meisjes staan te gillen. Opeens is iedereen stil, ik draai me om en bedek mijn lichaam snel.
-jay-
Zodra het geen pijn meer deed liep ik naar de kleedkamers toe, eens even checken bij de meiden, de meeste heb ik tochal gedaan. ik doe de deur open en allem meiden staat nog in haar gymkleren behalve ces die met de rug naar haar toe staat in haart onderbroek en bh, als ze het eindelijk door heeft draait ze zich om en zodra ze mij ziet bedekt ze snel haar lichaam, wat niet goed lukt met alleen haar handen, Daiiim ik had zo gelijk, het liefst zou ik nu alle meisjes wegsturen en haar vol nemen, man man wat is zij hott! ik laat men ogen nog een keer over haar lichaam glijden en kijk nog even snel in haar ogen waarin ik schaamte zie maar geen angst als ik de deur dicht doe en naar de jongens kleed kamer loop komt ze achter me aan, ik draai me om en zeg: 'wil je me zo graag doen' ze kijkt me boos aan en schopt me weer in mijn ballen, daarna opent ze haar handen en ik zie de krekels die ze allemaal in mijn shirt stopt, die meid heeft veel te veel pit en ookal is ze hot en aantrekkelijk en zeker en rebels en .... nee wacht dat is ze niet. De derde keer doet nog meer pijn maar ik ben er een soort van aan gewend dus ik krimp deze keer niet in een en loop gwn verder,
-ces-
Ik doe snel een shirt en een broek aan en loop achter hem aan met een paar krekels hij draait zich om en zegt dat ik hem wil doen, nou nee dus. ik trap hem weer in zen ballen, hij moet niet denken dat hij me dit kan maken. en vervolgens laat ik hem de krekels zien en stop ze in zen shirt, jamergenoeg krimt hij deze keer niet in een, maar loopt gewoon weg als een pinguin.
halloooo, ik weer hier. dit is een soort van lang hoofdstukje vindt ik, denk ik. maar ik ben vaak geswitched van perspectief omdat ik dacht dat dat het misschien spannender maakte ofzo. maar als jullie dit irritant vinden kan ik het altijd veranderen, of als jullie het juist leuk vinden kan ik dit vaker doen. dus ik zeg het weer en ik blijf het ook zeggen pleasssee commmeeennnt aallllll yoouurr thoouughts, echt alles plzz, al is t alleen negatief. trouwens altijd als ik boeken lees zijn t hoofdsukken van 1000+ worden, moeten die van mij ook langer of zijn ze zo prima?
xxxxjes meeee
trouwens votes zijn natuurlijk altijd welkom want ik hoop namelijk ook een in de top 10 te komen met een van mijn boeken, dat zou echt geweldig zijn, maar met dat jullie dit boek lezen ben ik ook al blij.
Ps. Ik heb het volgende hoofdstuk al gemaakt maar hij wil niet updaten help!!
JE LEEST
Playing With The Badboy {Dutch} (voltooid)
ChickLitBadboys en badgirls gaan nooit goed samen. Vooral niet in dit boek. Het begint leuk, maar het eindigt niet zo leuk. Wil je het echt weten. Gaan ze dood? wie weet? jij niet, teminste niet als je dit boek niet leest Typisch badboy verhaal O wacht toc...