-ces-
Ik moet nu gewooon even iets slaan. Maar ik wil niks kapot maken, goed he? Ik besluit maar een oude vriend op te gaan zoeken, Twan. Ik loop naar de sportschool, dat is zowat zijn huis. Ik heb denk twee jaar niet gesproken, dat kwam omdat hij niet alleen mijn trainer was maar ook de beste vriend van shawn hij is dus ook even oud maar dat maakte me niet uit, hij heeft na de dood een beetje zijn plaats ingenomen, maar toen heeft hij wat domme dingen gedaan. Hij heeft zich al verontschuldigt maar ik had hem nog niet vergeven, na een tijdje had ik hem ook niet meer nodig, ik werd niet meer lastiggevallen. Nu heb ik hem dus weer nodig, natuurlijk heb ik hem ook gemist. Fysiek, ja men conditie is heel erg achteruitgegaan doordat ik niet meer et hem sportte, maar ook mentaal, hij was de enige echte steun voor mij aangezien niemand van mijn broer afwist en men ouders altijd weg waren.
Eenmaal aangekomen bij de sportschool vraag ik naar hem, Lisa, de vrouw achter de balie kent mij, ik kwam hier vroeger dan ook elke dag. 'Leuk dat je er weer eens bent Casandra, we hebben je echt gemist, vooral Twan, hij was er kapot van, hij zal het leuk vinden dat je er weer bent, hij is bijna klaar met zijn groep les, daarna is hij vast te vinden in de personeelskamer, je mag daar best even wachten hoor', zeg Lisa, ze kijkt op haar horloge, 'het duurt nog maar 5 minuten, je weet waar het is he?' vraagt ze. 'Ja dankjewel Lisa, hopelijk zie je me hier nog vaak terug', zeg ik tegen hara met een big smile op mijn gezicht en ik loop naar de personeelskamer, hier zaten shawn en ik vaak.
Eenmaal in de personeelskamer zie ik dat er helemaal niks is veranderd nog steeds gebruiken ze de instelling die ik samen met shawn bedacht heb, rustig ga ik zitten en ik denk terug aan alle leuke tijden die shawn en ik hier hebben gehad.
''hee kijk uit shawn!! Straks val je!', zeg ik tegen shawn, we zijn tikkertje aan het spelen en hij klimt op de kast nu kan ik er nier meer bij, 'zusje niet zo bezorgd ik val heus niet, en anders vang je me toch?' '
''kom snel we gaan het allemaal veranderen, die kast gaat daar en de bank hier, dit is toch veel praktischer?' ik en shawn hebben net de hele indeling van de personeelskamer veranderd. "
"oke allemaal stil zijn hij zal vast ieder moment hier zijn', zeg ik tegen iedereen. Op dat moment gat de deur open. 'Happy Birthday SHAWN!!!' roepen we met zijn allen naar mijn verbaasde broer en Twan die achter hem staat'
Door een knuffel ben ik ineens terug in onze tijd, ik draai mijn hoofd een kwartslag zodat ik de knuffelaar kan zien. 'Twan!' 'gaat het wel met je Ces?' 'ja hoezo?' 'nou ik heb je twee jaar niet gesproken en dan ineens zit je hier huilend op de bank.' Ik ga met mijn hand langs mijn gezicht en voel inderdaad dat het nat is, ik had niet eens door dat ik huilde. 'O dat had ik nog niet eens door', zeg ik tegen hem en ik lag zwakjes. 'geeft niet Bessie', dat was zijn bijnaam voor mij. 'Dit is misschien een beetje laat maar ik heb het je allang vergeven Twinkie, ik dacht alleen dat het niet meer nodig was omdat ik niet meer lastig gevallen werd maar, ik mis je' 'Ik jou ook Bessie, ik miste je de hele tijd' 'Ik hou van je, dat weet je' 'ik hou ook van jouw bessie, ik ben blij dat je me het vergeven heb, ik had het nooit mogen doen. Maar waarom ben je hier?' 'nou kijk het is een lang verhaal maar ik zal het uitleggen: nou ik veranderde dus van school omdat papa een andere baan had gevonden aan de andere kant van de stad en zo zou mijn oude school te ver weg zijn, maar toen ik daar dus kwam was er een badboy, weetje wel zoals in die boeken, nouja hij had het dus op mij gemunt en ik vond dat niet leuk dus ik trapte hem in zijn ballen, en toen gingen we ene hele tijd gewoon wraak op elkaar nemen, maar toen noemde hij mij kleintje en dat trok ik niet dus ik verkocht hem een paar klappen en ging naar de boomhut en hij heeft me gevolgd daarnaartoe en toen kwam hij boven en ik zat verstopt en gelukkig vond hij me niet. Maar toen ik uit mijn verstopplaats kwam zag ik dat hij de foto mee had genomen van het bedrijfsgala en toen werd ik pas echt boos. De volgende ochtend nam ik een mes mee naar school en nee ik heb hem niet vermoord, nog niet. Ik parkeerde mijn auto op zijn parkeerplaats natuur lijk we mijn Lamborghini Reventon. Daarna eiste ik de foto terug en verbad hem om ooit nog in de boomhut te komen en toen het laatste uur had ik bijna alle lak van zijn auto afgehaald met dat mes en toen was ik hier', legde ik hem uit. 'Ik wil weer even mijn snelheid, reactievermogen en kracht verbeteren, kan jij mij daarmee helpen?' het is toch raar, hij is al 21....
zijn jullie ook wel eens helemaal enthousiast om je eigen boek, ik bedoel ik ben echt benieuwd hoe dit verhaal verder loopt. hahah. ben ik de enige????
Kijk ik kan me wel aan men regels houden he. Vast updaten. Hahah.....
JE LEEST
Playing With The Badboy {Dutch} (voltooid)
Literatura FemininaBadboys en badgirls gaan nooit goed samen. Vooral niet in dit boek. Het begint leuk, maar het eindigt niet zo leuk. Wil je het echt weten. Gaan ze dood? wie weet? jij niet, teminste niet als je dit boek niet leest Typisch badboy verhaal O wacht toc...