Als ik wakker word kijk ik op mijn telefoon hoe laat het is. Gelukkig niet weer zo laat als gister, nu ik eraan denk het was echt lekker die massage. Maar vandaag moet ik mijn spullen op gaan halen. Uhhg.
Ineens komt Twan de kamer binnen met 2 baguettes met kip. Hij weet dat ik dat lekker vind. 'Blijf vandaag maar lekker in bed ik verzorg je wel hoor' 'nee Twinkie ik moet mijn spullen toch ophalen' 'oja... ik ga wel mee als je wilt?' 'ja graag, dan kan ik mijn auto lekker thuis laten staan, gaan we dan wel heen met aparte auto's?' 'isgoed'
Als we eenmaal klaar zijn voor vertrek pak ik mijn sleutels van het kastje en ga ik naar buiten. Ik ga alvast naar huis en Twan komt er dan zo aan. Als ik thuis ben doe ik de poort van de garage open en zet ik mijn auto binnen. Vervolgens doe ik de poort weer dicht. Ik loop naar mijn kamer en pak al mijn spullen bij elkaar, ik check nog even alles en loop dan weer naar buiten, waar ik Twan zijn auto al zie staan. Net als ik in wil stappen zie ik jay. 'Hee kleintje', zegt hij. Ow nee dit gaat hij niet leuk vinden. Ik probeer mezelf kalm te houden en ik kijk naar Twan die me met een gerust stellende blik naar me kijkt. 1... 2... 3... 4... 5... tel ik langzaam in mijn hoofd totdat ik weer word onderbroken door Jay: 'Kleintje, lief klein konijntje'. Dat is te ver nu gaat hij eraan. Ik sta op en ren op hem af. Vanuit mijn ooghoek zie ik Twan de auto uit rennen maar het is te laat, ik spring op Jay en blijf zijn gezicht maar raken. Dan ineens voel ik 2 handen op mijn heupen, door de woede kan ik niet meer nadenken en ik sla achter me. Als ik Twan hoor kreunen draai ik meteen om. 'sorry, sorry, sorry, sorry Twinkie' 'het geeft niet' 'doet het heel erg pijn?' 'ja eigelijk wel, je bent al best wel sterk weetje dat' 'kusje erop', zeg ik plagend. 'graag', zegt Twan. Ik geef hem een lange smakkerd op zijn wang en kijk snel om waar Jay alweer probeert op te staan. 'Is dat alles kleintje', zegt hij nog. Ik wil o hem afrennen maar Twan is me voor. Hij houd me stevig vast en zegt: 'Hij is het niet waard Bessie', ik probeer nogsteeds uit zijn greep te komen maar hij is te sterk. In een vloeiende beweging hang ik dan ook op zijn rug. Rustig loopt hij naar de auto en zet me op de passagiersstoel. Hij doet de deur dicht en gaat zelf aan de andere kant zitten. Rustig rijden we weer terug.
Als we weer eenmaal op de sportschool zijn beginnen we met trainen. Ik kleed me weer op en begin te rennen. Totdat ik niet meer kan. Dan loop ik naar Twan toe die net klaar is met een groep. Hij ziet me al aanlopen en hij geeft me een stevige knuffel. 'kom Bessie we gaan boksen', zegt hij blij. Ik loop naar de zaal en begin met het schoppen en slaan van de boksbal. Twan geeft me een paar goede tips, die had ie beter niet kunnen geven, na mijn training is de boksbal namelijk kapot gegaan, Twan zij dat het kwam doordat hij uitgedroogd was en dat als ik er dan als een gek tegenaan ging slaan de kans inderdaad groot was dat hij kapot ging.
Ik kookte een lekkere gezonde maaltijd en ging toen lekker slapen.
Ik word weer wakker en zie dat Caleb in de deuropening staat, en vreemd genoeg heeft hij een zak vast, hij gooit de zak voor mijn voeten en zegt dan: 'die wil je vast wel hebben' vervolgens loopt hij weg. Als ik de zak open maak zie ik Twans lichaam erin. Wat? Hoe? Waarom? Ik begin te huilen. Waarom Twan en niet ik? Waarom.
Dan word ik wakker, met een bezorgde Twan naast me. Ik zit snel rechtop en geef hem een knuffel. 'gaat het Bessie, je zweet helemaal, heb je een nachtmerrie?', vraagt hij bezorgd, het enige wat ik kan is knikken. 'wil je bij mij slapen?' weer kan ik alleen knikken. Hij pakt me weer op in bridestyle en draagt me naar zijn kamer, ja hij heeft hier een eigen kamer voor als hij hier wil slapen, als hij ruzie heeft met zijn ouders, en dat heeft hij vaak, dus bood lisa hem deze kamer aan.
Voorzichtig legt hij mij in zijn bed en vervolgens kruipt hij zelf ook in het bed. Hij slaat een arm om mij en hij kroelt met zijn ander hand lekker mijn haar en ik moet eerlijk zeggen het voelt fantastisch. 'slaaplekker Bessie' 'slaaplekker Twinkie', zeggen we tegen elkaar en daarna vallen we in een diepe, diepe slaap.
Ik heb een vraagje..... zal ik dit boek opgeven voor de watties of niet??? Ik heb niks te verliezen dus ja..... ik weet het niet... uhhg struggle.... teveel puntjes?
Nouja fijne dinsdag allemaal. Soory voor de mensen die nu naar school moeten ookal kan ik er niks aan doen. Ik was gister vrij dus dit is mijn eerste dag.
Dit is trouwens ook het laatste vooruit geschreven hoofdstuk.... dus ja... ik probeer zi veel mogelijk te schrijven maar t is bijna toetsweek dus wish me luck....
Ik ben zo happy... ik heb eindelijk de 300 reads gehaald love u allll... 😘😘😘😘
JE LEEST
Playing With The Badboy {Dutch} (voltooid)
ChickLitBadboys en badgirls gaan nooit goed samen. Vooral niet in dit boek. Het begint leuk, maar het eindigt niet zo leuk. Wil je het echt weten. Gaan ze dood? wie weet? jij niet, teminste niet als je dit boek niet leest Typisch badboy verhaal O wacht toc...