11.

454 9 1
                                    

'Oke nummer 1 is verf' 'wel spray' 'jaahaa' 'nummer 2 is tape' 'nummer drie is er niet' 'klopt'. Mel en ik lopen door de Gama om verf te kopen voor jaydens auto. Ja je hoort t goed het gaat echt gebeuren. Hij gaat zo boos worden. Misschien moeten we het toch niet doen. 'Waar zit je nou over te peinzen. Kijk naar wat hij allemaal bij jouw heeft gedaan' '...' ze had gelijk. Wat liep ik nou te zeuren vergeleken met wat hij had gedaan is dit nog niks. En trouwens we kopen toch geen watervaste verf. Niet dat we dat aan hem vertellen. Hij zal hem helemaal flippen en dat is het grappige en dan als t gaat regenen is die zo van wtf!!? grappig toch?

Nadat we het allemaal hebben gekocht gaan we het ontwerp maken, ik weet wat voor soort auto hij heeft dus ja dat gaat makkelijk, we hebben een idee om iets erop te schrijve, iets zoals watch out this is the badboy, of here he comes run 4 your life, ik denk dat we de eerste gaan doen, maar dan wel in roze natuurlijk. Want anders zou het niet leuk zijn. Duhhh. We hoeven gelukkig niet zolang te wachten want we hebben morgen alweer school. Mel gaat jay dan uitdagen zodat hij moet nablijven zodat ik op mijn gemakje zijn auto kan verven. Zij wou er ook heel graag mee helpen met verven maar dat kon niet, want ja...."Maar ik ga nu naar huis, anders worden mijn ouders ongerust', zegt Mel. 'Oke doei'.

(*)

Het is nu maandag, uuhg let the hel begin. Het enige leuke aan vandaag is dat ik jays auto mag onderkliederen. Hopelijk heeft hij niet een te dure auto mee voor hem. Haha. Ik kleed me aan in een sweater en een joging broek. Ik neem ook nog handschoenen mee want als je spuitverf gebruikt is er een grootte kans dat je vingers onder de verf zitten. Ookal is het geen watervaste verf het voelt gewoon raar.

Eenmaal op school zie ik mel al. Zij ziet mij ook en rent met een hoog gilletje op me af. 'rustig man, wat ben jij ineens hyper heb je je oude eenhoorn weer terug gevonden ofzo, jeez' 'nou zeg dat was niet aardig en je zat er ook compleet naast, een eenhoorn heb ik nooit gehad, een kat wel' 'o en laat me raden die is terug thuis, hij heet mauwmauw en is een britse langhaar van 5 jaar oud', zeg ik sarcastisch, 'hoe wist je dat?' 'wist ik niet' 'nee klopt want hij is toevallig wel 5 en een half jaar oud dus lekker puhh!' 'ha ha ha' hoor ik ineens achter me. Ik draai me om en raad is wie er staat, jay. 'hoi schoonheid', zegt jay. Oeeh hij heeft geluk dat hij dat zij. 'noem me niet zo' 'hoe niet princess' 'geef me geen fcking bijnaam' 'hoezo niet honey' ''hoeveel heb je er nog' 'genoeg babe', o als die zo doorgaat gaat hij vanzef wel de fout in. 'een verkeerd woord en je gaat eraan' en ik meende het. Hij weet mijn verleden niet, en niemand hoeft dat ook te weten. 'hoezo schatje' 'stop! Je gaat zo echt te ver, ik heb je gewaarschuwd' als hij een verkeerd woord zegt gaat hij eraan, en nu denk je vast hoe kan een slap meisje zoals jouw hem nou verslaan, nou dat zal ik je vertellen, ik ben niet slap ten eersten en ten tweede ik heb 3 jaar op taekwondo gezeten 4 jaar op judo en 2 jaar op boksen. Zo dus, dat wist je niet he, nee je weet wel meer niet van me. 'mel ga maar vast naar het lokaal het kan hier zo bloederig worden' 'hoezo dan darling?' hij kan er nu niet veel meer over hebben 'mel snel plzz ik wil niet dat je me zo ziet' ookal doe ik niet aan vriendschap ik wil haar graag te vriend houden' 'ces? Doe voorzichtig' 'zal ik doen'.

Ik richtte me weer op jay en we gingen verder 'hoezo kan jij nooit kappen?' o sorry heb ik beitje boos gemaakt' oe die zat close we zijn er bijna volgens mij. 'als jij nu niet kapt dan heb je echt een probleem' 'ik kan jouw heus wel aan snoesje' 'je bent er bijna doorheen he?' 'bijna' 'dan zou ik maar stoppen' 'nee ............

wat denken jullie dat het magische woordje is? en hoezo? 

ik ben al bezig met het volgende hoofdstuk, verwacht hem niet te snel. maar ik doe men best heb heel veel inspiratie op t moment en genoeg tijd. jippie vakantie. ik heb zo een voorgevoel dat ik de nacht door ga. wens me succes. het is voor jullie.


Playing With The Badboy {Dutch} (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu