Epizoda 5-Defnina majčinska osećanja

445 17 0
                                    


SINAN

(Kipeo je od besa.Lice mu je postalo crveno.Uporno je gledao u tu sliku.)

Zašto?

DERJA

(Ulazi u kancelariju,obraća se Sinanu ali on je nabio glavu dole.Pokušava da diše duboko i smiri se.)

Gosp.Sinan.Rekli ste da vas podsetim na sastanak.

SINAN

(I dalje je gledao u tu sliku i pokušavao da se smiri.)

Dobro, Derja.Shvatio sam.

DERJA

Ali niste me ni pogledali.Ma dobro.Oprostiću vam ja to.Moram.Ipak vi ste šef.Da vas pitam nešto.

(Sinan ćuti.)

Dobro, vi ne odgovgarate a ćutanje znači odobravanje.Znači pitaću vas.Gde je gosp.Omer.A Defne? Nema ih, a trebali su da se venčaju.Jadnica, nije joj uspelo da ulovi bogataša.Ali gđi Jasemin jeste.

SINAN

(Ljuto)

Derja!

DERJA

Baš me zanima.Kako joj je uspelo da se uda za vas? Da li ima mnogo zahteva? Još ako rodi muško dete.Ugasili ste ga gosp.Sinan.Zaista...Nećete moći da je se nikad otarasite.Ali i zašto bi.Vi je volite, zar ne?

SINAN

(Viče)

Derja.Prelaziš granicu.Sad je dosta.Zaista je dosta.Šta te briga za Omera, Defne, Jasemin, mene? Šta te briga.

(Sinan već smiruje ton svog glasa.)

Nemoj da misliš da sam zaboravio tvoj pokušaj da posvađaš Omera i Defne.Ono sa Selimom.Jesi li zaboravila? Jesi? E pa ja nisam.Nisam.Ovako ćemo.Idi sad lepo kući.Lepo razmisli.

DERJA

Otpustićete me?

SINAN

Sad ćeš lepo otići kući i razmisliti.Da li želiš da zadržiš ovaj posao ili ne? Ako želiš,obuzdaćeš malo taj tvoj jezik.A sad lepo izađi.

(Viče)

Izlazi napolje Derja!

TRAMBA

(Ulazi u kancelariju)

Vas dvojica, zamnom.

(Seda u stolicu.Dvoje ljudi stoje pred njim.)

Sedite, sedite.Nemojte stajati.

(Vrti se u svojoj stolici)

Dođi i zagrli me (Završena)Where stories live. Discover now