Epizoda 33-Defnin nestanak

251 11 0
                                    


Defne

(Ne može da spava.Počinje pesma Farah Zeynep Abdullah-Sevdim.Izlazi sa šoljicom kafe u dvorište.Tužna je i zamišljena.Pesma se završava.)

Nihan

(izlazi sa šoljicom kafe)

Defne? Uplašila si me.Defne,čuješ li ti mene?

Defne

Ah.Nihan.Probudila si se.

Nihan

Da,jer je na primer 6 sati.

Defne

Zar je tako brzo svanulo?

Nihan

Defne,šta se dešava? Danas nisi bila takva.nosila si poseban sjaj,a pogledaj se sad.Kao da su ti sve lađe potonule.

Defne

Odkud znaš,možda i jesu.

Nihan

Šta se toliko desilo između vas.Juče čujem Omer je bio kod vas 2 dana,a pogledaj se sad.Kao da ti se svet srušio.

Defne

Jeste.Opet sam popustila pred njim.Nihan,zar ja nikad neću naučiti da kažem ne tom čoveku? I dalje savršeno izgleda,a ja...Znači pretvorila sam se u njegovu kopiju.

Nihan

Defne,to je baš opasno.Ti si se baš zaljubila u njega.

Defne

Zapravo nikad ga nisam ni zaboravila.Jesam li? Ma nisam,dušo.Zar bih ga zaboravila.Ma ne.

Nihan

Defne,saberi se više.

Defne

Ne mogu.

Nihan

Šta se to toliko desilo pa te je patosiralo?

Defne

Počeli smo da se približavamo jedno drugome,opet me je onako lepo gledao.Ali odjednom...Op kaže da ne treba više da se viđamo.Ne razumem šta se desilo?

Nihan

To je baš čudno.Ali ne brini,neće on biti daleko od tebe.Ne može.Nešto će se desiti i približićete se opet.

Defne

Ja mislim da je ovo kraj.Nihan,možeš li u petak da odvedeš Džejlan kod Omera?

Nihan

Dobro,odvešću je.Kad da dođem po nju?

Defne

U ponedeljak ujutru.

Nihan

Šta? Džejlan ćeš ostaviti kod njega na vikend?

Defne

Da.Ionako...

(Nihan umire od smeha)

Mogu lid a znam šta je smešno?

Nihan

Ništa,ništa.Popustili su mi živci pored vas dvoje.Ah,slušaj.Ne znaš bombu.

Defne

Dosta mi je bombi u mom živozu,zaista.

Nihan

Sude i Iso...

Dođi i zagrli me (Završena)Where stories live. Discover now