Sinan
(nevrozno)
Dobro,u redu je.Shvato sam!
(viče)
Shvatio sam!
Nedžmi
Sinan,polako.Idite vi deco.I ćutite,da ne širimo paniku u firmi.Sredićemo to nekako.Mala kriza,ništa bitno.Nama se sad čini da nema rešenja ali...ne brinite se.Rešićemo to nekako.
(Odlaze.Ostaju Sinan i Nedžmi.)
Sinan,šta ti je?
Sinan
(Ustaje.Šeta u krug po kancelariji.Nervozan je.)
Kako šta mi je? Kako šta mi je? Poludeću.Shvatam,povredili smo ga.Ne želi da nas vidi.Ali neka makar pošalje crteže.Čisto da on ne bankrotira.
Nedžmi
Pusti sad to.Ne vraćaj se!
Sinan
Zar ne shvataš? Svima su životi uprpašćeni.Svi smo se rasuli kao biseri.Nema nas.Jasemin ne smem ništa da kažem.Plašim se.Desiće se nešto njoj,bebi.
Nedžmi
Sami smo krivi.Nećemo pogoršavati stvari.Samo ćemo da izdržimo svoju kaznu.Tako je najispravnije.
Sinan
Mogu da pokušam da nađem Defne,da je zamolim za pomoć...ali mislim da to ne smem da radim.
Nedžmi
Da je nađeš?
Sinan
Gdine Nedžmi,Defne je u Njujorku imala svoju prvu reviju.Predstavila je kolekciju.
Nedžmi
Ma daj.
Sinan
Stvarno.Sad ću ti naći snimke.Jasemin je videla slučajno.Evo,pogledaj.Ovo je sa poslednje revije.
Nedžmi
(gleda sa oduševljenjem)
Ne mogu da verujem.Jedva sam je prepoznao.
Sinan
I ja.Veruj mi.Makar znamo da je živa.
Nedžmi
Ovo je svima bilo potrebno.Neko je isplivao na popvršinu a neko potonuo.
(odlazi u kancelariju)
Defne
(uvode je u kabinet predsednika.Dženifer je čeka u hodniku.Sastanak je iza zatvorenih vrata)
Dobardan,predsedniče.
Predsednik
Dobrodošli.Sedite.
Defne
Zahvaljujem.
Predsednik
Odkud ste došli na tu ideju? Mi bismo im svakako našli mesto.
Defne
Došla sam iz Turske u potrazi za poslom.Vaš narod me je lepo dočekao.Hvala im.Ja sam i sama bila ostavljena od strane majke i oca,brat takođe.Nas je baka odgajila.Znam šta ta deca osećaju i želim da im pomognem.To je moja dužnost kao javne ličnosti,da dajem primer drugima.
Predsednik
To je vrlo plemenito,s vaše strane.Mi ćemo vam pomoći oko izrade tog projekta.Možete nam se slobodno obratiti.
YOU ARE READING
Dođi i zagrli me (Završena)
RomanceOmer i Defne, priča o pravoj ljubavi se nastavlja.Ali ovaj put na malo drugačiji način nego što je zapisano u originalnom scenariju.Defne je imala dug od 200.000 TL koji treba da isplati odmah.Nude joj zabavan posao.Njen zadatak je da zavede poznat...