Epizoda 12-Omer saznaje istinu o Defne

810 14 0
                                    

(Sunce u Istanbulu izlazi.Vidimo Defninu mahalu.Nihan je izašla u dvorište da stavi veš na sušenje.Čuje kako dve žene pričaju.)

Nihan

(stavlja kofu s vešom na beton)

Ah.Koliko je ovo teško.Možda sam preterala.

(kači veš)

Žena 1

Kad pogledam ovu kuću tuga me uhvati.Da devojku ostavi noć pred venčanje.Pa tuga.Devojačku sreću upropasti.Od toga se teško oporavlja.Nije ni čudo što je otišla.Tuga.Bože što si tako nepravedan?

Žena 2

Tuga? Tuga te uhvatila? Što bi? Dobili su šta su tražili! Hteli su ćerku da udaju za bogataša,on je video da je ćerka rđava,porodica takođe i otišao! Svaka mu čast.Spasio se.

Nihan

(sve je čula)

Šta to pričaš? Šta to pričaš bre?

Žena 1

Nije tako htela reći kćeri,oprosti joj.

Nihan

Čula sam je.Dobro sam je čula.Ubiću te zbog toga.Ubiću te!

(pokušava da dođe do žene 2 da bi joj naplatila za te reči.Žena 1 pokušava da je smiri)

Žena 1

Kćeri smiri se,pusti je.A ti.

(obraća se ženi 2.)

Polazi.Polazi.Sram te bilo!Staješ ljudima na muku.Kao da im život nije dovoljno težak pa otežavaš im ti.Izvini kćeri,neće ti ona više smetati.

(odlaze)

Serdar

Šta se dešava.Ljubavi.

Nihan

Rekla je da smo dobili šta smo tražili,da smo hteli da je udamo za bogataša ali nam nije uspelo jer je čovek shvatio da je rđava kuća,rđava devojka.Serdar,ja ne mogu više.

Serdar

(zagrlio ju je)

Dobro,smiri se.Oni to namerno pričaju da bismo se mi potresli.Nemoj da uživaju u tome.Drži se.Sad će i Isi rođendan.Vidiš koliko se raduje.Treba mu tortu spremiti.

Nihan

Znam.Svake godine zamišljam šta bi bilo da je i Defne ovde.Nedostaje mi.

Serdar

Svima nama.Svima nama.

Omer

(Počinje pesma Aytekin G. Ataş-Nereye Kadar.Seo je za sto.Ispred sebe ima papir i jednu olovku.)

Idemo sad opet.Baš ti je ruka dobro.Već skoro 3 dana se nije zatresla.

(Kreće da crta i sve se vraća.Zgužvao je papir i bacio ga zajedno sa olovkom)

Zašto opet? Zašto?

(Tužan je)

Voditeljka

Dobrodošla Defne.

Defne

Bolje vas našla.Hvala vam na pozivu.

Voditeljka

Pre neki dan si predstavila svoju prvu kolekciju.To je odjeknulo kao bomba.Strasti se još nisu stišale.Ali sad usred svog tog haosa pojavljuju se informacije "Defne Topal gradi sirotište".O čemu se radi?

Dođi i zagrli me (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora