Aj usputne? xD
Ležim na krevetu prisećajući se dana kada smo se konačno upoznali. Bio je tako dobar i nežan. Mislim... On... Jeste... Zar ne...?
Flashback (eto ti, najedi se, crkla dabogda Ivona xD)
,,Pa baby girl, hoćeš li da prošetamo?" oh Bože da, naravno, sa tobom i na kraj sveta ma i na Mars.
,,D-Da..." promucala sam gledajući u njega.
,,Dobro, nisam baš toliko lep, no?" nonšalantno se osmehnuo, a ja sam pocrvenela i skrenula pogled.
Dok smo šetali, vladala je neka neprijatna tišina među nama.
Seli smo na obližnju klupicu, te sam prekrstila noge, a on je kao "slučajno" prebacio ruku preko mog ramena (kontate? xD)
Nije da mi je smetalo, ali sam se malo promeškoljila.
,,Ovaj... Ti si dominantan?" upitala sam tiho.
,,Pretpostavljam da mi pričinjava neko zadovoljstvo." slegnuo je ramenima.
Klimnula sam i okrenula glavu na drugu stranu. Ubrzo sam osetila njegove prste na obrazu te mi je okrenuo glavu prema njemu.
Gledao me je par sekundi, a onda... Spojio je naše usnice.
End of flashback
Zakikotala sam se i prekrila lice rukama. Joj Lauren...
Zvuk obavesti me je trgnuo iz zaljubljenosti.
Louis😂: Ljudi, Harry je u bolnici!
Mislim da sam srčku dobila.
A/N: Evo, evo.. Ostavite vote i komentar 😂
Adios ✋