3. deo-2. sezona

364 22 8
                                    

Normani

Koliko god blesavom i ludom ona mene smatrala, ja znam zašto sam to učinila. Znam zašto sam pustila Louisa u svoj život.

Znam zašto sam njemu predala svoje telo, svoju dušu i svoje srce.

Znam zašto sam to uradila...prosto znam...

,,Previše razmišljaš.." začuvši njegov glas, trgla sam se i poskočila.

,,Uplašio si me.." rekla sam držeći ruku na srcu. (Oh ma znate na šta mislim..)

Zasmejao se i prišao mi, te obmotao ruke oko mog struka, ostavljajući poljubac na mom golom ramenu.

,,Hmmm..." promrljala sam.

,,Znaš, mogao bih da te opustim malo.."

,,Mogao bi, a?" upitala sam radoznalo.

,,Mhmmmm.."

------------------------------------------------------

Lauren

Posle ovakvog orgazma, ne treba mi ništa više, sem da me spusti u krevet, pokrije i da spavam.

Znojava i umorna, otvorila sam oči pogledala Harryja, kapljice znoja su mu se slivale niz torzo, kovrdže su mu bile mokre, a oči napola otvorene.

Kunem se, to je bio najseksipilnije izdanje Harryja Stylesa u mom životu i mogu se kladiti da ću videti još mnogo takvih izdanja.

,,Oi, devojko, poješćeš (za ovu reč sam se mučila ih😕) me pogledom." tek kada je počeo da mi se smeje, shvatila sam da blenem.

Zacrvenela sam se i sklonila pogled.

Njegov smeh je muzika za moje uši..

------------------------------------------------------

Xxx

Zašto ja to moram da uradim? Zašto ja? Od stotine profisionalaca, ja je moram ubiti.

Idite svi u pi*ku lepu materinu.

Svi.

Ta mala mu je pomutila um skroz, sad može samo da ga puši. Nema više šta da mu radi.

------------------------------------------------------

Lauren

,,I Daddy, hoću da budeš stalno sa  mnom." završimo poslednje pravilo, a on oblikuje usta uvslovo o.

,,Bravo, Lauren, jedina devojka koja ima preko 1000 pravila." doda on, a ja ga postrelim pogledom.

,,Ovaj, jasno madam." oboje smo prasnuli u smeh.

,,Nedostajalo mi je ovo..."

Znam, kratko je, i znam ne bih trebala da menjam perspektive ovoliko jer čitaoci se lako zbune, ali kao što se kaže jbg

Šalim se, naravno, potrudiću se od sad pa na dalje da pišem duže 😅

Ako vam se svidelo ostavite vote i komentar

Daddy and I h.s. (Discontinued) Onde histórias criam vida. Descubra agora