Bölüm 4

811 76 31
                                    

"Baekhyun hazır mı?"

"Hazır."

"Sehun?"

"O da hazır. Her şey hazır. Yeter sorup durma be kadın."

Bay Oh eşine söylendiğinde, kadın yüzünü buruşturup oğlunun bulunduğu odaya ilerledi. Kapıyı çalmadan içeri girdiğinde Sehun tamamı cam kaplı olan kısımda durmuş, belli bir noktaya bakıyordu.

"Oğlum?"

Sehun duyduğu sesle derin bir nefes alıp yavaşça arkasını döndü.

"Efendim anne?"

"Hazırsın değil mi?"

"Hazırım. Bedenen."

Bayan Se Ri kafasını sallayıp odadan çıktı. Istemediklerini biliyordu. Fakat başka bir seçenek yoktu.

~~~~~~~~~

"Ben Byun Baekhyun, Oh Sehun'u daima seveceğime, onu daima mutlu edeceğime yemin ediyorum."

"Ben Oh Sehun, eşim Byun Baekhyun'u daima rahat ettireceğime, onu daima sevip koruyacağıma yemin ediyorum."

Ikili birbirlerine bakarak, annelerinin yazdığı yeminleri zorla okuduktan sonra yalancı gülümsemelerini sundular salondakilere.

Iki anne birbirinin elini tutmuş onları yüzlerindeki huzurlu gülümseme ile izlerken Bay Oh eşi ve baldızına bakıp iç çekerek kafasını iki yana salladı.

"Ne de güzel bir yemin etti oğullarımız dimi abla?"

"Evet güzelim. Ikisi de mükemmel görünüyor."

Iki kadın ağlamaklı sesleri ile konuştuklarında Bay Oh şaşkınlıkla ikiliye baktı.

"Pes ama hanımlar... O yeminleri siz yazdınız yahu... Sanki çocukların kendi istekleri ile söyledikleri şeylermiş gibi lans etmesenize."

Orta yaşlı adam kinayeli sesiyle konuştuğunda iki kadın aynı anda yüzlerindeki gülümsemeyi silerek Bay Oh'a döndüler. Gözlerinde öyle bir bakış vardı ki ikisinin de, yaşlı adam olduğu yere iyice sinip yutkunmuştu. İki bayan bundan memnun kalmış olacaklar ki, seslerini çıkarmadan bakışlarını yeniden kürsüdeki oğullarına çevirmişlerdi.

Papaz nikah kısmını tamamladıktan sonra sıra birbirlerini öpme kısmına gelince Sehun derin bir nefes aldı. Gözlerini Baekhyun'un dudaklarına sabitledi bir süre. Güzel... idi.

Baekhyun ise Sehun'un gözlerine bakarken, onların odak noktasının dudakları olduğunu fark edince inadına dudaklarını yaladı hafifçe. İkili yavaşça birbirine yaklaşırken, anneler nefeslerini tutmuş izliyorlar, gelen medya mensupları ard arda ellerindeki makinaların flashlarını patlatıyorlardı.

Sehun ve Baekhyun birbirine iyice yaklaştığında, uzun olan sağ elini diğerinin beline koydu. Baekhyun da elini, Sehun'un sağ koluna koydu. Elinin altında az da olsa hissettiği kas yığını gülümsemesine sebep olurken gözlerini karşısındaki adamın gözlerine dikti.

"Seni öpecek olduğuma inanamıyorum..."

"Bugünden itibaren çok fazla şeye inanamayacaksınız Bay Oh. Kendinizi şimdiden hazırlasanız iyi edersiniz."

Sehun sırıtılarak söylenen şeye cevap vermeden dudaklarını diğerinin dudaklarına bastırdı. Amacı bastırıp geri çekilmekti fakat Baekhyun elinin altındaki kolu hafifçe sıkmış ve diğerinin alt dudağını dudakları arasına alıp emmişti hafifçe.

Geri çekildiklerinde Sehun geri adım atacakken Baekhyun parmak uçlarına kalkıp diğerinin kulağına ulaştı ve fısıldadı.

"Seni evliliğimizin her gününde, tahrik edeceğime, azdıracağıma, deli edeceğime yemin ederim Oh Sehun."

Gözlerini büyütüp yutkundu Sehun.

---------------------
Çoooooooooooookkkkk beklettim değil mi?
Gerçekten çok ama çok ama çok özür dilerim. Fakat gerçekten tıkandım. Yazamıyorum. Bu bölüm önceki bölümün yayınlanma tarihinden itibaren yazmaya çalıştığım bir bölüm. Fakat olmadı. Ona rağmen kısa.

Neden kısa anlatayım.

Yazamıyorum her dakika. Müsait olmamaktan değil, cümle kuramıyorum. An geliyor yazmaya başlıyorum. Sonra beğenmeyip siliyorum. Saat şu an 5.00 bitirdim ve bu kez kontrol etmeden atacağım.

Bekleyen herkesten özür dilerim.

Bana şans dileyin ki, gelecek bölüm daha hızlı gelsin... Tıkanmaya devam edersem, sizi bekletmemek adına fici kaldırabilirim..

My Small RichesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin