Bölüm 6

935 74 26
                                    

"SEHUN!!!"

Baekhyun bağıra çağıra odaya girip üzerine atlayana kadar Sehun'un yataktan kalkma gibi bir niyeti yoktu.

Üzerindeki ağırlıkla yüzünü ekşiterek gözlerini aralayıp kendisine gülümseyerek bakan adama baktı.

"Kalk üzerimden."

Dişlerini sıkarak söylediği cümle diğerine çok ulaşmamış olacak ki, olduğu yerden kalkmak adına bir harekette bulunmamış tam aksine iyice vermişti ağırlığını altındaki bedene.

"Kahvaltı hazırladım. Hem de çoook güzel bir kahvaltı. Kalk ve kahvaltı yapalım."

Sehun derin bir nefes aldıktan sonra gözlerini kapattı yeniden.

"Istemiyorum kahvaltı. Uyuyacağım."

"Ne demek istemiyorum? Ben sabahın erken saatinde kalkayım. Sonra teyzemi arayayım senin sevdiklerini öğrenmek için. Sonra binbir uğraşla onları hazırlayayım. Gelip bir de seni uyandırayım ama sen 'ostomoyorum' de. Yok öyle bir dünya."

Sehun ölen dedesine saygılarını gönderirken gözlerini açtı yeniden.

"Kes sesini ve üzerimden kalk. Uyumak istiyorum Baekhyun. Yorgunum."

"Ne demek yorgunum? Hayır yani sevişmedik de, neyin yorgunluğu bu?"

"Senin çenene..."

Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldıktan sonra yeniden açtı uzun olan.

"Tamam kalk. Kalkacağım. Üzerimdeyken kalkamam öyle değil mi?"

Baekhyun gülümseyerek hızla kafasını salladı ve diğerinin üzerinden kalktı.

Sehun da onun ardından doğrulup biraz oturdu ve kendine gelmek amacıyla gerindi.

"Sen git, duş alıp geleceğim."

Baekhyun yeniden onu kafasıyla onaylayıp yataktan indi ve seke seke yürüyerek odadan çıktı.

Sehun olanlara anlam veremeyişini es geçmeyi tercih edip banyoya ilerledi.

~~~~~~~

Elinde havluyla saçlarını kurulayarak mutfağa girdiğinde Baekhyun bardaklara portakal suyu dolduruyordu.

Masaya kısa bir göz gezdirdikten sonra sandalyelerden birine oturdu.

Baekhyun da işini bitirip oturdu ve Sehun'a baktı.

"Umarım beğenirsin."

Gülümseyerek söylediği şeyle Sehun ona baktı.

"Ne bu ilgili eş tavırları?"

"Eşin olduğum için?"

Tabağına bir parça peynir alırken cevapladı kısa olan.

"Kağıt üstünde."

Hatırlatıcı bir tonda söyleyip portakal suyunu eliyle iteledi ve bir parça ekmek alıp reçel sürmeye başladı uzun olan.

"Şimdilik."

Gelen cevapla yeniden kısa olana baktı.

"Şimdilik?"

"Evet. Şimdilik."

"Ne demek istiyorsun?"

"Bana dayanamayacaksın ve eş durumumuz kağıt üstünde olmaktan çıkacak diyorum sevgili kocacığım."

"Rüya aleminde gezmeyi bırak Baekhyun. Sen ve ben sadece kağıt üzerinde, insanların gözünde eşiz. Benim gözümde sen kuzenim olmaktan öteye gidemezsin."

"O kadar emin konuşmayın Bay Oh."

Vurguladığı kısımdan sonra sırıtarak portakal suyundan bir yudum aldı Baekhyun.

"Beni öylesine isteyeceksin ki Sehun... değil sen ailelerimiz bile bu isteğine anlam veremeyecek. Bensiz bırak dışarı çıkmayı, nefes bile almak istemeyeceksin."

Sehun yan bir sırıtış sunup arkasına yaslandı ve Baekhyun'a baktı.

"Peki sen? Beni baştan çıkarıp kendine aşık etmeye çalışırken, sen nötr mü kalacaksın Byun Baekhyun?"

"Elbette."

"O halde..."

Yüzündeki sırıtışı bozmadan ayağa kalktı ve diğerinin yanına gidip boynuna doğru eğildi hızlı bir hareketle. Nefesini kısa olanın boynuna verdiğinde, Baekhyun elini yumruk haline getirmişti. Uzun olan dudaklarını çene bitimine bastırıp kulağına yaklaştı diğerinin.

"...öyle sanmaya devam et, sevgili eşim."

Geri çekilip diğerine kısa bir bakış attıktan sonra üst kata çıktı.

Baekhyun ise oturduğu yerde kalakalmıştı.

-----------------

Bunca zaman beklettiğim, bekletmeme rağmen böylesine saçma bir bölüm yazdığım için özür dilerim hepinizden.

Zamanım olmuyor ve sonunda yazabildim. Gelen yorumlar, mesajlar çok fazla güzel bu hikaye için. Özlediğini söyleyenler var mesela. İnanın bu hikayeyi siz ne kadar okumayı özlediyseniz, ben de en az o kadar yazmayı özledim.

Bu bölümü de benim biriciğime ithaf ediyorum. Etiket yapamadım aşkım ama olsundu. Seni seviyorum. ❤❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Small RichesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin