Descriere!

683 11 0
                                    

Hannah Styles-sora mai mica a lui Harry.
O fire incapatanata si o fata rasfatata.Nu ii plac refuzurile si mereu face ce o taie capul.
Fiind sora mai mica a lui Harry,mai tot timpul este cu el si incet incet a inceput sa se indragosteasca de Liam la care se gandea daca si el simte la fel.
Are doar 17 ani,roscata,ochi caprui si strctura atletica.Nu este prea inalta avand doar 1.60 si parand un copil mic pe langa Harry si Liam.
Se intelege bine cu Niall si Louis care ii considera ca fratii ei de poante si pe Zayn de dus la cumparaturi si coafor.
Pe Liam..in bratele sale simte alinare si protectie.Mereu cand se cearta cu Harry Liam ii ia apararea si ii este mereu alaturi.
Cu Harry nu prea are multe tangente si mai ales de cand este faimos.(o sa aflati mai multe in poveste)


Harry-de la un frate care isi proteja sora mereu a ajuns sa o uite pe sora lui in favoarea faimei si a fanelor(fara suparare )


Liam-acelasi baiat modest pe care nici faima nu la schimbat.Mereu are grija de Hannah si mai ales atunci cand Harry incearca sa para un frate protector in fata cuiva dar toata lumea stie ca nu este.


Sper sa va placa povestea mea si scuzati viitoarele greseli gramaticale...nu prea urmaresc unde pun virgule sau puncte.Imi cer mii de scuze dar mai mult urmaresc ideile si cuvintele

The famous brother and a secret love(Harry-Liam fan fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum