cap.3

158 8 2
                                    

-Nustiu cum sa iti spun Harry dar Hannah,o sa aibe probleme dupa acest accident.*imi spune doctorul lasand capul in jos

-ce anume?La ce va referiti?*il intreb eu speriat

-din pacate…sunt sanse minime dar,s-ar putea sa nu mai poata merge.

-Poftim?*am tipat eu.Am cazut pur si simplu pe scaun si ma uitam fara a clipii la el cu speranta ca acum glumeste.

-Spuneti-mi ca este o gluma.Va rog spuneti-mi ca e o gluma

-din pacate nu Harry,nu este o gluma.

M-am ridicat de pe scaun si am plecat spre baieti.Cum m-au vazut m-au si asaltat cu intrebari.

Perspectiva lui Liam.

Harry a plecat cu doctorul iar noi am ramas pe hol.Am vazut cum niste asistente o scot pe Hannah si o duc catre terapie intensive.Era inca alba la fata,nu misca.Nu imi placea sa o vad asa.Ce nu stiu baietii este ca eu am ajuns sa o iubesc.Mi-as da viata daca e nevoie.

Si acum imi aduc aminte prima noastra intalnire cu baietii acasa la Harry.Cand a aparut sarind pe scari foarte vesela ca isi revede dinou fratele.

Cand ne-a auzit povestea,ne-a imbratisat pe toti eu find ultimul si mi-a spus:’’Liam,daca e nevoie iti dau eu un rinichi de al meu,numai sa stiu ca esti tu bine.Promit’’cu lacrimi in ochi i-am multumit si am luato in brate mai tare.Din ziua aceea eu aveam o relatie de prietenie chiar foarte stransa.Dar cu timpul si din cauza concertelor am neglijato.

Acum stau pe acest hol rece si astept un raspuns sis a stiu ca este bine.

Il vad pe Harry care vine din biroul doctorului cu lacrimi in ochi.

-Harry,ce s-a intamplat?Ce ti-a spus doctorul?*intreb eu si baietii

-Hannah,Hannah*incerca Harry sa spuna printre suspine

-Hannah,ce Harry?Harry te rog spune*ii spun eu ducandu-ma in fata lui.

-Sunt sanse ca Hannah sa nu mai poata sa mearga.

Cand am auzit asta am cazut pur si simplu.Harry dadea din cap in semn ca nu si plangand,Louis si Niall incercau s ail linisteasca,Zayn incerca sa vorbeasca cu mine,dar in zadar.Nimeni nu stie ce este in sufletul meu si a lui Harry.

M-am lipit de perete si faceam miscari inainte si inapoi si plangeam si ii strigam numele si intrebam de ce ea.De ce s-a intamplat asta?

Dadeam cu pumnul in perete,iar lacrimile déjà faceau urme pe podea.Harry nu se putea controla.Acum seara asta este inportanta pentru ea dar si pentru noi.Desii sunt sanse minime noi speram sa nu se intample nimic cu ea,mai ales ca ea isi dorea sa devina o mare dansatoare.

*Dimineata

Eu si Harry nu am dormit deloc.Ne-am tot plimbat dintr-un loc in altul pana cand vad ca o asistenta vine la noi si ne spune ca putem intra.Prima data am intrat eu dupa va intra Harry si dupa baietii.

Am intrat in salonul ei si o vedeam acolo cum sta intinsa pe acel pat rece,cu aparate pe langa ea.

M-am dus langa ea si am luat- o de mana.

-Hai Hannah,revinoti iubire.Trebuie sa fi tare.Avem nevoie de tine.Am nevoie de tine.Te rog*si cateva lacrimi imi cad si ajung pe mana ei

Dupa mine a urmat Harry

Perspectiva lui Harry:Am luato de mana si am inceput sa ii vorbesc.Hei sis,te rog revinoti.AM mare nevoie de tine.Deja iti simt lipsa,imi e dor de zambetul tau,rasul tau contagios,glumele tale despre parul meu.

Liam are nevoie de tine mai mult decat mine,chiar tine la tine Hannah.Te rog vino inapoi.

Lui Niall ii e dor de tine si a spus ca imediat cum iti revi mergeti la KFC*spun eu razand ca prostul si plangand in acelasi timp

Louis vrea sa faca dinou glume cu tine,Zayn si parul lui au nevoie de tine.Hai Hannah ne e dor de tine.Imi pare rau ca ti-am zis ca esti o povara,nu esti.Esti cea mai dulce si cea mai buna sora.Te rog revinoti.

Dupa mine a intrat Niall,dupa Louis si dupa  Zayn.Dupa ne-am adunat toti in camera ei si asteptam cu speranta sa isi revina.Niall a inceput sa cante melodia Little things,melodia ei preferata.Dupa ce am terminat am vazut ca aparatele bipuie mai tare si ea isi misca mana.

M-am dus langa ea si am luato de mana.Ma rugat sa nu zica ceva de picioare.

Si-a deschis ochii,se uita atenta la mine si incerca sa zica ceva dar….

The famous brother and a secret love(Harry-Liam fan fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum